Diskuze

Černý den na železnici. Ve středu jely vlaky čtyřikrát tam, kam neměly

Česká železnice zažila ve středu zatím nejhorší den z celého roku, následky chyb zaměstnanců na dráze kvůli tomu pociťují cestující ještě nyní. Během jednoho dne projely vlaky čtyřikrát červenou nebo měly špatně postavenou kolej, dvakrát se srazily s autem na přejezdu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

na dráze začíná být nějak moc velký bordel

0 0
možnosti
Foto

Opravdu jen více než stovka osobních vlaků za den? To je slabota. Když jsem tam hákoval před šesti lety, tak to bylo více jak 200 ;-D

0 0
možnosti
JN

J40a64n 65N69e38š11p25o74r

18. 9. 2014 15:48

Pane Sůra, o železnici píšete už dlouho, takže formulace:"vlaky měly špatně postavenou kolej", popř. "vlak vjel ale na špatnou výhybku" zní jako od dítěte ZŠ, hrajícího si s PIKO vláčkem....

23 0
možnosti
Foto

No on je v tom právě průser. Normálně se samozřejmě staví jen výhybky - ale když má vlak postavenou i kolej, zpříčí se to a pak to padá z náspu dolů. Nemluvě o tom, když si vlak jen tak svévolně vjede na špatnou výhybku. :-P

13 0
možnosti
DM

Bylo pivo zadarmo/????

4 0
možnosti
Foto

Dva tupláky v Oáze na Smícháči ;-D

0 0
možnosti
Foto

I71v91a23n 75M44a13r92e52k

18. 9. 2014 14:17

!!"Stres" mašinfírů ? Za komárů a ještě pár let poté jsem též jako fíra pracoval (celkem 28r.) u ČSD/ ŽSR měsíční prac. doba byla tehdy 170-180hod. a k tomu navíc každý měsíc okolo 50hod přesčasů. Párkrát se mi stalo že jsem měl za měsíc 100 hod přesčasů a k tomu dojíždění z bydliště na 36km vzdálené pracoviště. Dnešní pracovní doba fírů je nesrovnatelně nižší a o přesčasech nemluvě >>>>takže o čem je řeč ? ! ? ! 8-o!!

21 3
možnosti

a kolik vas tam jezdilo? mam pocit ze minimalne dva... dneska masinfira kolikrat zastupuje praci trech lidi a je na to sam

11 4
možnosti
JK

J86a97n 85K60l28i51m65a

18. 9. 2014 14:14

Každý rok chodí výpravčí na několik školení a jednou za rok má každý výpravčí tzv.ověřování znalostí cca 1000 otázek a to je teď na podzim a tak se každý výpravčí když má chvilku učí v práci a takhle to dopadá. XR^

6 1
možnosti
JR

J90i36ř62í 28R25y24s

18. 9. 2014 19:19

Buzerace musí být. Dřív pře zkoušky jednou za pět let nyní až 2x do roka( dopravní a většina i pro ČD směšných 250,-Kč/měs.)

0 0
možnosti
DS

Vlak vjel na špatnou výhybku... Možná jsem rejpal, ale vlaky si můžou vybírat, na kterou výhybku najedou?

18 0
možnosti
JH

J58a35n 38H84o92r36a

18. 9. 2014 13:56

Nesmíte ty blbiny co autor píše, brát tak vážně......

17 1
možnosti
RH

Je to tam horší a horší ;-O a bude hůř! Zrušili výpravčí:-/ strojvedoucí!? si musí štípat jizdenky8-o   Známý dělal strojvedoucího a skončil protože tam jde o život..celá žel.síť je řízená pouze z jakých si dvou velínů;-OŠetří se na úkor bezpečnosti ..Rv

5 6
možnosti
PN

Musel si štípnout jízdenku a místo toho si štípnul něco jinéhe? Nabo jak mu šlo o život?

2 3
možnosti
PK

Myslel jsem si, že když je za kapitalismu bída o práci, tak na železnici půjde lepší pracovní síla a být ajzipoňák bude něco zase znamenat. Navíc by měla pomáhat lepší technika zabezpečení. Nevidím samozřejmě do střev, jen okrajově pozoruji např. průvodčí, které vypadají k světu a nejsou to již převážně tlusté báby v lesklých tesilových ušmudlaných gatích. Že by nebyl pokrok i profesích ovlivňujících bezpečnost?

3 0
možnosti
HZ

A kde by šla ta "lepší" PS? Nejdřív zrušili hradlaře a hláskaře, pak signalisty, později i výpravčí,... k tomu i mnohé železniční stanice a s nimi padlo i veškeré staniční osazenstvo. Třeba přičíst i omezení nákladní dopravy, snížení počtu pokladních, posunovačů, dozorových orgánů, školicích středisek... Z toho vyplývá, že z dráhy se de facto jen odchází. Nejsem přesvědčen - soudě dle propadu zejména učňovského školství, že by noví zaměstnanci měli být lepší, ale jako "ajznboňák" (Eisen-Bahn) jsem naposledy pracoval před čtvrt stoletím, takže nechci vyvozovat jednoznačné závěry... Ano, máte pravdu, kvalita průvodčích se dle mého určitě zvedla, o stevardech v SC vlacích nemluvě.  

Technika samozřejmě pokrokem je, i po stránce bezpečnostní, ovšem jen pokud vše funguje jak má.

5 0
možnosti
JP

J50i58ř30í 29P66r81ů68š46a

18. 9. 2014 13:09

A kolik bylo včera nehod na silnicích, kolik řidičů včera vjelo do křižovatky na červenou?

22 2
možnosti
PS

P38e39t22r 33S10u38c20h98ý

18. 9. 2014 14:36

Pokud vjede auto na červenou, a nesrazí se s nikým, tak z toho není problém. Vlak když vjede špatně, tak i když se "nic nestane", tak trať je uzavřená, dokud se jej nepodaří dostat na správnou kolej ( ne vždy je to úplně jednoduché)

7 0
možnosti