- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jaké zatemnění potkalo Česko? Lidé jakoby ztratili rozum a paměť. Pojem černý taxikář snad zná každý-a proč je asi černý? Že by kvůli barvě pleti? A to nikomu nepřišlo divné...Lze dělat téměř vše do doby, kdy je z toho podnikání.Například vekslák-měnil koruny za marky-dnes se nikdo nediví tomu, že směnárna bez licence dostane pokutu a přesto každý z nás tzv mezi sebou směňujeme valuty z dovolených. Prostě stát na základě nějakých negativních zkušeností chrání společnost tak, že na nějaký typ podnikání vyžaduje "kulaté razítko"-nakonec byli to lidi, kdo křičel okradl mě taxikář, státe dělej s tím něco. Takže se trochu divím všem, co to najednou nejsou schopni pochopit a neustále omílají nesmyslné argumenty, které jsou ale úplně irelevantní.
Ve svém autě vozí za úplatu cizí lidi desetitisíce řidičů u nás - včetně mne. Mám tedy čekat milionovou pokutu ?
Jestli Vás některý z nich napráská tak ano.
Povolení na to za úplatu vézt ve svém autě cizí lidi. Tak to už je fakt kryptofašistická vychytávka.
By mě zajímalo, jestli všichni ti co pronajímají své nemovitosti na to mají potřebné razítko.
Mají. Ale měli by je asi pronajímat pouze přes státem schválené realitky.
Upřímně mne zajímá, jak lze soudně zakázat nápad, princip nebo technologii.
Stahování audia/videa je taky protiprávní, trestné atd., ale zákonná regulace ani tak toto nijak významně neomezila, zatímco příslušný obor podnikání byl zasažen a změněn zásadně.
Uber je firma. Podnikání, které je v rozporu se zákony, ji lze zakázat snadno.
Ostatně hodnotu na tom projektu zde nemá ten princip (podobnou aplikaci lze napsat jako semstrálku za pár týdnů), ale jméno, značka, databáze. Nemsyslete si, že uživatelé hned hormadně přejdou na jinou aplikaci.
Stejně tak zákon neporušuje princip resp. aplikace samotná, ale to jako ji firma a řidiči používají - řidiči k podnikání bez příslušné živnosti, firma k vybírání provize z tohoto nelegálního podnikání.
JE ZDE SKUPINA diskutujicich co nesnasi mene regulovane sluzby jako je například UBER ...
-
kdo je nuti tyto mene regulovane sluzby pouzivat napr. misto TAXIku
-
ale je zde nastesti také skupina ktera rada pouziva efektivni, alespoň castecne deregulovane, progresivni sluzby ...
-
PROC se ji skupina Milujici REGULACE, RAZITKA, LOBBY, KONCESE, Povinne Cechy, UPLATKY, Taxi-Turba ... snazi zakazat svobodne se rozhodovat při nakupu sluzeb
Skupina preferujici svobodnejsi rozhodovani, podnikani ... ... ... se nesnazi zakazat regulovane TAXI
Ale Uber nikdo nereguluje, regulovaní jsou řidiči. A sám Uber chce, aby jeho řidiči tu regulaci splňovali, rozumíte tomu? Nejdřív si o tom něco zjistěte, pak diskutujte. Uber je úplně normální taxi, žádný rozdíl v tom není.
Každý má svobodnou volbu buď zvolit si klasickou taxislužbu s vědomím, že je regulovaná (pojištění, zkoušky řidiče atd.). Nebo má každý možnost zvolit si jiný způsob dopravy - třeba prostřednictvím UBER. V každém případě na sebe každý bere odpovědnost a riziko. Proč těm, kdo chtějí klasické taxi vadí, že jiní chtějí UBER
zjednodusene receno proto, ze uber podnika mimo ramec zakonnych opatreni ?
Pokud jde o placení, jsou to všechny ostatní.
holt některá odvětví se v čase mění, bývají nahrazována, zanikají.. nevidím důvod proč to zakazovat.
no když pro tebe přijede mamka anebo přítelkyně kámoše pro celou grupu, tak to jako zakázaný není.
ale aby sis u garáže otevřel ohřívárnu párků, tak to asi bez nějákýho pravidla taky zatím ještě nejde.
ale v Somálsku možná jo.
Nějak nám ten kapitalismus nefunguje co :D :D Stejně jako za socíku i dnes se musí určité oblasti pomáhat, nejlépe soudy. :D
Zloději, šmelináři a gauneři - taxikáři - se bojí, že je někdo připraví o podvodné kšeftíčky.
Nevím proč hážete všechny do jednoho pytle. Oni jen stějí stejné podmínky pro všechny.