Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet zmenšil porce, méně dotuje jídlo na palubě

Soukromý železniční dopravce RegioJet přestal nabízet svým zákazníkům v ranních vlacích možnost speciálního snídaňového menu. Úpravami prošlo i palubní menu: některá jídla jsou za stejnou cenu menší. I přesto je však nabídka jídla na palubě často levnější než v obchodech či restauracích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J31o61s60e46f 86K58u91b74e77š 9605615959214

A nebude to naplavenině z východu vadit, až pojedou do práce?

0/0
6.9.2014 8:19

M77i32l33o46š 49D80v16o88ř41á48k 8885367256331

a kdyz to nepomuze, tak od noveho grafikonu nahrazujeme na mistech stewardek hezky baby za osklivy chlapy! :- )

ne, delam si srandu, zlutak je ok porad...

0/−2
5.9.2014 14:26

R18a38d49k50o 10K11ř88i82v67á81n31e24k 7730213705760

Rozumím tomu dobře?

"Podle obchodně-marketingového ředitele Student AgencyPřemysla Víchy nebyla gramáž například u tvarohového dortu snížena vůbec, jen vprvním vydání palubního průvodce byla uvedena špatná hmotnost."

Takže menší dort se podává už dávno a deklarovaná hmotnost tomu neodpovídá?

ČOI tomu říká poškozování spotřebitele.

+7/−1
5.9.2014 10:00

A43l61a31n 55Ř29e66p97k86a 4245586

ČOI byla určitě uplacena kávičkou a dortíkem zdarma ve žlutém vlaku, tak to neřeší ;-D

+4/−1
5.9.2014 11:12

P92a73v41e34l 44K22u77n30c 9522339768588

Tak jak je to s tou inflací? Podle Singera je nedostatečná, Jančura kvůli ní zmenšuje porce.

+7/0
5.9.2014 8:11

K72a23r53e94l 11F19u71k38s19a 3394540780263

Jančura intervenoval a cestující přestali odkládat spotřebu. Podle hesla: Dnes ne - raději si dám 2 bagety při cestě zpátky. To je snad jasné ne? :-)

+1/0
5.9.2014 9:22

L42i17b58o35r 30H23e89g57l35a69s 5639476545149

Řešit tady gramové rozdíly v nabízeném menu je naprosto bezpředmětné - to, co tu Regio Jet (potažmo Jančura a Student Agency) zavedl v komfortu dopravy (vlaky, autobusy) je změna, které bychom se od brutálně dotovaných ČD (a dalších dopravců na silnicích) nikdy nedočkali!!

Já se vůbec divím, že se najdou tací, co sednou při cestě ze Zlína (Kroměříže) do Prahy do autobusu místních dopravců (KRODOS, ČSAD Vsetín atd...)

+12/−4
5.9.2014 7:57

R10o70m50a43n 21P14o30l17á36č54e20k 5936699765

Zase bych si to tak nerůžověl...

+5/0
5.9.2014 12:24

J84a14n 23P57a97p27e84ž 8856566177618

RJ přestal dotovat jízdné. Některé vlaky za stejné jízdné končí 3 km před Ostravou, jiné za stejné jízdné končí 15 km před Prahou.

+3/0
5.9.2014 7:17
Foto

A74l50e88š 18B74a97l90o10u47n 3315938979345

Jel jsem se žluťáskem Pha-Ostrava a zpět v byznysu. Za polovinu ceny Pendolina... A co byste ve vlaku asi tak chtěli dostat? Každý by jel rád ekonomickou s komfortem bussines a ještě spoustou levného občerstvení. Jestli se vám nelíbí RJ, jezděte s ČD. Tam budou prý porce třikrát tak větší a dvakrát tak levnější už od roku 2169.

+12/−9
5.9.2014 6:57

R33a70d89e86k 95J64a65n53a38t85a 9445776704452

Za polovinu ceny Pendolina? Obávám se, že neznáte význam slova "polovina". Např. dnes odpoledne před 17h (týdenní špička): regiojet business kupé: 443 Kč, pendolino 365 Kč .

+7/−2
5.9.2014 9:05
Foto

P68e56t92r 18P74a91v31l94í54č19e44k 5549713725740

Tak to jste mě uklidnili, jediné co si dávám v RJ, je sushi, a to naopak o něco narostlo. Tak - dobrý!

+2/0
5.9.2014 6:51

L78i59b79o51r 66T21e30s30a30ř 9137776753402

jinými slovy - zdražení - co se menu týče - račí pužít trojčlenku ;-)

+1/−2
5.9.2014 0:37

T72o28m71á23š 39F43i16j38a56l12a 4752393783610

Chomutov - Kadaň 15 minut zpoždění, délka tratě max. 20 Km přestupuje se z osobního vlaku na rychlík, zhruba v polovině tratě!! 

ČD zajímavá společnost...

0/−8
4.9.2014 23:32

V54a42c34l91a90v 73H77a15j92e20k 3596249409

jak si to kraj objedna, tak to jezdí. Navíc do Kadaně nejsou dráty, takže to je také trochu problém.

+4/0
5.9.2014 8:32

R47a53d24e42k 44J29a13n33a41t78a 9115476424252

Jak napsal pan Hájek, kde se přestupuje, nemůže dopravce ovlivnit. Linky definuje objednavatel.

Většinu příčin zpoždění také ne.

+6/0
5.9.2014 9:10

P72e13t30r 11F88o21l77t95y38s 7395381980708

Nezačínejte zase s kravinama jako zpoždění nebo vám tu vytáhnu zpoždění RegioJetu (zaviněná i nezaviněná), ju? ;-)

+2/0
6.9.2014 6:26

J46o61s68e56f 81K91u89b90e95š 9225815729154

Pán bude na dopravu odborník, že? :D

0/0
6.9.2014 8:22

F46r82a53n93t90i75š28e70k 57D14o14h98n80a28l 7124179244255

Jančura změny porcí vysvětluje změnou dodavatelů i inflací.

To bu mel rict Singerovi, ten inflaci porad marne hleda. :-)

+10/0
4.9.2014 21:47

V71l96a67d43e75n58a 86N21o56h46e13j89l 7406243636161

porce změnili už dávno, skoro rok - ale ozvala jsem se v momentě kdy konesli dortík asi na dvě napíchnutí vidličkou - to jsem se ohradila. i tak je to za lidovku, a dlouho tak existovat nemůžou - prodělávají - ale věrná jim zůstanu!

+1/−5
4.9.2014 21:43

P67e83t14r 62Z21w67i51k65i42r62s87c38h 3795832

...a zase si kdosi mastí kapsu na úkor cestujících

+6/−9
4.9.2014 21:25

T74o75m34á24š 24S38e39d87m94i42h47r54a71d37s40k43ý 7504969417969

To už tak u podnikatele většinou bývá, že účelem jeho činnosti je dosáhnout zisku.

+14/−2
4.9.2014 21:29

J23a48n 95L55i72b15i64c15h 9552468785123

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

+3/−5
4.9.2014 20:57

P45e79t22r 87S74u11c84h75ý 1208349464596

naopak na delší tratě je vlak jednoznačně pohodlnější

+3/0
5.9.2014 9:31

J89o82s37e17f 25K44u31b90e24š 9405875289124

No to je hrozný, vlak je dražší, to je zjištění... Ono je to tak všude na světě, víme?

0/0
6.9.2014 8:23

J28a59n 19L82i91b18i91c96h 9662428825613

Vlak je zatím dražší než autobus a na krátké tratě se ani nevyplatí.

0/−9
4.9.2014 20:57

L38e57o74š 86E16x60n63e58r 1227288648892

A proč Leo Express trestá držitele své věrnostní karty tím, že jim dává takový humus jako je Kofola? 8-o

+3/−17
4.9.2014 20:40

T30o83m64á31š 48S24e26d77m92i38h65r27a92d66s27k37ý 7784279167309

Tak nikdo to tam do Vás násilím nelije. Stačí říct "nechci, děkuji."

+19/0
4.9.2014 21:00

R98o59m50a56n 24P39o60l81á74č10e46k 5386389355

Kofola je po Coca Cola druhý nejprodávanější nealko nápoj v ČR...  Tak nevím.

+5/0
4.9.2014 21:33

T28o69m69á77š 79S87e48d54m95i20h64r17a68d78s80k46ý 7514909297159

Na takovou argumentaci pozor. Teď nechci hodnotil chuť kofoly (kolové nápoje mi chutnají, ale ze zdravotních důvodů se jich musím zříci), ale je to podobné, jak kdybyste argumentoval, že Gambrinus a Staropramen patří k české pivní špičce, protože patří k vůbec nejprodávanějším pivům v ČR :-).

+4/0
4.9.2014 21:44

R49o72m68a34n 70P66o49l25á40č64e98k 5406989325

Třeba u třešnové/višnové Kofoly mám fakt pocit, že to ovoce to aspon potkalo z rychlíku. U Coca Coly Cherry ten pocit fakt nemám.

Třeba Kofola mi víc chutná než Pepsi. :-)

+3/−1
4.9.2014 23:23

J96o49s56e89f 77K61u34b87e93š 9425875459584

A to ještě Cola pro východní Evropu (kam se v tomto řadíme i my) má úplně jinou chuť jak za v pro Evropu západní :)

0/0
6.9.2014 8:25

R24o39b83e80r40t 87P65r65a93ž98á13k 4378646575820

To máte pravdu, ale Česko pije "západní" colu. Chudáci Slováci "východní".

0/0
6.9.2014 11:38

M54i64l21a42n 20K28l32o89u67č88e65k 3400215168847

On ale netvrdil že je to chuťově špička, ale že jsou to nejprodávanější nealko nápoje a tak možná někomu v regiojetu přišlo logické, že je zákazníkům nabídne.

+1/0
5.9.2014 8:43

I33v74a55n 36M65a43r98e75k 6434748142

!!A stačí to cestující během té cesty přes celý !"kontinent" za ty necelé tři hoďky vůbec zkonzumovat ? ? ? Myslím že by v pohodě vystačili s Tatrankou a dětským pitíčkem o obsahu 2dcl ! ! ! 8-o ;-D Rv!!

+6/−13
4.9.2014 20:23

T33o93m21á90š 42S94e17d69m75i61h32r68a23d68s56k49ý 7274499297819

Kdyby nebyla poptávka, nikdo to tam nabízet nebude. U ČD jezdí z Ostravy do Prahy rovnou jídelní vůz a taky, když tam jednou za čas zavítám, nezeje prázdnotou. Už jsem to psal i výše pánovi. Nikdo Vás nic nenutí kupovat, si klidně můžete chroustat celou cestu tatranky, co si koupíte v Praze na nádraží, nebo můžete být hlady. Nemusím Jančuru milovat, ale jsou to jeho peníze a jeho podnikatelská strategie, co a za kolik bude nabízet a zda to někdo koupí. Tudíž Vám může být fuk, i kdyby nabízel pečeného krocana.

+10/−1
4.9.2014 21:53

I79v41a29n 52M75a71r30e57k 6164208892

No je mi to šumafuk jaké menu ten který přepravce podává,jen mi je trochu směšná debata o občerstvení které je životně nutné k přežití cestujících na trase k jejíž vzdálenosti stačí necelé tři hodiny. To potom u u takového expresu "Avala" na trase Praha -Bělehrad který má jizdní dobu okolo 14 hod.zřejmě po celou dobu jízdy pořádají minimálně vepřové hody  ? ! ? ! 8-o ;-D R^

+4/−3
5.9.2014 7:43

P17e18t26r 16S40u56c72h80ý 1958649594836

Nikdo neříká že je to životně nutné, kdybyste si přečetl článek, nebo trochu pochopil princip podnikání, tak zjistíte že jídlo se tam neprodává protože je to nutné, ale proto, že mezi dopravci existuje konkurence, a občrstvení je konkurenční výhodou. A logicky když mi někdo nabídne jízdenky od 2 dopravců na stejně trase za +- podobnou cenu, z toho jeden mi nabídne občerstvení a druhý nikoliv - který si asi vyberu?

+1/−5
5.9.2014 9:36

A26l20a16n 97Ř85e47p92k79a 4935626

ČD nenabízejí občerstvení? 8-o Nabízejí a dokonce i plnohodnotné jídlo, jako třeba svíčkovou nebo řízek :)

+4/−1
5.9.2014 11:15

P42e84t80r 27S49u70c83h87ý 1968789674526

Toho jsem si ještě nevšiml. Pokud myslíte jídelní vagony, tak ty na trase po které jezdím nejsou.

0/−1
5.9.2014 11:57

R16a61d82e21k 83J67a30n84a68t96a 9635316234532

Ale jsou na trase Ostrava-Praha, o které je řeč.

+4/0
5.9.2014 14:16

J88o33s37e77f 21K56u57b32e37š 9975665689724

Nebojte, takový chachar když se do toho pustí, tak než dorazí do roboty, tak má snědeno :D

0/0
6.9.2014 8:26

P83e83t27r 95M16o76j63ž37í93š24e27k 4273187207957

Hlavně, že víno má stále výborný poměr výkon/cena. Dvojka pozdního sběru či výběru z hroznů ze Znovína za 45,-  nelze odolat... Psáno ze žlutého vlaku po třech dvojkách.

+17/−5
4.9.2014 20:17

R98o20m71a36n 38P25o43l16á75č49e30k 5456259185

A viděl jste láhev? ;-D Já se občas nestačím divit co pod "českými" značkami můžete čekat... Není problém koupit Mikulov co má hrozny z Madarska a nebo Slovenska...

+5/0
4.9.2014 23:25

P93a23v48e98l 83M13a87r62e29š 2109933282

Tak za cenu Mikulova kvalitní madarský víno - nebudu proti

+4/0
5.9.2014 0:52

R39o70m16a28n 67P24o57l46á59č10e68k 5516359655

To bych si právě nebyl až tak jistý.

+2/0
5.9.2014 12:31

P18e43t95r 60M90o68j68ž23í55š25e43k 4243307577767

Viděl, protože to dávají ve dvojkových lahvičkách. Spoléhám na Státní potravinářskou inspekci, že do zatříděných vín se cizí hrozny nedostanou.

0/0
8.9.2014 11:12

M97a26r52t96i66n 19N24o48v60o91t83n84ý 3246486521864

Zajímavé, že se tady vůbec neobjevuje Jan Sůra. Asi mu smazali účet.

+2/−2
4.9.2014 19:33

P81e89t49r 17N37e70c60h40a79n72i23c37k91ý 7973196478580

Zatím nemá nijak důvod Jančuru obhajovat, on ho tu nikdo extra nekritizuje. Spíš nutnost tohle psát do novin je zarážející

+3/−1
4.9.2014 21:15

R30a17d13e12k 42J20a27n57a50t22a 9745756304262

Zvlášť když se děje tolik témat, o kterých by se dalo o železnici (nejen české) psát.

Změny chystané do nového jízdního řádu a zveřejněné teď v září. Nejrůznější výletní parní vlaky. Railjet jezdící už na třech párech spojů do Vídně. Kritika (ne)koncepce MD při výstavbě a rekonstrukcích tratí. Rozjetá stavba druhé koleje a výluka Pardubice-Hradec. Spuštěny testovací jízdy na nové vysokorychlostní trati VDE8, která způsobí, že bude rychlejší česko objet. Otevřená vysokorychlostní trať Istanbul-Ankara. Atd.

Ale holt úpravy jídelníčku mají v ekonomické rubrice přednost.

+9/−2
4.9.2014 21:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.