Diskuze

Regiojet zvedl tržby oproti loňsku o 41 procent

Provozovatel žlutých vlakových souprav Regiojet uzavřel první půlrok s výrazně lepšími výsledky než loni. Tržby se zvýšily o 41,3 procenta na 240,1 milionu korun. Zlepšení přičítá dopravce navýšení kapacity a přílivu cestujících. Zisk firma nezveřejnila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

"Zisk dopravce nezveřejnil" ... dál to nečtu ;-D

0 0
možnosti

Pan Sůra opět nezklamal, když jde o žlutý expres.

0 0
možnosti
MZ

Až na to, že toto není článek Sůry. ;-D

0 0
možnosti
MO

M84a93r32e38k 14O13p

2. 9. 2014 6:51

Ukazka, ze se ekonomika zlepsuje? Rekl byh mozna naopak, lide setri a tak nejedou "draze autem", ale setri a jedou radeji vlakem. Cenovy rozdil je znatelny, jede-li jedna osoba OV-PRH.

Navic bych priliv lidi do vlaku hledal i v "modernizaci D1".

Take jsem snad 15 let nejel vlakem a nyni tak 1-2 roce do Prahy jedu radeji vlakem, nezli autem, i kdyz je to jen kapka v mori, nejsem zrejme sam, kdo meni sve zvyky. Navic jizda vlaekm je prijemnejsi a smysluplnejsi (mohu pracovat s uchazejicim pripojenim na internet).

6 0
možnosti
RJ

V článku je slovem "ekonomika" nepochybně míněna ekonomika provozu IC linky Praha-Ostravsko, nikoliv hospodářská situace ČR.

2 0
možnosti
JH

Tady se potvrzuje,že jezdit se 4,5 vagonky jak to praktikuje LEO je ekonomický nesmysl.Hlavně,že chtějí arbitrážit

2 1
možnosti
JD

Se 3-5 vagonky zpočátku jezdil RegioJet. LEO žádné vagony nemá, má jednotku o několika článcích. Sice se dost směšně ohání tím jak je lehká a kolik toho díky tomu ušetří, ale částečně pravdu má. Opravdu za dopravní cestu zaplatí za celou soupravu jen o málo víc než RegioJet za mašinu a 1 vagon.;-)

1 0
možnosti
PV

P38e72t66r 71V80i93m59r

1. 9. 2014 23:46

držím palce u vlaků Praha - Košice, to bude pecka která tu dlouho chybí V

2 4
možnosti
JD

Ne že by takové vlaky už dávno nejezdily;-), ale teď se snad dostanou na lepší úroveň.

2 0
možnosti
JJ

Myslím, že Jančura trochu v březnu zazmatkoval. Leo udělal akci na zpáteční slevu 100 Kč. Jančura současně kupodivu zdražil. Pak se lekl a šel naopak 200. Tím se válka cenová válka stala válkou totální :-) . Mohl klidně jezdit za 240. Zbytečně si tím podkopal vyšší třídy. Ale stalo se. Stejně někdo preferuje Jančuru, někdo Leo, někdo Pendolíno. Ty poměry se už moc nezmění. Ale tržby hezké..

2 0
možnosti

A69l81a73n 42Ř17e17p19k30a

1. 9. 2014 19:15

No néé, žlutý článek a není to Sůrovina ;-D Ale chybí mi tam kopnutí si do ČD od Radima jak jezdí modří pod náklady a likvidují konkurenci :-)

5 8
možnosti
RM

Repko Repko poyor na rezijku.At ji neztratis.Jinak se mrknu na diskuzi pod clankem ze CD zvysily zisk.Jestli tam najdu kopnuti do Radima jak nas oklamal s novymi vagony.;-)

1 4
možnosti
MZ

Bez dalších čísel tento na první pohled bombastický údaj neříká vůbec nic.

20 0
možnosti
JD

Třeba bez toho, kolik musel investovat aby s většíma vlakama mohl tu tržbu získat. Ale pozitivně vidím prostě už i to, že obrat roste.

1 0
možnosti