- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
243 Kč??? To je dobrý vtip.za tuhle cenu nezaplatí ani náklady na cestu za jednoho člověka.být to tak o stovku více tak bych to bral,ale takhle je to jen k smíchu.Jančura chce přebrat vozbu všude mozne,ale čím to chce vozit.nemá soupravy,prodělává a ještě se kasá jak to zvládne bez dotací.nezvládne pořádně jednu trať,ale hlavně že má na všechno.Kašpar na entou.kdysi jsem mu docela i fandil,ale poslední dobou mě utvrzuje ,jaký je to komediant.
Aha, takže Radímek opět rozpoutá cenovou válku a pak bude brečet a stěžovat si, že prodělává... Mezitím si kromě Moraváků zvykne na nereálné ceny i náplava z Východu a pak se mu bude těžko jízdné zvedat... Tento druh konkurence je komedie, lepší je jednoduše tratě soutěžit...
Vážení,myslite si,že Regiojet bude na tom tratit???Ani náhodou...Ta cena bude totiž akční.A věřím tomu,že z Pardubic nebo Olomouce bude za stejnou cenu,ne-li dražší
No,myslim, ze nebude problem,koupit si jizdenku do Kosic a vystoupit v Ostrave :-))) Tak hloupej Jancura neni,takze bud da akci na celou streku,nebo nic.
Dvě stě čtyřicet tři korun .... čeština pláče ... co kdyby si autor zopakoval učivo jazyka českého ze základní školy ....
Pro všechny, kdo si pochvalují nízké ceny jízdenek.
Jedná se o ceny v rámci konkurenčního boje, Až vyhraje jeden a ostatní to vzdají, ceny jízdenek poměrně rychle stoupnou na několikanásobek. Ten, kdo vyhraje, se totiž konečně bude muset coby soukromá firma dostat k zisku a vynahradit si ztráty, které nyní v tomto konkurenčním boji utrpí.
Pro zajímavost, cena jízdenky Praha Košice v korunách je nyní menší než byla cena jízdenky Praha Ostrava v době, kdy na této trase nebyla konkurence a jezdily tam jen ČD. A rozdíl se ještě zvýrazní, když uvedu, že tehdy byla průměrná mzda v korunách 12 - 14 tisíc Kč, dneska je to cca 25 tisíc K4.
Už za socíku, kdy se braly maximálně 3 tisíce, byla cena jízdenky cca 100 Kč - nižší přes Púchov, vyšší přes Bohumín.
Jak to, že RJ to chce jezdit bez státních dotací a ČD chtěj dotace? Předpokládám, že Rj ještě k tomu platí nějaký nájem za používání kolejí a servis nebo tak něco.
každý dopravce platí za používání koleji i ČD
slovensti neviditelni to budou mit levny na zlodejske vylety do Praglu
Hmm, zas ty jeho nízké ceny. Snad si nezapomene následně opět stěžovat na konkurenci, že jezdí příliš levně (pochopitelně ceny bude muset konkurence dorovnat jinak odpadne a následně je dorovná Jančura :D) a bude chtít zase stamiliony jako ušlý zisk
Je to fajn, ale co v Košicích, že...