Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Regiojet zvedl tržby oproti loňsku o 41 procent

Provozovatel žlutých vlakových souprav Regiojet uzavřel první půlrok s výrazně lepšími výsledky než loni. Tržby se zvýšily o 41,3 procenta na 240,1 milionu korun. Zlepšení přičítá dopravce navýšení kapacity a přílivu cestujících. Zisk firma nezveřejnila.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

S15t68a79n27i13s68l50a17v 77M55í49č60e38k 3878145965856

"Zisk dopravce nezveřejnil" ... dál to nečtu ;-D

0/0
3.9.2014 13:44

P72a70v55e75l 47Š71m21í37d15e72k 6109860923398

Pan Sůra opět nezklamal, když jde o žlutý expres.

0/0
3.9.2014 5:22

M79a44r13t46i55n 67Z69l92a77t19u48š14k34a 8847324510321

Až na to, že toto není článek Sůry. ;-D

0/0
5.9.2014 6:44

M34a35r65e86k 21O48p 9129393300183

Ukazka, ze se ekonomika zlepsuje? Rekl byh mozna naopak, lide setri a tak nejedou "draze autem", ale setri a jedou radeji vlakem. Cenovy rozdil je znatelny, jede-li jedna osoba OV-PRH.

Navic bych priliv lidi do vlaku hledal i v "modernizaci D1".

Take jsem snad 15 let nejel vlakem a nyni tak 1-2 roce do Prahy jedu radeji vlakem, nezli autem, i kdyz je to jen kapka v mori, nejsem zrejme sam, kdo meni sve zvyky. Navic jizda vlaekm je prijemnejsi a smysluplnejsi (mohu pracovat s uchazejicim pripojenim na internet).

+6/0
2.9.2014 6:51

R16a75d63e77k 16J90a61n20a80t92a 9845666514272

V článku je slovem "ekonomika" nepochybně míněna ekonomika provozu IC linky Praha-Ostravsko, nikoliv hospodářská situace ČR.

+2/0
2.9.2014 21:38

J13o77s76e65f 97H66o86n52e81š 7301772610663

Tady se potvrzuje,že jezdit se 4,5 vagonky jak to praktikuje LEO je ekonomický nesmysl.Hlavně,že chtějí arbitrážit

+2/−1
2.9.2014 6:44

J73i91r33k63a 44D26v46o61ř86á12k 4555700973428

Se 3-5 vagonky zpočátku jezdil RegioJet. LEO žádné vagony nemá, má jednotku o několika článcích. Sice se dost směšně ohání tím jak je lehká a kolik toho díky tomu ušetří, ale částečně pravdu má. Opravdu za dopravní cestu zaplatí za celou soupravu jen o málo víc než RegioJet za mašinu a 1 vagon.;-)

+1/0
2.9.2014 18:40

P32e21t70r 38V49i67m24r 9680184701

držím palce u vlaků Praha - Košice, to bude pecka která tu dlouho chybí V

+2/−4
1.9.2014 23:46

J34i72r32k50a 29D33v80o56ř37á38k 4945450873698

Ne že by takové vlaky už dávno nejezdily;-), ale teď se snad dostanou na lepší úroveň.

+2/0
2.9.2014 18:35

J30a32n 34J80e50m89e74l20k37a 1675530

Myslím, že Jančura trochu v březnu zazmatkoval. Leo udělal akci na zpáteční slevu 100 Kč. Jančura současně kupodivu zdražil. Pak se lekl a šel naopak 200. Tím se válka cenová válka stala válkou totální :-) . Mohl klidně jezdit za 240. Zbytečně si tím podkopal vyšší třídy. Ale stalo se. Stejně někdo preferuje Jančuru, někdo Leo, někdo Pendolíno. Ty poměry se už moc nezmění. Ale tržby hezké..

+2/0
1.9.2014 20:01

A30l69a59n 48Ř22e97p58k32a 4255916

No néé, žlutý článek a není to Sůrovina ;-D Ale chybí mi tam kopnutí si do ČD od Radima jak jezdí modří pod náklady a likvidují konkurenci :-)

+5/−8
1.9.2014 19:15

R20i52c24h20a67r78d 74M24e69r14h36a75u81t 4686286457880

Repko Repko poyor na rezijku.At ji neztratis.Jinak se mrknu na diskuzi pod clankem ze CD zvysily zisk.Jestli tam najdu kopnuti do Radima jak nas oklamal s novymi vagony.;-)

+1/−4
1.9.2014 20:14

A87l66a80n 59Ř62e93p81k74a 4135206

No vy už jste tu dlouho nebyl ;-D

+2/0
1.9.2014 20:29

M96i87c25h95a85l 64Z53e37l21e81n66ý 6404323945446

Bez dalších čísel tento na první pohled bombastický údaj neříká vůbec nic.

+20/0
1.9.2014 16:06

J22i97r49k92a 93D76v79o93ř62á69k 4445580213608

Třeba bez toho, kolik musel investovat aby s většíma vlakama mohl tu tržbu získat. Ale pozitivně vidím prostě už i to, že obrat roste.

+1/0
2.9.2014 18:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.