Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vznikl automobilový gigant, německý výrobce dílů ZF koupil americkou TRW

Německý výrobce automobilových komponentů ZF Friedrichshafen se dohodl na převzetí amerického konkurenta TRW Automotive Holdings v transakci za celkem 13,5 miliardy dolarů (asi 288 miliard Kč). Ze spojení vzejde globální gigant se zhruba 140 000 zaměstnanci a závody po celém světě, včetně Česka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V93l28a43d95a 61S97i69m95o85n36i84k 3239273623525

Aby bylo jasno - převzetí iniciovala společnost ZF, neboť tak doplní svoje portolio o elektronické komponenty a safety systems, TRW je zadlužené zcela minimálně. Elektrické parkovací brzdy ( na obrázku) jsou jedním z velmi dobře prodávaných produktů.

0/0
16.9.2014 8:24

R90o11m32a42n 29K38r42á15č40a38l86í76k 3268618727556

ZF Friedrichshafen - nádherne presné a spoľahlivé prevodovky pre Panther,Tiger, etc. Je to firma,ktorá má tradíciu a niečo za sebou.Osobne by som chcel mať v aute prevodovku ZF.Možno až budem veľký a našetrím si... :-)

0/0
16.9.2014 7:37

J96i66ř63í 96E14r35b29e85n 1233454316257

Kup si Tatru Phoenix, ta ji má :-)

0/0
16.9.2014 8:38

R34a90d83e25k 16D36o75l67e12ž84a15l 2269113800320

Projeď se novější Karosou..

+1/0
16.9.2014 10:05

Z16b10y12n42ě88k 32K59o93ř40í49n17e43k 9754753409572

Nebo Kamazem :-)

0/0
16.9.2014 11:33

P14a32v16e39l 72N36e11m70e98c 1593911320904

Ták...a tak si automobilový průmysl zajistí, aby nedocházelo ke snižování cen komponent/automobilů. Konstrukce se zlevňuje (modulární systémy), výroba se zlevňuje (použití univerzálních dílů), továrny se stěhují za levnější pracovní silou, používají se levnější recykláty, levnější náhražky...ale auta jsou pořád stejně drahá, mají stejnou spotřebu jako před 40ti lety, hmotnost se neustále zvyšuje díky dalším a dalším systémům diktovaným EU, a cena je pořád stejná. Až nebude vůbec žádná konkurence, tito "obchodníci" si nadiktují nesmyslně vysoké ceny. A u nás v ČR budou ještě vyšší, protože jsme blbci, a jsme ochotní platit každému cokoliv.

+1/−6
16.9.2014 5:13

L66a60d64i24s12l68a90v 81K95v24a81s58n24i53č66k12a 1143697383385

A že je to TRW je zadlužené, když to tak vynáší. Co třeba vývoj, nestojí to něco ? Zadarmo ani kuře nehrabe a bez peněz se do hospody neleze, to jenom tady to neustále někdo zkouší a cítí se hrozně ukřivděný, že to nefunguje.

0/0
16.9.2014 6:08

A57l13e55š 12D31o40h83n19a45l 6808336174565

Zřejmě s nostalgií vzpomínáte na Škodu 100MB. Ta stála v roce 1975 42tis.Kč, při průměrném platu 2.300,-Kč/měs. Koupil byste si dnes "embéčko" za 400tis?Spotřebu měla 8l/100km při výkonu 32kW. To mají dnes auta s více než dvojnásobným výkonem a o 50% vyšší hmotností. Takže Vaše argumenty, že se nic nezměnilo,  jsou docela mimo.

+3/0
16.9.2014 6:36

S35t48e66p20a28n 93T27o25t14h 8468299115688

Nehlede na tu spotrebu. Tchanova fabka s novym tsickem se dostane v klidny jizde i na 3,9 a to je parada. Ono i moje kokta s 5,9, ale pri plnem nalozeni a tempomatu se 145 na tachaku je jina liga. Nehlede na to, ze sem si ji poridil za necelych "20 platu". Za minule ery bych se k ni jednak nedostal a druhak by vysla na vic jak dvojnasobek platu. Takze splatit by trvalo tak 8 let a vice, nebo na ni nasetrit v opacnem pohledu.

0/0
16.9.2014 9:12

A44n96t53o66n53i57n 69K90a17d56l24c82e90k 9932219651426

Za 20 platu Mercedesa, takby to tedy melo byt;)

0/0
16.9.2014 19:26
Foto

Č38e13s62t64m96í37r 62P64o83l67e68s93n60ý 5599878579729

Ano jsme v ČR a tak každý křičí jak je všechno drahé. Podívejte se prosím na poměr ceny aut ke mzdám v historii. Myslím snadno zjistíte, že levněji se tu auta ještě nikdy neprodávala. Nikde jsem si to neověřoval, ale pravda nebude daleko. Navíc třeba právě nyní jsou u nás často auta levnější než jinde v Evropě.

+2/0
16.9.2014 6:38

R69a91d12e88k 65H50a26m61p23l 3826341811251

pro ověření (a pokud chcete i kritické zhodnocení, pak musíte jít na data ČSÚ) doporučuji stránku www.zakomunistu.cz

0/0
16.9.2014 7:58

P40a61v28e75l 83Š63v27e10s74t12k91a 3178655109

Auta jsou stejně drahá to možná ano, ale dnes za cenu nové Felicie před 15 lety máte Fabii příp. Rapida. Hmotnost se spíše snižuje.

0/0
16.9.2014 8:17

P96e31t25r 54U35r27a49m 1772590523597

Graf Zeppelin by mel radost.

0/0
15.9.2014 23:39

T14o30m46á33š 44P19r85o80k29o49p 9677297570660

Jsem nevěděl, že si Messi přivydělává v TRW.;-D Ten pán na fotu je mu hodně podobný.

0/0
15.9.2014 23:00

V80á91c72l72a69v 85Š43i40r32o75k83ý 6638409733762

ZF už v ČR dávno působí (a to v Plzni). Osobně o ZF Friedrichshafen uvažuji jako o možném zaměstnavateli až ukončím školu. Zajímavá firma, která plánuje v Plzeňské pobočce v následujících letech výrazný růst.

0/0
15.9.2014 22:40

P93a93v38e82l 65H96o82f97f59m16a82n44n 4497840171336

Neříká nám to , že amík se připravuje na velký požár v Evropě?

0/0
15.9.2014 20:01

J54a67r90o86m26í11r 74M87a28y39e53r 1521392169368

ZF přišlo na s nabídkou na koupi TRW nikoliv obráceně.

+2/0
15.9.2014 20:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.