- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A kdy už konečně začnou brát ti papaláši ohledy na obytné auta nad 3,5t Z koho si máme vzít prachy za mýto my??? Jde vidět v jaké lichvářské republice to žijem!!!!
máš jezdit sockou a nevytahovat se
Technická otázka. Jaký je rozdíl v ničení vozovky kamionem s motorem třídy Euro 3 a Euro 5?. Kdyby část prostředků šlo někam do životního prostředí (z Euro 3 více, z Euro 5 méně), tak bych ten rozdíl v mýtném i chápal. Takhle mi to uniká.
Kdo tuhle zrůdnost "vymýšlí"Nečas,Kalousek,Bárta je pryč a hovadiny se vymýšlí,jak na běžícím páse.Kolik by mýtné mělo stát?Vždyť už bude dražší než v Rakousku.Nebo z nás chtějí udělat Slovinsko?
No kdo? Spasitel Babiš jeho parta. Mají k tomu všechna potřebná ministerstva. Před volbama se kasali, jak stačí nekrást a šetřit, a po volbách jenom vymejšlej další daně a poplatky.
Ale voličovi ANO to ještě nedošlo.
Za tuhle hovadinu by si měl nafackovat, a to důkladně. O to víc budou jezdit kamióny mimo zpoplatněné silnice, čili silnice 2. a 3. třídy, o něž nikdo příliš nedbá, takže za chvíli to tady bude vypadat jak po bombardování - to aby si lidi nakoupili terénní vozy, pokud možno s pásy. Protože jsou tyto silnice navíc poměrně často úzké, krom utrhaných krajnic lze očekávat zvýšenou nehodovost, stejně tak nevím, kdo lidem bydlících u silnice bude opravovat popraskané fasády, kdo bude řešit, že se nebudou moci pořádně vyspat - pro nízkofrekvenční a subsonický hluk jsou špunty do uší neúčinné. Navíc, jak tu kdekdo píše, díky slušným autodopravcům, kteří i přesto budou využívat zpoplatněné komunikace, dojde ke zdražování zboží - přece těch 30% navíc nebudou platit ze svého, ne?
Opravdu, ten Prachař by si zasloužil pár facek. Má velké štěstí, že je mimo můj dosah, v opačném případě bych mu vlepil takovou, že by se o tom naše děti učily v dějepise.
Kdyby tohle navrhla ODS, tak se strhne hrozný pokřik. Kde jsou ty řeči před volbami? Nová vláda se chová stejně, ne-li hůř.
no ještě že už nic nenavrhují...a doufám že už nikdy nic navrhovat nebudou...
Zvyšovat mýtné a nenabízet dopravcům alternativu a to ani výhledově se mi dvakrát nelíbí. Jsem zastánce kombinované dopravy, ale když jsme nebyli schopni za celých 20 let vybudovat téměř žádné nové železnice (o VRT ani nemluvě), kde by se svedla rychlá osobní doprava a uvolnilo se místo pro nákladní + terminály, tak se nemůžeme divit, že nám na na silnicích kamionů neubývá, že jo... No, a kdyby mi chtěl někdo pomoci s diplomkou na téma podcasting, tak tady je odkaz na dotazníček. Díky!
akorát nikdo už neřekne, že to zaplatí vždy jen lidé na pultech... dopravce používají pouze jako schovaného výběrčí daní. Mnoho lidí tleská jak to zaplatí kamiony, ale platí to na konci pouze oni.
A tak je to s většinou daní. Každej plátce musí přesvědčit zákazníka, aby za jeho službu, nebo zboží, zaplatil i 21% DPH, plus další daně a poplatky. Kolikrát na tom sám ani tolik nemá.
Proč to má stoupat ? Za co ? Naposledy Brno Praha 7 hodin !!!!!
To chcete účtovat snad parkovné ?
Tak snad mu to ČESMAD vysvětlí dostatečně důrazně
Tak uz chapu kde chtej najit ty chybejici miliardy kvuli snizeni dane. Ale hlavne ze muzou rict ze snizili dane a lidi je za to hudou volit
Mýtné neplatí kamion. Mýtné platí občan v ceně zboží. Inflace.
Přesně tak, píšu to taky do každé diskuze o mýtném, zdá se mi ale, že si to lidi vůbec neuvědomují, že jim vláda oklikou přes kamiony vytahuje z kapes další prachy.