- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby bylo jasno - převzetí iniciovala společnost ZF, neboť tak doplní svoje portolio o elektronické komponenty a safety systems, TRW je zadlužené zcela minimálně. Elektrické parkovací brzdy ( na obrázku) jsou jedním z velmi dobře prodávaných produktů.
ZF Friedrichshafen - nádherne presné a spoľahlivé prevodovky pre Panther,Tiger, etc. Je to firma,ktorá má tradíciu a niečo za sebou.Osobne by som chcel mať v aute prevodovku ZF.Možno až budem veľký a našetrím si... :-)
Ták...a tak si automobilový průmysl zajistí, aby nedocházelo ke snižování cen komponent/automobilů. Konstrukce se zlevňuje (modulární systémy), výroba se zlevňuje (použití univerzálních dílů), továrny se stěhují za levnější pracovní silou, používají se levnější recykláty, levnější náhražky...ale auta jsou pořád stejně drahá, mají stejnou spotřebu jako před 40ti lety, hmotnost se neustále zvyšuje díky dalším a dalším systémům diktovaným EU, a cena je pořád stejná. Až nebude vůbec žádná konkurence, tito "obchodníci" si nadiktují nesmyslně vysoké ceny. A u nás v ČR budou ještě vyšší, protože jsme blbci, a jsme ochotní platit každému cokoliv.
A že je to TRW je zadlužené, když to tak vynáší. Co třeba vývoj, nestojí to něco ? Zadarmo ani kuře nehrabe a bez peněz se do hospody neleze, to jenom tady to neustále někdo zkouší a cítí se hrozně ukřivděný, že to nefunguje.
Jsem nevěděl, že si Messi přivydělává v TRW. Ten pán na fotu je mu hodně podobný.
ZF už v ČR dávno působí (a to v Plzni). Osobně o ZF Friedrichshafen uvažuji jako o možném zaměstnavateli až ukončím školu. Zajímavá firma, která plánuje v Plzeňské pobočce v následujících letech výrazný růst.
Neříká nám to , že amík se připravuje na velký požár v Evropě
ZF přišlo na s nabídkou na koupi TRW nikoliv obráceně.