Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Dopravce Ryanair nakupuje boeingy, chce jich pořídit až dvě stě

Největší nízkonákladové aerolinky Ryanair koupí sto boeingů a na dalších sto si berou opci. Celkem plánují utratit až 470 miliard korun. Díky větším letadlům chtějí do deseti let navýšit počet pasažérů o polovinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A21l40e70š 28J72a71n36k86ů 3204912968467

Někdo jezdí mercedesem a někdo fabii, někdo má oblek Hugo Boss a někdo třičko od vietnamců, každý podle svých možností a přání. Díky, že tu taková společnost je.

0/0
11.9.2014 16:21

J29i56ř31í 67M78a66n59n38h17e68i51m 2727792535379

když jsem viděl v Krakově tu frontu, tak jsem si říkal, proboha, tohle se všechno vleze do té malé 737? Vlezlo. Londýn naštěstí není tak daleko, na palubě jsem si připadal trošku jako v dobytčáku, ale je to levné

0/0
9.9.2014 8:28

A88l29b93e61r18t 54V47l73a39c44h 8796641248602

A pointa celého příběhu? 8-o

+1/0
9.9.2014 9:52

M69a38r92t47i25n 36H19o69u57b23a 6893901499128

pointu chapu takto - je to lacinejsi, ale nelze cekat pohodli, na delsi trasy spis muka

0/0
9.9.2014 13:07

Z52d88e97n48ě29k 43Ř46e66z26á39č 2877905

Letenka je u nich levná ale vemte si sebou kufr a máte hned 30eur navíc . nemáte papírovou letenku ,60eur . pokud se naučíte fungovat tak jak firma chce letíte za pár eur . pokud potřebujete něco navíc tak je lepší normální dopravce .

+4/0
8.9.2014 20:55

F80r81a91n33t97i12s44e76k 46H39a57v34e64l 6272282297718

Normalni dopravce je taky porad jeste pohodlnejsi, tak snad nam tady zustanou. Letet na delsi trasu s lowcostem patrne nebude zrovna poteseni.

+2/0
9.9.2014 3:43

M79a71r26t14i45n 31C49e45r41v45e79n23y 2123218636598

To by si mel precist nekdo z cestovek - let s TVS do karibiku je lahudka.

+1/0
9.9.2014 7:39

J33i54ř36í 77D34v24o87ř55á71k 5658223408730

Rád bych si tento článek přečetl znovu za dva roky.

+3/0
8.9.2014 19:32

J82o12s25e27f 94P45o66n71e85r45t 9608510862658

R^

+1/0
8.9.2014 20:05

M66i63c63h43a27l 93M73a40j71e90r50č47í65k 6833696414782

A co jako.. Už dnes mají větší hodnotu, než ledasjaká "klasická" letecká společnost. Jsou v zisku, všechno funguje.. Za 3 roky se můžete maximálně divit..

+2/0
8.9.2014 23:19

J18a18k70u57b 42F64e95i17f75a95r 7869469196759

myslíte hodnotu úvěrů?

0/0
9.9.2014 8:25

M36a46r57e30k 90F18l32e93k46a98č 1517392340761

ale to je letadlo je krasavec, druhé nejhezčí po elegantní 747

+1/0
8.9.2014 19:24

J57o79s81e11f 53P66o52n42e26r17t 9338980662368

jedno zavazadlo 20kg - 1120,- Nadváha za 1 kg zavazadla - 280,- Letušky nepříjemné, většinou létají na druhořadá letiště, které jsou dále od měst. Cestování s nimi je trochu vždy adrenalin. Mně tento letecký autobus nevyhovuje, ale chápu, že někdo rád ušetři.

+3/−2
8.9.2014 19:20

T51o96m85á93š 62M25o24r10a17v62č77í32k 3567236713705

Někdy ani jiná možnost není než použít nízkonákladovku. A ještě jsem si nevšiml žádného adrenalinu nebo nepříjemných letušek. A na vedlejší letiště naštěstí nelétám.

+2/0
8.9.2014 19:37

J16o12s39e29f 58P94o24n85e91r51t 9328920302498

Asi jsem měl smůlu, stejně tak i ostatní známí, co s nimi létali - dočasně.

+2/0
8.9.2014 20:05

M96a91r51t94i52n 48C22e57r76v19e61n56y 2723288326318

No na CDG nebo Heathrow proste nejsou. Takze Orly, Stansted nebo Gatwick. Nenazyval bych to vedlejsi nebo druhorada, ale spis levnejsi, mensi a odlehlejsi.

+1/0
9.9.2014 7:52

A19l38b70e54r11t 30V68l47a76c56h 8826101118202

Gatwick tedy rozhodně není druhořadé letiště... ;-D

0/0
9.9.2014 9:53

M91a30r79t66i65n 85C80e60r70v32e57n57y 2353308666118

Ja se to vezme, je Bratislava druhorade letiste?

0/0
9.9.2014 13:35

J32a94n 62L70a42k92o32m74ý 7471755325134

Taky jsem nikdy nezažil nepříjemný personál. A pokud letím někam jen tak s batohem na zádech, tak nač platit něco co nevyužiju u ČSA, BA a spol :-)

Nehledě na to, že třeba z Ostravy je to na "pole" do Polska tak nějak nejblíž a na včerejší F1 v Monze je to "pole" v Bergamu super, navíc 20 kilový kufr se v tomto případě moc nevyužije. Takže to má taky i svoje. 

Letět s nima třeba na povánoční výprodeje do Anglie zase moc smysl nedává :-)

+2/0
8.9.2014 21:14

J27o94s65e22f 55P66o27n40e76r15t 9628460492578

S batohem na zádech nebo bez něj - chci pohodlí, konečnou cenu a kvalitní obsluhu, za kterou si třeba i pár korun připlatím a tyto atributy jsem speciálně u společnosti Ryanair nikdy neměl. Ale když to někomu vyhovuje, proč ne.

+2/−2
9.9.2014 7:26

F67r47a95n53t94i48s79e75k 34H86a46v40e77l 6972972147288

Presne tak, ale na druhou stranu treba Air Asia (coz je takovy asijsky Ryanair) umoznila cestovat spouste lidem, kteri na to pred tim nemeli penize. Lowcost uz z podstaty veci nemuze nabidnout stejnou uroven servisu jako normalni dopravci (pokud teda ti dopravci nejsou brutalne predrazeni). Nekde se ty naklady orezat musi.

0/0
9.9.2014 7:51

K88a63r77e43l 74N66a45s11t68o12u36p34i26l 3420261310831

Lítám i s Ryanem i s jinými společnostmi a neměl sem ještě problém. To co popisuješ je známé dopředu, takže konečnou cenu znáš, obsluha je o lidech, o jejich náladě, protivné letušky sem měl i u Lufthansy...vyjímečně...Co se týče letišť tak to taky záleží kam konkrétně cestuješ, zrovna v případě Londýna mě obvykle vyhovuje víc Stansted než Heathrow

+1/0
9.9.2014 8:01

P35a84v78e93l 80Ř82a32p51e70k 7772746259875

Až to nějakému lowcostu žuchne, tak celá tahle lowcost mánie skončí, bublina splaskne a letadla za stovky miliard budou někde rezivět. Já prostě nevěřím tomu, že společnost, která se často chová otřesně ke svým zákazníkům, si nějak zvlášť hýčká své zaměstnance. A to se jednoho dne vymstí.

+2/−6
8.9.2014 19:12

M29a42r71e85k 72V81e71s24e92l79ý 2608511369454

Proč by mělo něco žuchnout? Tato letadla splňují bezpečnostní podmínky jako highcost. Nejsem a ani neznám žádného zaměstnance těchto firem, takže nemohu hodnotit tyto poměry, nicméně k zákazníkům se nechovají vůbec "otřesně". Ba naopak, mně osobně byla letuškou nabídnuta volná sesle s větším prostorem, což se mi u "normálních" dopravců nestalo.

+5/0
8.9.2014 19:23

J53o50s17e54f 29P18o92n71e23r35t 9348180792548

Tak já mám přesně opačné zkušenosti. Nepříjemné letušky, otrávené už tím, že snad musely přijít do práce. Brrr. Zlaté jiné společnosti.

+3/−2
8.9.2014 20:07

M90a13r87t69i84n 79C82e93r62v39e68n44y 2593688426148

Samosebou, ze dodrzuji narizeni, ale proste se snazi "nemit" nic navic. Ale je to logicke, potrebuji mit plne letadlo a ne vozit palivo sem a tam.

0/0
9.9.2014 7:44

I27g51n54á46c 77M10r63k32v55i17č93k56a 2288452619645

Co budou borci dělat, když klesne poptávka? Krach? 100 letadel v jednom balíku je šílenost...

+3/0
8.9.2014 18:22

P11a26v33e88l 91M89a66r55e62š 2599873762

Tezko nakupuji za CASH.

0/0
8.9.2014 18:29

R84o84m58a34n 39P19o17l81á62č43e75k 5896499645

Přesně... Moc bych se nedivil, kdyby to měl na operativní leasing...Když jdou běžně kupovat vlaky, tak proč ne letadla:-)

0/0
8.9.2014 18:32

M24a77r84t36i74n 26C77e14r42v42e45n52y 2223378846978

Vetsina letadel je provozovana na leasing. Zcela vlastni letadla zas tak moc spolecnosti nema.

0/0
9.9.2014 7:47

J83a28k22u85b 46K69o57r69e26c 6194370781113

Při jejich cenách pochybuju že klesne. A pokud, tak oni jsou schopni docela rychle reagovat. Dokonce už i začínají lítat na hlavni letiště, nejen na ty vedlejší.

0/−1
8.9.2014 18:30

J67o50s42e48f 36P75o87n70e36r84t 9708980802518

otázka času. Vše co je tak levné, že je pod reálnou hodnotou jednou krachne

+2/−1
8.9.2014 19:21

P26a88v85e95l 79N96o64v58á57k 7771636289533

otázkou je co je to pod reálnou hodnotou? Nejsou spíš klasičtí dopravci prostě hodně drazí?

+1/0
8.9.2014 21:06

M30a24r19t65i87n 98C13e73r91v13e14n85y 2603958376578

Nejsou drazi, ono se vsude hlasa, letenka od 500Kc, jenze kdyz to pak clovek realne naklika, tak spis rozdil proti beznym aerolinkam tech 500Kc.

Ja si ted naklikal let PRG-LON v lednu 2015 (1 ADT+20kg) a Ryan je za 3600, Easy je za 3500, BA je za 5000, CSA je za 8200. Slo by hledat i dalsi spolecnosti, ale vysledek bude stejny.

Ano, tady muzu usetrit, kdyz pojedu bez obleceni a bez "mistenky", jenze to tak nejak nechci. Navic BA leti na Heathrow, Ryan leti hodne brzo rano (v 5 rano se mi chce behat po Londyne), BA ani CSA nemaji priplatky za platbu kartou, CSA leti s prestupem v AMS.

Ja zvolim asi BA, jelikoz mi usetrenych 1500 od kterych se odecte drazsi doprava z LON, takze tech 500Kc je uplne nic, kdyz si pripocitam hotel, jidlo,... Pokud by ryan letel na Heathrow v 10 hodin se zavazadlem a za treba 2500 byla by to bomba, jenze to se nekona.

0/0
9.9.2014 9:48

A42l50b86e65r28t 41V80l39a22c56h 8806451188922

Blahoslavení chudí duchem... :-P

0/−1
9.9.2014 9:55

O64l84g18a 32S67v55o26b29o81d10o77v77á 1334847817

Nemyslíš, že tuhle otázku si dost dobře promysleli, než zadali takhle obří kontrakt?

+2/−1
8.9.2014 19:06

P20a29v10e37l 11Ř24a36p75e61k 7352876439785

Historie ukazuje, že nelze předem naplánovat všechny eventuality.

+2/−2
8.9.2014 19:13

T52o41m27á66š 65M97o47r28a77v38č38í80k 3407236673865

To ano, zítra může začít i jaderná válka, tudíž je vše v podstatě zbytečné.

+2/0
8.9.2014 19:39

J87i50ř17í 94K57o11c37u80r18e17k 6785374185558

A co když státní aerolinky postihne LuftJarda? Krach? Nebo to zacáluje daňový poplatník, tedy v podstatě také majitel Rynairu?

0/0
8.9.2014 19:47

E96m78i22l 46P75r50c81h20a21l 5350460628424

No radeji ne.

+1/0
8.9.2014 18:16

J89a71n 56M69o10d67r88ý 2733849807

Hlavně, že před dvěma lety hudrovali na pražské letiště, jak je drahé a že se stáhnou do brna. A o rok později už byli zase v Praze. Trapáci.

+6/−2
8.9.2014 18:07

T47o31m51á13š 46K58n58a29i20f20l 6313410587670

No, jako trapak se projevujes Ty...

+5/−6
8.9.2014 18:41

L92u47b27o14m77í38r 81K57a93m67e47n18s61k46ý 3770688293816

tak nejspíš během toho roku v Brně dostali lepší podmínky, klasické vyjednávání..

+1/0
8.9.2014 18:47

J22o97s73e25f 34P47o45n60e62r15t 9368520212588

nedostali, podmínky jsou stále stejné

+1/−1
8.9.2014 19:08

J22a87n 75P62r50o83c94h55á97z89k36a 5826652378967

Spíš zjistili, že Brno je sice jen 200 km od Prahy, ale všichni raději poletí s Wizzair nebo Easyjet, než se trmácet 3 hodiny do Brna (a ještě na letiště).

To není jako v Londýně, kde se všichni trmácí z Lutonu, Gatwicku nebo Stanstedu... a kdo ne, tak z Heathrow je to metrem také 3/4 hodiny metrem do centra.

+1/0
8.9.2014 22:16

J21a51k50u89b 49F28e60i93f77a22r 7789689266749

z LHT jste rychlodráhou na Paddingtonu asi za 15 minut. Ale jinak souhlas.

0/0
9.9.2014 8:28

J76a31n 51M56o87d95r72ý 2693259277

Aerolinky, kde piloti létají s minimem paliva "jen na dolet"; kde se plánuje létání bez sedaček;, kde se plánuje létání jen s jedním pilotem a v případě průseru "to vezme letuška". Tak s těmito aerolinkami já nikdy nepoletím, ani kdyby do Říma létali za 20 ojró.

+17/−3
8.9.2014 18:06

K45r85y65š98t83o87f 51L81a18n63í50k 1639840625705

ja bych to nedramatizoval, uz jim neco spadlo?

+4/−1
8.9.2014 18:18

J39a61n 93S97l49a71d25k78y 8803317675848

rok 2012 - Madriske letsite zavrene, vetsina letu presmerovana do Valencie, zacali se tvorit fronty, kazde letadlo melo dostatek paliva pro pripad nouze, Ryanair nikoliv, hned tri letadla teto spolecnosti pozadali o nouzove pristani... jednou se jim to setreni stane osudne...

+6/−1
8.9.2014 18:53

J35i76ř40í 33K51o35c33u53r62e62k 6605194885708

Letiště New York: Údajně měla letadla ČSA druhou nejvyšší prioritu (po AirForceOne) při přistání, jelikož rezerva byla na jedno "kolečko" a nic víc. Chyba byla ve střednětraťových letadlech, která víc paliva nepobrala.

+1/0
8.9.2014 19:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.