Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mosty na přivaděči k D1 v Ostravě nebezpečné nejsou, tvrdí Eurovia

Mosty na dálničním přivaděči v Ostravě-Přívoze nebezpečné nejsou, tvrdí stavební společnost Eurovia. Podle ní je možné šest let starou stavbu s omezením využívat. Ředitelství silnic a dálnic na mosty v pátek zakázalo vjezd kamionů a snížilo povolenou rychlost. Tvrdí, že deformace mostu mohou ohrozit jeho konstrukci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i59n75d47ř39i59c71h 60Š13k98o41p79e23k 4305121510605

Nebezpečné nejsou a posunuté zřejmě taky,ne. Když to řekli druzí největší odborníci na silniční stavby (hned po Bögl a Krýsl), musí to být pravda.

Že Eurovia ;-D

0/0
12.9.2014 7:07

Z42d31e79n97ě14k 14O13r31š97u13l84í58k 1805950817632

prostě řidiči jsiou dobrá dojná kráva jak pro ministerstvo tak pro stavaře že jo páni stavitelé.no stavitelé...spíše výrobci zmetků...

0/0
11.9.2014 20:12

J92o62s33e82f 79Š60e39m42e66l53í64k 7559931770287

Možná že zatím ještě ty mosty drží a stojí. Ale sběrači už ví, že tam jsou.

0/0
11.9.2014 18:54

R42o55m14a88n 17S75t35o70n55e72k 1259413559861

sběrači je už jednou očesaly :-)

0/0
11.9.2014 19:37

P12a32v13e58l 25Š30e66d78l67b79a81u90e46r 7408591492565

Je mozne, ze RSD chtelo nevhodny material a je i mozne, ze to osidila firma, to se asi nedozvime. Ale co teda bude dal? Bude se jen kecat a obvinovat se navzajem, az to cele spadne, nebo se konecne zacne neco delat? Platim dost dani a muj zamestnavatel dalnicni znamku a tak by me to fakt zajimalo...

0/0
11.9.2014 17:38

J37i29n83d51ř12i76c16h 74Š87k67o91p77e20k 4635291830555

Ale dozvíme. Pokud ŘSD chtělo horší materiál, tak to bude uvedené buď v projektu nebo ve změnových listech (pokud v projektu nebyl a požadavatek vzešel až během stavby).

0/0
12.9.2014 7:07

I63v31a61n 95M77a57n61t63a86s 8339174250381

Dále si myslím, že trh stavebních firem by se měl od podobných Eurovií či Borgl& Krýslů očistit...

+2/0
11.9.2014 17:17

J93a20n 15K25a87š21p71a44r 9101543950837

Vzhledem k závažnosti problému už dávno měla mít Eurovia předběžným opatřením pozastavené oprávnění k podnikání. ;-D

+1/0
11.9.2014 17:31

M37i61r73o10s56l25a61v 17Z90i76k38m86u59n58d 7709313874243

Co má s tím mostem společného Bögel & Krýsl ? V případě mostu ve Vilémově se ukazuje, že zeminu odtěžovala firma Strabag a  zaměstnanci B&K pod mostem neměli vůbec být ...

+1/−1
11.9.2014 19:06

J52i97n58d58ř72i80c71h 93Š75k17o21p21e63k 4755641220505

s mosty na D1 nemá B&K společného nic, ale že to jso odborníci pravda je, často stavby, na kterých se podílí, padou

0/0
12.9.2014 7:08

I94v86a62n 39M18a54n18t47a27s 8819274650391

Zkuste si přečíst můj příspěvek ještě jednou... B&K padají mosty dost často....já píši o tom, že je má trh odstavit...

0/0
12.9.2014 18:48

M50a49t55ú84š 12B97e35n77a88k 9928384622483

Eurovia je členom skupiny Vinci, čo je najväčšia európska stavebná skupina, mimochodom sú vedúcim členom konzorcia Novarka- budovatelom nového sarkofágu elektrárne Černobyl.

Bogl a Krýsl, je českou pobočkou nemeckej skupiny Max Bogl, tiež nie malá spoločnosť....

0/0
11.9.2014 22:36

J54i94n79d22ř61i32c47h 17Š75k44o35p84e43k 4525501210555

což nemění nic na tom, že BaK stejně tak jako EUROVIA je parta diletantů a amatérů

0/0
12.9.2014 8:20

I98v53a38n 46M66a71n64t78a73s 8669864720161

Jezdím tam denně, nevím, zda jsou či nejsou  úplně na odpis, ale vím, že to vlnobití je den ode dne horší.. nechápu, na co ta Eurovia čeká, je to děsné....

0/0
11.9.2014 17:14

J93o34s76e68f 10Š22e67m15e29l94í27k 7319731150307

Na Matějské za to taky platíte, tak co se vám nelíbí? ;-)

+2/0
11.9.2014 18:52

Z10d67e54n83ě65k 42O92r83š33u12l87í32k 1245430877652

kdyby raději odborníci z eurovie neblábolili a hleděli tu silnici rychle opravit.vždyť je to děs tam jezdit.platíme dálniční známku a jezdí se tam 80 či 60.odborníci není vám to hloupý dostat prachy za něco co se nedá používat tak jak má?asi ne co,vám z eurovie bych nesvěřil ani kurník k výstavbě ne tak dálnici

+4/0
11.9.2014 15:36

J60i44r68i 49R11u17s73n52o38k 4535502787583

Ja nechapu, jak je mozne navrhnout stavbu z nesmyslneho materialu, jak je mozne, ze se na to neprijde pri povolovani stavby a jak je mozne, ze stavebni firma nerekne, ze to je nesmysl.

0/0
11.9.2014 15:20

A21n24n91a 66T44v78a15r21ů12ž16k72o10v49á 4531666215888

Stavba nebyla z nesmyslného materiálu navržena. Stavební firma však použila nevhodný levný, účtovala však ten dražší. Navíc jednu vrstvu vůbec nepoložila. U těch mostů, které jsou po 4 letech v havarijním stavu, to bude to stejné. Nechápu, jak je to možné. Nebyl tam snad stavební dozor investora?

+1/0
11.9.2014 16:03

P52a70v41e39l 66Ř86a15p64e28k 7912926129555

Celá automobilová doprava slouží jako jeden z největších tunelů historie.

+1/−3
11.9.2014 14:54

P22e91t24r 35N22a87c95k65e 7787638820549

Možná mi to tu někdo vysvětlíte. Co má společného studený odval s mostní konstrukcí ? 8-o

0/0
11.9.2014 14:51

P57e37t94r 49N60a62c17k40e 7487108780479

Tak jsem si to našel : 

Podle našich odborných předpokladů nejsou komplikace na mostech způsobeny jejich konstrukcí, ale materiálem, který je součástí násypového tělesa komunikací navazujících na mostní objekty. Jedná se o tzv. studený odval, který podléhá vysokým objemovým změnám – bobtná – a způsobuje tím enormní tlak na mostní opěry. Vlivem tohoto tlaku se opěry pravděpodobně naklánějí, což ovlivňuje správnou funkci dilatačních závěrů a mostních ložisek. To může mít vliv na celou nosní konstrukci mostů. Připomínáme, že studený odval je materiálem, který ŘSD ve výběrovém řízení a i následně v průběhu stavby závazně stanovilo a který jsme my jako vítěz soutěže byli povinni použít. Výběru tohoto materiálu předcházelo odborné posouzení, které proběhlo zcela v působnosti ŘSD, a to v období před samotným zahájením stavby – tedy v době, kdy nebylo zřejmé, kdo bude stavbu realizovat. 

Zdroj : http://www.pravdaod47.cz/cs/aktuality/45-pro_zavreni_mostu_na_d47_nejsou_zadne_duvody_ridici_jsou_rukojmimi_boje_o_rsd

0/0
11.9.2014 15:02

J29i53ř37í 85H11o26d85a21n 6184567933800

já bycg se s nima nepral zmrvili to tak si to opravte zapla'tte ze svéhoa od nás nic už nečekejte. raději bych si přizval německou fitmu na stavbu- možná dražší ale kvalitnější

0/0
11.9.2014 14:41

M85a24r41t77i25n 32H73o17u57b83a 6183591199258

pokud ovšem je jadrem sporu použity materiál, který byl předepsaný projektem a požadovaný rsd, pak ze stavu mostu nelze vinit eurovii. vy to nevíte, ale přesto mate jasno.

0/0
11.9.2014 15:20

Z66d38e84n71ě17k 21O23r75š16u67l60í19k 1645620777702

mě je to šumák ale už se to táhne léta a jezdíme tam šedesátkou, ale to asi nikoho moc nebere včetně vás že jo...požadovat známku za něco co se nedá používat je vrchol arogance a drzosti.vám to tak nepřipadá?mě jo

0/0
11.9.2014 15:38

M45a11t42ú24š 62B46e31n39a25k 9258364712893

Eurovia je francúzska firma, člen skupiny Vinci.

0/0
11.9.2014 22:25

K44a45r76e76l 84Š58ť56a35s46t48n81ý 2661209184727

Byl by průšvih, oni staví v průměru kilometr dálnice o dost levněji než u nás, a s kvalitou nemají problémy.

0/0
12.9.2014 9:49

J27i16r67k20a 38K86o48c16h 7264934623305

jestlize Eurovia sama rekne, ze je mozne po 6 letech provozu mozne pouzivat S OMEZENIM, znamena to, ze nejsou v poradku a Eurovia se z toho snazi jen vylhat aby nemusel uzate reklamace

+9/0
11.9.2014 14:16

T55o55m90á83š 51M85a71t32ě82j 9415788143312

6 let starý most by neměl mít nic jiného než "schopen bez omezení".

+5/0
11.9.2014 14:39

Z45d97e61n60ě56k 52O38r58š21u18l56í26k 1425120947382

přesně tak...R^

0/0
11.9.2014 15:39

V60l81a32d37i49s78l89a57v 97D25u33b45a 3490448738888

Nedivím se. I navysočině co postaví tak vydrží pár týdnů... Připomíná mi to jako když levák bob stavěl přehradu v simpsnech. Akorát ty ukradený prachy nesypu ze skály :(

0/0
11.9.2014 20:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.