Diskuze

Škoda Auto investuje v Kvasinách osm miliard, nabere až 1 500 lidí

Automobilka Škoda Auto hodlá do rozvoje závodu v Kvasinách na Rychnovsku vložit kolem osmi miliard korun. Plánuje přijmout asi 1500 nových zaměstnanců. Při oslavě 80 let zahájení výroby vozů v Kvasinách o tom informoval člen představenstva Škody Auto pro výrobu Michael Oeljeklaus.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

Neměl být titulek spíše: "Volkswagenwerke investují do své montovny...."?

0 1
možnosti
Foto

I49v18a47n 84K52o69p55t76a

24. 9. 2014 15:26

VW tam neinvestuje, investuje ŠKODA ze svého, po schválení mateřským koncernem. Mimochodem VW musí mít stejné schválení od koncernu.

A jestli je firma která zaměstnává ve vývoji a konstrukci víc jak 1.600 lidí jen montovnou tak už nevím.

3 0
možnosti
MM

Zajimalo by me, kdy je napadne delat i elektro auta, aby jsme se mohli zase trosku nadechnout :)

0 0
možnosti
ZO

no téda, škodovky mě neberou už řadu let.ale když jsem si sestavil yettiho podle přání tak skoro milion.za ty peníze mám auťák jiné kategorie...děkuji nechci...

0 0
možnosti
VN

Ještě lepší zpráva je však to , že tito lidé nebudou pracovat za nějaký mrzký peníz.Takže finanční injekce prakticky do všech oblastí regionu R^

2 0
možnosti
LN

A teď se Bohuš s Babišem budou bít v prsa a křičet, jakou na tom mají zásluhu.

1 0
možnosti
ZH

No oni,už taky kdejakého lempla na linku nevemou.V Boleslavi se rozběhne 3 směna Fabie,nabíraj 800 lidí a evidujou 10300 žádostí o práci.Tak asi o tuto práci zájem je.[>-]:-P

0 0
možnosti
Foto

Těm utrhačům, kteří ze Škodovky chtějí dělat pouhou montovnu, lze odpovědět pouze číselnými argumenty. Karoserie třeba, vyvinuté v ČR, se dodávají i do Španělska- tam je ta skutečná montovna. Úspěch Yeti je právě soukromým úspěchem Kvasin- v celém koncernu je to jedinečná varianta na platformu Tiguana. A vyhodnocena v mnohých testech výše, než Tiguan.

1 0
možnosti
ZO

no žádná sláva.kufr v tiguanu je o  ničem, navíc nemá ani dojezd pneu...yetti taktéž...blbosti typu navigace která si pamatuje cestu zpět nepotřebuji...

0 0
možnosti
Foto

Je to odpověď na světový úspěch Škody-Auto. S mateřskou firmou VW může jednat na stejné výši očí, přispívá vysokou měrou k jeho světovému úspěchu.

Teprve dnes lze hodnotit neúspěch Václava Klause, který měl se Škodou docela jiné plány. Převzetí Mladoboleslavské Škody koncernem VW bylo silně proti jeho vůli. Naštěstí však VW zvítězil.

7 0
možnosti
PB

P92e29t35r 46B28a64u24e67r

23. 9. 2014 20:42

Nejsem škodovák, ale VW a Škodovka nás velmi dobře živí právě tím, že rostou a investují i do výrobních technologií. Klaus byl magor, že to chtěl zničit. Souhlasím s Vámi. Hromada lidí má práci, nejen hromada škodováků.

4 0
možnosti
LV

Jo když se daří, tak se daří. Paráda.

2 0
možnosti
JP

Palec hore. Tečka.

2 0
možnosti