- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V zakone zni: pri preprave bez taxametru musi byt k fispozici ve vozidle pisemna objednavka(kopie) se jmenym seznamem cestujicich. Pokud bude objednano pro 3lidi a jeden nepojede - v poradku. Pokud bude jeden navic - spatne.
Proste jezdi za jine nez regulovane jizdne, tak at dodrzuji aspon to co zakon uklada.
Nebo at jdou delat klasickou taxisluzbu, koupi si taxametr a nemusi resit takovehle problemy.
Je vidět, že pražský magistrát je prolezlý korupcí současné taxi mafie AAA a podobných, který se obávají konkurence. Je přece nesmysl, aby měl UBER taxametry, když se předem dohodne cena, za kterou se jízda následně uskuteční. Doufám, že tady ty TOPzloděje už teď volit nebudeme, pryč s Hudečkem.
Lol. Tak at neporusuji zakon a nikdo je nebude resit.
Určitě je dobré hned na začátku buzerovat někoho, kdo chce taxikaření dělat jinak a tím ochránit poctivé taxikáře, kteří jezdí poctivě dnes. Hlavně žádnou konkurenci, taxikáři by pak třeba neměli na splátky superbů , když by se nedalo okrádat!
Proč do všeho, do háje, musí zasahovat stát?
Klidně, ať si určí pravidla pro taxíky a já jako klient budu vědět (nebo doufat), že sedím v taxíku, který má splněno milion byrokratických povinností.
Ale ať mi, zatraceně, dá stát možnost sednout do čehokoliv jiného, co čeho se sednout rozhodnu. Je to jen mezi mnou a řidičem.
A daně? Pominu svůj názor na daň z příjmu, ale nevidím rozdíl mezi rizikem nevybrání daně od řezníka, který mi v krámu na rohu prodá flákotu a taxikářem bez lampiónu.
Rozdíl je třeba v tom, že při bouračce s řádným taxikářem by vám léčbu měla platit jeho pojistka. Pokud se rozhodnete jet s někým, kdo předpisy nesplňuje, vymáhejte tedy výlohy za léčení po viníku nehody a do té doby si to plaťte ze svého.
Řidič Uberu Vás neokrade ani kdyby se rozkrájel, Pražští taxikáři s taxametrem s tím nemají problém; A daně zaplatí do poslední koruny, protože veškeré transakce jdou samozřejmě elektronicky přes centrálu Uberu. Nejhorší co se může stát je, že Praha přijde o svou oprávněnou pověst "města zlodějských taxikářů", to by Hudeček fakt nerozchodil...
Taxametr je státem ověřené a zaplombované měřidlo.
V článku jsou uváděny chybné informace, náš právní řád zná totiž tzv. ústní smlouvu, tudíž není pravda, že je nutno ji uzavírat písemnou nebo elektronickou formou.
Samozřejmě že ústní smlouva tu existuje. Nicméně zákon č. 111/1994 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů praví, že pokud chcete provozovat přepravu osob bez taxametru, musí tato proběhnout na základě písemné objednávky.
Pominu otázku legálnosti, daní, odpovědnosti za škody, minimální povinné platby na sociální a zdravotní pojištění při výdělečné činnosti.
Já bych svým děckám v dnešní době zakázal sedat komukoli cizímu do auta a sám bych nikoho cizího do auta nevzal.
Asi jste nepochopil princip Uberu, ale to neva... Třeba do budoucna budete víc číst, než psát...
Pěkná ukázka taxilobby. Škoda, že taxikářů co stojí na Staromáku si nikdo nevšímá, přestože jezdí za 99Kč/km.
Nic nevíte, na Staromáku je neustále prudí měšťáci, jezdím často kolem a vidím to. Některá auta už tam nestávají.
Zase plkání z neznalosti
To je neustálá diskuze okolo taxametrů. To už dávno mělo být vyřízeno
Měli jít asi nejdřív na magistrát a pořešit to podmáznutím. Takhle jim v lepším případě budou házet klacky pod nohy.