- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako že kilometr zabezpečení trati vyjde průměrně přes 6 mega? Koukám, je načase zjistit, ke komu se mám přidat... Však zacálujeme z veřejného... vlastně z Bruselu. Pohodička.
Jeden dispečer bude hlídat 16,9 km Tratě. To je vtip?
Takže stát utratí 14 mld korun, abych vyrobil 13 stovek nezaměstnaných. Fakt super. A pak se vydávají peníze na rekvalifikace a zvýšení zaměstnanosti. Myslím, že je dálkové řízení z ekonomické() stránky naprostá hovadina. A co se týká bezpečnosti a plynulosti provozu, je to velmi sporné. Vždyť právě teď na webu ČD můžeme číst Libice nad Cidlinou - Kolín - provoz zastaven (Porucha zabezpečovacího zařízení ve stanici Velký Osek), Velký Osek - Dobšice nad Cidlinou (Porucha zabezpečovacího zařízení po bouřce). A to tam není žádná dálkoviny.
Spíš než 1300 nezaměstnaných 1300 odchodů do důchodu. Mladí výpravčího stejně dělat nechtějí. Vysoká zodpovědnost takže jednou nohou v kriminálu, práce na směny, přitom i podprůměrná práce někde v Praze v bance je dnes placena více ....
Nechápu k čemu je centrální dispečink. Česká síť má nějaké přirozené členění a dispečink by mohl být klidně oblastní (sedm oblastí by mohlo stačit).
Koridory jsou spíš celek. Oblasti se hodí tak leda na regio.
No nevĂm.Chapu, ze smyslem je v dlouhodobĂ©m horizontu usetrit, ale nenĂ lepsi zamestnavat v regionech lidi? NavĂc se zrusenim vĂ˝pravcich v mensich stanicĂch zrusite jedinĂ©ho staleho zamÄ›stnance.Neobsazene nadrazi je nehlidane nadrazi, chatra a je vydano na pospas vandalum..Drahy jsou statni akciovka, stat ma plna usta podpory zamestnanosti.
No nevĂm.Chapu, ze smyslem je v dlouhodobĂ©m horizontu ušetĹ™it, ale nenĂ lepšà zamestnavat v regionech lidi? NavĂc se zrušenĂm vĂ˝pravcich v menšĂch stanicĂch zrusite jedinĂ©ho staleho zamÄ›stnance.NeobsazenĂ© nadrazi je nehlidane nadrazi, chatra a je vydáno na pospas vandalĹŻm..Dráhy jsou statni akciovka, stát ma plna Ăşsta podpory zamÄ›stnanosti.
No slušná práce za 14 miliard budou ty kabely asi zlaté. :-)
Jenže ty kabely se nedají jen tak položit vedle trati, víme? Za ty peníze jsou kromě kabelů taky ústředny, servery, routery, D/A převodníky, celé vybavení dispečinku, software, školení atd.
Ani slovo o tom, jak se tím změní zranitelnost železnic ...
Tak to bude super. Do první větší bouřky.