Diskuze

Nepřišly esemesky, pak z účtu zmizelo 70 tisíc, popsal klient banky

Bylo mu divné, že mu nechodí žádné SMS zprávy, ale protože byl telefon v té době poruchový, nechal to být. Vymstilo se mu to. Jaroslav Řehoř zjistil, že mu někdo vyluxoval jeho účet u Air Banky a převedl 70 tisíc do Belgie. Zlodějům se zřejmě podařilo ovládnout jeho telefon. Banky klienty varují, aby si dávali pozor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No, kdyby mi přišel mail, že mé heslo bylo změněno, aniž bych ho měnil, asi bych byl poněkud víc nervosní. Kdysi mi hotel neoprávněně zablokoval peníze na kartě (3 týdny před příjezdem, lol), jenže transakci banka nechtěla nebo neuměla identifikovat = karta šla do stoupy.

0 0
možnosti
Foto

Problém nastává, když si někdo koupí složité zařízení a neví, jak to v tom funguje. A za chvíli nás bude většina, co nebudeme rozumět v domácnosti pořádně ničemu. Takže vlna hackerských útoků je za dveřmi. Smart-ledničky, které budou samy nakupovat potraviny, budou hacknuté tak, aby nakupovaly sajrajty z Polska. Osobní smart-váhu a smart-hodinky nám hackne životní pojišťovna, aby nám zrušili životní pojistku těsně před tím, než to s náma šlehne. Smart-rádio a smart-televizi nám hackne nějakej podnikatel nebo politik, aby se samo přeladilo na co oni chtějí. Smart-kartáč na boty nám hackne Humanic, aby to rozdrbalo boty od Bati. Smart-kartáček na zuby hackne výrobce zubních protéz... ;-)

1 0
možnosti

Nějak mu blbnul telefon?

A to tomu nevěnoval ani tu nejmenší pozornost zvláště když šlo o podivné chování v komunikaci s bankou? To už jsou uživatelé Androidu tak otrlí, že jim je to jedno? 8-o

Přitom to "blbnutí" měl skoro jistě na svědomí právě ten podstrčený pirátský program.

Uživatelská demence je nekonečná...

4 1
možnosti

Mimochodem cekam kdy se zacne krast pomoci swipe klavesnic ktere bezne pouzivaji uzivatele androidu jako cool psani. Tyto klavesnice dokazou odesilat vsechno mozne i nemozne z telefonu a neni problem aby zachytily hesla a cisla uctu. 

V novem iOS8 podlehl apple tlaku uzivatelu a dovolil pouzivat klavesnice tretich stran, ale narozdil od androidu pred jejim spustenim durazne varuje co vsechno tato klavesnice dokaze, takze je ciste na uvazeni klienta jestli to riziko podstoupi.

0 0
možnosti

to mohou jakékoliv klávesnice i jakékoliv aplikace. Protože když něco píšete přes klávesnici tak to píšete do nějaké aplikace a ta to může úročníkům odesílat také.

Samotný ověřovací kód ale útočníkům k ničemu není.

Důležité je nepoužívat telefon zároveň k přihlašování na web banky i k ověřování.

2 0
možnosti

V tomhle pripade je dobre zabezpecena raifka ktera posila sms pres obstarozni sim toolkit ( kolikrat jsem na to nadaval a hle? ). A asi i CSOB ktera take registruje cislo sim karty  (ne telefonni cislo) a pokud dojde k fyzicke vymene sim u operatora, je potreba banku navstivit a zaregistrovat novou sim kartu. 

Tohle ale neplati pro soucasne aplikace instalovane do smart telefonu.

0 0
možnosti

S33e58i47d28l 61P52e91t88r

20. 9. 2014 9:53

Na příjem potvrzovacích SMS máme stařičkou nokii, která se zapíná pouze při odesílání příkazů, jinak leží vypnutá v trezoru.

Pokud ji odtamtud někdo neukradne, nezjistí si její PIN, zároveň nezcizí  osobní certifikát a nezíská heslo přístupu do e-bankingu, je to snad vcelku odolné řešení, ne? Podotýkám, že trezor je poctivá předválečná produkce a barák je pod PCO.

Samozřejmě nic není 100%ní ale proč by se někdo extra namáhal, když naprostá většina co nutně "musí" být on-line se svou bankou i na záchodě jsou daleko jednoduššími lovnými kusy? :-)

2 0
možnosti

Tak to už je slušná paranoia zralá na ústavní léčbu...

5 0
možnosti
Foto

„Myslel jsem si, že je to chyba v mém telefonu, že mi nechodí SMS, protože telefon mi opravdu v té době blbnul“

Aha, Android.

1 2
možnosti

Lidská blbost je věčná.. :-/

0 0
možnosti

Jsem klientem bank už mnoho let - ale ještě nikdy mi z banky neposlali e-mail, ve kterém by mne nabádali, abych udělal něco s účtem... ;-)  

Když už, tak přišla pouze neškodná reklama (obecně) na nějaký jejich produkt. ;-)

4 0
možnosti

Žádná banka NIKDY neřeší změnu HESLA, čísla účtů, peníze, dluhy apod. (tj. cokoli konkrétního) prostřednictvím e-mailů!  ;-D  - Už si to, sakra, lidičky zlatý, jednou provždy PAMATUJTE... ;-)R^ 

Stejně tak ani exekutor ani nikdo jiný seriozní neřeší dluhy!! prostřednictvím e-mailů. NIKDY! ... Vždy se to řeší jen písemně, DOPISEM - obvykle "Do vlastních rukou"!!;-)

8 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 1
možnosti