Diskuze

Leo Express kvůli srážce vlaku s autem ruší část spojů

Soukromý železniční dopravce Leo Express musí na pár dnů omezit svůj provoz. V sobotu večer totiž po srážce s autem na Novojičínsku přišel dočasně o jednu ze svých pěti souprav. Už v neděli kvůli tomu musel zrušit dva spoje, další budou následovat i v příštích dnech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tady je přesně vidět rozdíl mezi soukromými dopravci a ČD.

Sokromníci řeknou sorry-příště dáme slevu-te´d ale pár dní omezíme dopravu.

pokud by ČD nejezdily jak by soukromníci by řešili například jednorázové nárusty dopravy před svátky, prázdninami....případně podobné nehody-sorry te´d si pár dní počkéj pak možná bude místo.

Železniční doprava prostě musí být především ve státních rukou-je to strategický státní zájem!

8 1
možnosti
KN

Takový dopravce nemá na kolejích co dělat a pevně doufám že tu rezervovanou kapacitu na kolejích zaplatí....

4 8
možnosti
VF

To víte že zaplatí je to smluvně ošetřeno

1 0
možnosti
DP

D64a31v39i58d 33P41e33t85r

15. 9. 2014 5:00

Jak to, e nemají rezervy? Alespoň 2 vlaky, které nejsou v provozu, ale čekají na případné nehody a v té době jsou opravovány, čištěny atd.

4 0
možnosti
VF

Jedou nadoraz, nechat si 2 vlaky v záloze je moc velký luxus. Soupravy jsou nové, tak předpokládají že stačí běžná údržba a úklid, který se stihne přes noc. Tedy jak píšou v týdnu kdy není taková potřeba dopravy se může 1 souprava postrádat ale v neděle, pátky a pondělky potřebují vše co mají.

4 0
možnosti
JD

Přijde na to, co by to bylo za kamion. Vlaky jsou celkem odolné i vůdči kamionům, pokud nevezou přímo cihly, uhlí nebo ocel.

2 5
možnosti
MG

M 24G

14. 9. 2014 20:12

No, když jezdí šašci bez záloh a spoléhaji na ,,záruku" výrobce, která jim je tady nanic, tak to můžou zabalit rovnou.

10 9
možnosti
JK

J71a57n 24K20r83p91e59c

14. 9. 2014 21:36

no oni totiz narozdil od CD ty vlaky musi koupit za svoje penize, ne za statni.

10 12
možnosti
JK

Nedávno jsem četl starší článek o optimalizai tratě v údolí Tiché Orlice, zmiňovali se tam o zvyšování rychlostí na 200 km-h. Časté želeniční přejezdy podle článku chtěli řešit pomocí nějakých "inteligentních přejezdů".  Jak by to asi dopadlo, když každou chvilku nějaký blb vjede vlaku do cesty a ten by jel 200....

1 2
možnosti
RJ

Pokud myslíte úsek Choceň-Ústí, tak tam podstata přestavby měla být v tom, že tam budou dlouhé tunely a přejezd snad žádný. Ale teď myslím vymysleli nějakou "úspornou variantu", a u té nevím.

5 0
možnosti
MZ

Štěstí je, že to nebyl kamion. To by tramvaj nebyla.

2 0
možnosti
Foto

Jen tak mimochodem, pendolino je uplne stejná tramvaj. Narazit do kamionu, dopadnou Leoš i Pendolino stejně - velmi špatně.

6 2
možnosti
MH

No hlavně, ze se nikomu nic vážného nestalo. To ostatni mne nezajímá.

3 1
možnosti
Foto

Tím Leošem jsem včera chtěl jet z Přerova do Ostravy, jenže mi to časově nevyšlo a tak jsem jel vlakem za nim - IC-čkem Českých drah. V Suchdolu nás vyhnali do osobaku - to už bylo zpoždění hodina. Pak nás převezli do Studénky a tam jsme čekali více než hodinu na autobus. Byli tam i cestujici z Pendolina i Regiojetu. Pro cestující Regiojetu přijel Jančurův autobus a odvezl je. My tam v lijáku čekali dál. Když přijel konečně autobus, dlouho jsme v dešti čekali před ním, řidič říkal že čeká na pokyn kdy nás pustit dovnitř. Venku lilo a tak jsme ho seřvali a tak nas pustil aspoň dovnitř. Tam, aspoň v suchu jsme čekali další asi půl hodinu. Venku běhali zmatení průvodčí. Všude chaos. Nakonec nás konečně odvezli do Jistebniku a tam jsme přestoupili na další osobák a odjeli do Ostravy. Zatimco klienti od Jančury byli dávno doma až v Havířově, my se konečně dokodrcali do Svinova. Přesně o 3 hod pozdeji, nez jsme meli být. Místo 40 min jsem jel 4 hodiny. Nechápu proč Jančura dokázal mimořádnou situaci řešit ihned, zatímco ČD s nemalými finančními prostředky jen zmatky a chaos.

21 9
možnosti
PN

ČD jsou skutečně velmi zkostnatělé v řešení mimořádných situací a přijde mi, že občas musí mít tisíc povolenek na všechno. Problém je ten, že narozdíl od Jančury neprovozují autobusovou dopravu, mají nasmlouvané některé dopravce, kteří se bohužel uráčí přijet až když mají volný bus. Pak Jančura řeší jeden, dva vlaky, ČD 10x tolik a pro tolik cestujících jako ČD už se shání autobusy o poznání hůř. To čekání s busem, který se mohl už 3x ototčit opravdu nechápu a bude v tom zas nějaký komunikační šum v rámci ČD a SŽDC :-/

24 0
možnosti
VF

To je drsné přijít nějakou nešťastnou náhodou o 3 jednotky na pár dní tak to můžou zabalit.

8 0
možnosti
PN

Třeba pod mostem od Borgl a Krysl...

7 0
možnosti