Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA jsou pro mě beznadějný případ, říká bývalý šéf aerolinek

Miroslav Kůla je posledním šéfem ČSA, za jehož působení byl tuzemský státní dopravce v zisku. Šance na přežití jedněch z nejstarších aerolinek na světě nevidí po další velké redukci flotily a propouštění jako vysoké. „ČSA jsou pro mě stále srdeční záležitost, ale mám pocit, že je to už beznadějně ztracená firma,“ říká.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P31a44v30e66l 26M74a74k15o88v67e19c 8978105291

Ještě by mě zajímal názor pana Kůly na úspěšnost jeho předchdce pana Jakubše...

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/429107/Jeste-jednou-CSA-prehlidka-prezidentu-generalnich-reditelu.html

+1/0
2.10.2014 17:29

P33a77v64e98l 28H48o58d92r 8419479487

Nojo Tvrdíka a ty ostatní tam dosadili jen pro jejich jedinou vlastnost. "Neschopnost",a o to jde. Každý normální člověk by totiž řval jako tur, kdyby mu firmu co má řídit, rozkrádali pod rukama!!!!

+1/0
25.9.2014 8:44

R75a16d63i17m 73Š60t25ě83p53á81n19e87k 6183918752324

Po bitvě jsem i já generál, nicméně guma zelená Tvrdík podělal na co v tomhle státě šáhnul. A socanská politika (ovšem v odees to bylo úplně stejné, že) kdy z velitele vojenské zotavovny chtějí udělat ředitele zeměkoule přičemž dotyčný je blbý jak colštok, je v tomto konkrétním případě tragédie na desetiletí. A veselo mi z toho není. Já bych ho zavřel, až by zčernal, kdybych měl tu moc. Nemám.

+8/−1
25.9.2014 4:45

R51a17d24i80m 80P39o22l77á31š90e76k 9796833429389

Kdyby aspoň byl Tvrdík líný, nadělal by aspoň míň škody, ale to ne. On je jako nschvál pracovitý.

Nicméně nyní to vypadá, že jako zelený zupák může s úspěchem tak maximálně vést nějakou vojenskou posádku nebo újezd.

+2/0
25.9.2014 5:44

M12a81r28t50i67n 21K97r24u17t93ý 1248561479235

to se ovšem, bohuže, mýlíte. Je stále vlivným členem ČSSD a aktuálně šéfoval nějaké monstr akci kolem čínského businessu. Samozřejmě akce za české erární peníze. Nechápu.

+1/0
30.9.2014 15:43

J89a56r17o52s26l16a84v 27H66a67š45e92k 8859840822828

No hlavně že se ČSA včas zprivatizovalo ......;-D

0/0
25.9.2014 0:25

M45a10r20t52i17n 15K89r50č18i20l 6530918178869

Hospodaření ala čSSdRv

+14/−5
24.9.2014 20:46

J66a82r74o63s41l44a68v 36H66a35š52e84k 8259600142738

co já vím, tak se privatizovalo za minulé vlády... v režii TOP 09 a ODS.. a výsledky jsou zde... pamatováka...

+3/−3
25.9.2014 0:36

J35a22r41o33m57í23r 45P93a16v83l65í65k 2444158621910

Pro tebe je ta privatizace takovej strašák, že uplně zahnala všechny zbytky tvých ekonomických znalostí.

+2/0
25.9.2014 11:07

J20i78ř11í 62D28v31o53ř48á24k 5188423848980

A co tam pustit Tvrdíka

+1/0
24.9.2014 20:17

T32o89m39á46š 43B84r40á60z82d39a 6527460796562

Muheehe, Vy jste mě rozesmál! Fakt jste dobrý. Tohle nedáš! Fakt dobrý!;-D

Luftjarda by nám nyní ukázal, jak se hospodaří. Vždyť měl svoji vizi.;-(

Jo a taky by se mohl vrátit upřímný koloťuk (z Floridy) a hlavně Jyrka.

Konečně by byla zase alespoň legrace - marťani, vajíčka, obyčejný člověk, křišťál....

No, popravdě ono i na druhé straně to nebylo o mnoho lepší: Kmotři, ODS, malé domů...etc, etc.... .

Ach jo, jo - kdo napoví, jak z toho zavšiveného prostředí ven? Současná vládnoucí garnitura? No buďme reální ;-(.

Budou rozhodovat říjnové komunální volby?

Dnes se zatím se jen směji, kdoví jak nám  - dobrým lidem bude na začátku Nového roku?

P.S. Ale s tím návrhem přijmout Luftjardu jste mě vážně rozesmál a chci věřit, že takový druh humoru máte nejen Vy!

+3/0
24.9.2014 21:12

I56n77k13a 91H61o72l59í74k45o58v51á 5550130684917

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

0/0
24.9.2014 20:00

M19a48r80t60i94n 83Ž93e36l29i10n29s32k41ý 9368499579252

Je sice zajimave jak tady lide nadavaji na socana Tvrdika za tu tragedii, byt tam ale "nesocan", tak se CSA proda uz davno za podhodnocenou cenu nejake zpratelene osobne, nebo by ji jeste stat zaplatil jakoze nejakou skodu nebo tak neco . "Nesocani" uz davno chteli prodat Budvar, vsechny nemocnice a pod. aby statu nezustal zadny prijem a sluzby a aby pouze platil z dani nejakym soukromnikum co by to meli jiste a ze zakona ... tot "nesocanske" podnikani.

+1/−22
24.9.2014 19:45

V47l73a96d70i21m26í80r 21H48o56u53z79a94r 6870816704680

osud ČSA je stejný jako osud ČSAD byla práce a zisky dělníci/řidiči,piloti,mechanici, měli zázemí,pak se do toho vložili pseudodemokrati a  a přetvořenýkomunisti s kámošema  a všecho šlo do hajzlu

+2/0
24.9.2014 19:29

J73i89ř71í 85B84o72l61f 8505827908415

OK je prostě a jednoduše K.O. Podle mě se stovky nedožije. Devět let to nevydrží ani omylem ... Korejci nepředvedli zatím nic, Travel service se jen chvástá a přitom zaměstnává jak piloty, tak CC jen sezónně na dobu určitou (od května do října). Není výjimkou, že třeba vedoucího kabiny dělá ten "nejzkušenější" se třemi, nebo pěti měsíci praxe.

+1/0
24.9.2014 19:21

J49o28s48e94f 10H35o17n38e70š 7311962310983

Do Moskvy nebo Londýna Frankfurtu lítá  průměrně 6 linek a to dělá ČSA problém si odkrojit z koláče poptávky?Není to divné?

+2/0
24.9.2014 19:11

P48e55t36r 49J56u34r22č46e61k 4729614590

Ano, je to problém. Většina cestujících do LHR nebo FRA pokračuje navazujícími dálkovými lety, proto LH nebo BA mohou nabídnout ostatním cestujícím nižší ceny letenek. ČSA tuto možnost kompenzace nákladů nemají, takže to cenově neustojí.

0/0
25.9.2014 9:49

J85o39s61e11f 44H29o37n34e48š 7711292180583

Nevím,jak to je,ale většinu letů má CSA v režimu code share a v skyteamu by zvýhodnění měla fungovat

0/0
26.9.2014 6:17

M78i68r79o53s98l46a75v 67B71e47n39e46š 1217934583780

Bohužel je to tak, jak říká pán Kůla. ČSA zlikvidovali socani v čele s Tvrdíkem. Rv

+16/−1
24.9.2014 19:03

J94a87n 55P85r45i24c95h55y37s36t12a69l 8951608753

V tomhle je uplne mimo:

cituji "Nově letos ČSA spouští linku z Hamburku do Göteborgu, kde nikdo dosud nelétá. Je to cesta, na kterou se mají ČSA zaměřit?

    Nemohu to posoudit, neznám data o počtech lidí, kteří mezi oběma městy cestují. Ale pokud je tam potenciál, divím se, že tam už dávno nelétá Lufthansa nebo SAS."

Lufthansa ani SAS se v tomto segmentu trhu vubec neangazuji a ani pro nej nemaji zadna vhodna letadla! Takoveto linky letaji male aerolinky, mnohe z nich jako codeshare. Pokud je to primo linka SAS nebo LH, tak ji pro ne stejne leta nejaka jina spolecnost, ktera se na tento segment specializuje - az uz dcerinna spolecnost nebo nezavisly partner. V pripade Lufthansy je to teba Eurowings, v pripade SAS je to Cimber nebo Blue1.

0/0
24.9.2014 18:39

V35a27c90l76a64v 41K92u61b35i84s 5901241909327

Ale lufthansa i sas maji prave tyto codeshsre partnery nebo vlastni lowcosty typu Germanwings ci lh cityline a CSA by se mela profilovat trochu vyse treba na urovni Austrianu nebo swiss. Mit portfolio kratkych strednich (Rusko) i delsich linek(brazilie, Indie, Arabske zeme)

+2/0
24.9.2014 19:35

I63v32o 35S78a55r53o 5838737317228

Tak proč tam tedy nelétají Vámi zmiňovanéEurowings, Cimber nebo Blue1? Asi tam potenciál nevidí, jinak by tam dávno byli. Ale jinak ČSA fandím a přeji úspěch.

+1/0
24.9.2014 19:46

J64a72n 34S26t72e44h16l70i20k 9705137286301

Propouštět lidi a prodávat letadla je nesmysl .

Lepší je nechat firmu zkrachovat a prodat .

Třeba te dojtchlufthanse ;-D

Ty stále rostou

0/0
24.9.2014 18:33

J26i92ř47í 11D36o30š11l53í98k 7145328723139

Přesně tak, know-how těch pilotů je největší majetek čsa.) Pokud může být zisková a ještě navíc dost rostoucí taková firma, jako je Travel Service, tak nevím, proč by nemohly být ČSA, kromě toho, že je to vytunelovaný státní moloch.

0/0
25.9.2014 9:36
Foto

T76a90n50a 17K91a61r94a77s22o90v16a 6757873908775

LuftJarda.... ten to pěkně  vedl.!!! K úspešnému  zániku. 

 Nakoupil  letadla a pak hledal  destinace, kde by se mohlo vydělávat.

+1/0
24.9.2014 17:39

J30a13n 30M28o45h12y18l84a 6172519579521

On toho nesmyslně nakoupil mnohem víc.

+2/0
24.9.2014 17:49

J30o68z64e68f 12K53o69s67t25e29l13a78n51s33k51ý 8135112409356

Na socdemáka Tvrdíka sa veľmi dobre pamätám. Ako politik sa ukázal totálne neschopný, tak ho vykopli vyššie - na šéfa ČSA. 

Problémy ČSA sú maslo socdemákov...

+15/0
24.9.2014 17:33

P47e38t32r 33M94a82r14e37č10e67k 1153421649438

Oni si na ČSA nakradli všichni bez ohledu na stranickou příslušnost. Skoro by se chtělo říci že Travel Service uplácel politiky aby ČSA postupně zruinovali.

+5/0
24.9.2014 17:36

F18i74l19i56p 32Č14e32r27n33ý 1623109106

Už jen čekám kdy se na scéně zjeví Jančura se žlutými letadly :-D

ČSA je mi jako fandovi letectví hrozně líto. Když už zanikla ČLS tak alespoň ČSA by mohli vydržet. Bohužel názorná ukázka špatného podnikání státního managementu.

+13/0
24.9.2014 17:19

M15i82l76a26n 19M24i96k44o69j84a96n 2265691989209

No s tím Jančurou a žlutými létadly to je vynikající nápad!

Rozhodně lepší než Tvrdík, který je dnes nějakým topmanažerem v ČSSD. Inu je to stabilní úroveň té strany omezenců, přejme jim ho!

+13/0
24.9.2014 17:42

J86a47r45o42s57l42a55v 78H36a12b30a15d69a 6330948428375

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 272, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+10/−7
24.9.2014 17:15

J25i49r61k31a 65A48n33d93r76y73s 1868469160165

Vas prispevek je zcela mimo misu. I kdyby personal nestavkoval a pracoval zadarmo, tak nezmeni to, ze CSA je proste na hunte. Ja chapu, ze je tady cool nadavat na odbory, ale CSA polozilo dlouhodobe zpackane rizeni teto firmy. Mimochodem, o tom je cely clanek, na ktery reagujete :-P

+10/−1
24.9.2014 17:23

P57e33t52r 23M61a15r43e63č27e58k 1143491249888

Na huntě je nyní . A samozřejmě i díky odborům .

+2/−2
24.9.2014 17:37

J18a37r21o73s52l69a10v 29H47a87b30a98d21a 6480808688685

Ano, já vím, že vše způsobil p.Tvrdík a jeho management, ale piloti a palubní průvodčí po něm požadovali zvyšování platů a on jim vyhověl a takto to dopadlo. P. Kula vždy říkal, že roztažení platových nůžek mezi létajícím a pozemním personálem musí být přiměřený. P. Tvrdík to nedodržel a takto to dopadlo, na vysoké platy létajících si ČSA není schopna vydělat.

+3/−2
24.9.2014 17:38

J42o30s94e72f 80P26o20n43e36r93t 9618320132268

Vůbec nevíte co říkáte - platy CC a pilotů klesly !!!

0/0
24.9.2014 18:57
Foto

G25e34o44r84g48i61s 23F93a45s15u37l85i63s 1916623933

O platech pilotů Lufthansy se pilotům ČSA může nechat jen zdát, přesto Lufthansa letadla nakupuje, ČSA je naopak prodává. Proč asi? :-) )

+6/0
24.9.2014 17:29

J93i81r58k88a 71A29n28d25r37y20s 1118399250755

A to neni vse. Palubni personal mel dokonce tu drzost pred 2 tydny stavkovat, aby si vynutil vyssi mzdy. :-P

+5/0
24.9.2014 17:35
Foto

G48e95o43r70g14i73s 75F62a41s16u54l48i83s 1886443943

Já myslím, že každý by měl dělat jen to, co dobře ovládá, co umí a hlavně na co stačí. Pan Tvrdík by proto měl do budoucna už jen nosit někomu deštník či držet aktovku, asi nejlépe panu Paroubkovi. Do jiných věcí, si myslím, by se už neměl raději pouštět.

+7/0
24.9.2014 17:13

J62a27n 80K42r98á78s73a 9233546954

Dobře, konstatujeme tedy, že v posledních 10 letech manažeři ČSA firmu nevedli dobře, nedokázali se na trhu zorientovat a zajistit prosperitu firmy. No.. a teď napište, jaké tito manažeři v uvedeném období měli platy a přiznané odměny...a kdo jim je schválil.

+9/0
24.9.2014 17:04
Foto

V15l29a57d38a 60V82a77n69e65k 9413516914868

+ zlaté padáky ....:-P

+5/0
24.9.2014 17:06

J87a27r40o50s52l43a33v 45H38a80b41a57d82a 6580818758695

+ vysoké platy pilotů a palubních průvodčích

0/0
24.9.2014 17:26

J31i29r26i 18C67e56e 5155131542718

Já Tvrdíka socanům ze srdce přeju... I když nechápu, proč si takový nemehlo pěstujou.

Ten člověk podělal na co sáhnul. Od působení na MO, přes ČSA, až po socanský předvolební kampaně.

Ty předvolební kampaně se mu obzvlášť povedly, když straně, která začínala na počátku volební kampaně s preferencemi kolem 30% dokázal během ní o 10%připravit.

Prostě génius.

+14/0
24.9.2014 17:01

J69o23s32e12f 52C69í39s91a24ř 7687382310780

a takhle to dopadá, když se z původně prosperující společnosti stane nejprve odkladiště zkrachovalých lampasáků a poté trafika pro všehoschopné kamarádíčky :-/

+9/0
24.9.2014 16:54

B31o59h76u47s25l79a76v 34H94a93m95á19č32e75k 9781293700358

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

+5/0
24.9.2014 16:56

B46o96h71u62s32l16a77v 88H86a52m65á66č17e41k 9981493930578

Kolik na tom Luftjarda vydělal ? Kolik dal do stranické pokladny????

0/0
24.9.2014 16:56

J90o18s89e32f 76C46í73s29a36ř 7917302930600

řekl bych, že u obou položek bude kulatá nulička a že LuftJarda je přivedl k počátku konce čistě a jenom svojí neschopností :-/

+3/0
24.9.2014 16:59

R72a53d42e90k 34J17a67h37n 8696697355925

Tak nyní by měli všichni jít na stát a na vládní stranu CSSD, která dlouhodobě strkala hlavu do písku a tvrdila, že stát je nejlepší hospodář a umí nejlépe provozovat letecké linky. Kromě toho umí také nejlépe vařit pivo v Budějovicích. Tam to časem dopadne stejně nebo hůř.

+4/0
24.9.2014 16:38

J34a68r38o85s63l20a81v 80J31o38n62á45š 4238304342875

To je problém všech firem, které hospodaří s cizím majetkem (státním či obecním). Kvalitní manažery a zaměstnance nahrazují všelijací neschopní podržtaškové, řiťolezci a kamarádíčkové. Peníze mizí v luftě a nikomu to nevadí.

Podle toho náš stát vypadá.

+14/0
24.9.2014 16:34

K12a78r84e68l 91S91e92i23d73l 8500748427367

No a u firem jako např.Ceská spořitelna aj. zase zisky mizí v cizině, takže to vyjde nastejno. Já tvrdím že i špatně řízená státní firma vydělá státu víc /pokud tam nedají za ředitele týpky jako v Mostecké uhelné společnosti. Např. Budvar.

+3/−1
24.9.2014 16:49

M29a30r48t63i39n 52K77y45p42r 2712815474234

A já tvrdím, že je lepší cizí firma řádně platící daně než státní firma občas závislá na státním záchranném programu (čili na penězích z daní).

+4/0
24.9.2014 17:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.