Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stevardi ČSA vyhlásili kvůli propouštění stávkovou pohotovost

Palubní průvodčí Českých aerolinií vyhlásili kvůli chystanému propouštění stávkovou pohotovost. Proti snižování stavů se postavil i premiér Bohuslav Sobotka. Podle něj loňský vstup korejské společnosti do ČSA byl pozitivní zejména pro konkurenčního dopravce Travel Service.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a73n 15M10u92c47h72a 8779436392696

ajaj, odboráři jdou do akce => s firmou je konec :-P

0/0
25.9.2014 10:01

I28v43o 82S90a82r59o 5658837237108

Propouštět opravdu netřeba

Řešení - změnit pracovní smlouvy. Platit palubní personál hodinovou mzdou jen podle skutečně odpracovaných hodin. Ať si pak na odlétají 15 - 20 hodin týdně. Důvod k propouštění pomine a o to přeci jde. Takže může nastat všeobecná spokojenost:-).

Dobře vím, že to nepůjde provést. Museli by pracovat na DPČ a to se nikomu chtít nebude.

0/0
24.9.2014 22:23

M45a55r72t56i75n 81K52a96r87á74s40e88k 9148703138288

Coze co? Placeny podle poctu odpracovancyh hodin muze byt clovek i s normalni pracovni smlouvou, sam jsem tak drive delal....

0/0
25.9.2014 14:18

J90i29ř61í 35K20ü48h49r 2880116190276

Do toho se zaměstnanci jen pohrnou. To by pak taky mohli pracovat 0 hodin měsíčně.

0/0
25.9.2014 18:58

I37v28o 34S26a36r54o 5938797267398

Sobotkovy opětovné minely

Nechce se ani věřit, že máme tak hloupého premiéra. Tak prý za postupným umíráním ČSA může konkurenční Travel servis, který  k premiérově nelibosti naopak roste. Ano, Travel servis opravdu roste. Díky schopnostem majitele pana Vika a jeho nevelkého managementu  smysluplně rozvíjet firmu, naplnit letadla, udržet náklady. Což se zejména o stranickém soukmenovci Tvrdíkovi a jeho kamarádech, z oranžové strany a z armády, ve vedení ČSA  rozhodně říci nedalo. Z jeho ,,podařeného" vedení  a hospodaření se ČSA už nevzpamatuje, ač se o to neuměle stále snaží.

0/0
24.9.2014 22:14
Foto

Š27t50ě49p84á12n 12B49i64n56k40o 3636984633976

Lidsky chápu, že přijít o práci není nic milého, ale čeho si stevardi myslí, že mohou dosáhnout? Perpetuum mobile neexistuje (byť socialisté si zjevně myslí, že ano) a prostě firma nelétá, nevydělává a je ve ztrátě a nikdo jí nemůže nutit, aby je živila na dluh. Co je na tom k nepochopení? Navíc o čem je trend v letecké dopravě? O snižování nákladů za každou cenu, protože zákazníci chtějí létat co nejlevněji. Před pár lety jste i na trase po Evropě dostali teplé jídlo, dneska vám prdnou bagetu a šmytec (v EC). Stevardů bude zapotřebí čím dál méně. A v ČSA za chvíli nebudou zapotřebí nejspíš žádní. Hlavně, že když byli zájemci a chtěli nám za to ještě něco dát, mektali socialisté cosi o rodinném stříbře. Kdyby do počtu flotily nepočítali ATRka, tak už to snad nejsou ani aerolinie....

+2/−1
24.9.2014 20:24

M40a73r74t60i56n 53U62l39e47h62l27a 4801604308

Proc nestavkovali, kdyz tam CSSD dosadila Tvrdika ??? :-/:-/:-/

+4/0
24.9.2014 18:39

P46e19t86r 41M84a77r51e43č58e32k 1693831919588

Sobotka ať raději mlčí Rv !  A co chtějí slavní stevardi ? Aby jich létalo 10 v jednom letadle ? ;-D  Tak dlouho si žili nad poměry až holt padla kosa na kámen ..

+2/−2
24.9.2014 17:47

J47o20s62e39f 86P59o51n75e97r49t 9268860902638

co to melete ?? Víte o tom houby !! Žili nad poměry ?? Vůbec nevíte o co se jedná !!

+1/−1
24.9.2014 19:00

J32a68r34o81s65l40a76v 25H54a85b57a29d49a 6180138908675

Nevím, čemu se piloti a palubní průvodčí diví, svými stávkovými pohotovostmi za zvyšování platů dovedli ČSA tam, kde dnes jsou. Nebo si nad palubní průvodčí myslí, že na deset letadel jich budou ČSA potřebovat 271, vždyť už dnes na některých linkách hrají přesilovku. A piloti? Mají to, co si svými výhružkami za zvýšení platů vydobyli. ČSA na jejich vysoké platy prostě nemá!

+2/−2
24.9.2014 17:23

J97o16s52e75f 18P74o66n38e83r31t 9968910102498

Platy se snížili !!

+1/0
24.9.2014 19:01
Foto

P31a54v81e19l 76M66a39k16o75v13e60c 8618425881

Zaměstnanci měli stávkovat při příchodu Tvrdíka a nebo nejpozdějin při příchodu Lašáka...:-(Teď již stávková pohotovost ani stávka nemá žádný smysl, protože současná ČSA na trhu letecké dopravy nikomu nechybí...:-(

http://makovecpavel.blog.idnes.cz/c/427885/Fly-OK-fly-CSA-aneb-posledni-zhasne.html

+8/−1
24.9.2014 16:08

J78o56s60e18f 10P42o73n21e81r87t 9648390492598

Vám by se líbilo, kdybyste měl přijít o práci ??

0/−1
24.9.2014 19:01
Foto

P67a47v76e74l 33M41a74k20o72v51e73c 8838905931

Nelíbilo, ale zaměstnanci ČSA o ni stejně přijdou a stávkou jenom konec ČSA uspíší...:-(

+3/0
24.9.2014 22:53

M55a89r42e29k 95T20ů77m75a 4312638286872

Stávka jim moc, nepomůže... Zato vedení ČSA může být spokojené, alespoň jim tahle stávka poradí koho propustit.

+3/0
24.9.2014 15:58

J67o42s88e52f 68P26o97n90e39r11t 9788290862328

vždyt je to už jedno

0/0
24.9.2014 19:02

L26u37k81a75s 26C15o86d82r 6778622900531

CSA vypravuji ve srovnani s ostatnimi aerolinkami naproste minimum letu, takze mam obavu, aby si te stavky vubec nekdo vsimnul.

+12/0
24.9.2014 15:30

B60o73h38u13m28i87l17a 89M51a32j50e55r52o81v53á 4897241364

Já si všimnu v pondelí mám letět na dovolenou;-(

+1/0
24.9.2014 15:40

L13u19k12a68s 37C11o58d25r 6768452200151

Ja letim na dovolenou v utery, ale bohuzel se Singapore Airlines, kteri moc nestavkujou, takze si toho bohuzel nevsimnu :-)

+1/0
24.9.2014 16:39

M50a44r90e94k 86K94r71o51l93l 5881762630810

Jak překvapivé pro socialistický mozek, že firma vedená stranickými experty se propadá, zatímco firmy vedené soukromými podnikateli rostou...8-o  [>-];-D

+21/−1
24.9.2014 14:35

V69i83k10t32o35r 89N60á79r68o59ž32n26ý 3599242228

Rozhořčení zaměstnanců ČSA chápu , nicméně stávkou v tomto případu nevyřeší vůbec nic. Pokud zastaví tuto firmu na nějakou dobu , přijde firma o další zákazníky a to se projeví v tom , že počet lidí k propuštění bude narůstat...

+11/0
24.9.2014 14:24

M35a82r77t12i48n 16K41o54v67á57ř 2192120953352

Obávám se, že pro Travel Service už ČSA v podstatě žádná konkurence nejsou...

+16/−1
24.9.2014 14:24

M58i48r37o41s83l37a78v 32H35r26u64š51k54a 2285288419793

Pro TVS nebylo CSA konkurencí temer nikdy. Každý lítal něco jiného.

+3/−2
24.9.2014 15:08
Foto

P74a68v87e73l 90M49a70k32o36v11e36c 8898305391

To není tak úplně pravda. ČSA vážně zvažovaly nákup TVS a poté založily vlastní společnost na charterové lety (Holydays Czech Airlines,a.s.). Pokud by nebyly ČSA řízeně likvidovány, tak by byl dnes TVS mimo hru...

+2/−1
24.9.2014 16:15

P63e11t40r 40M28a48r87e79č90e86k 1193271369578

Přesně tak .. při ohlédnutí zpět nelze než zapřemýšlet nad tím kdo mohl mít prospěch z postupné likvidace ČSA .

+1/−1
24.9.2014 17:49
Foto

J30i86ř10í 74I92n87c30z37é14d85y 2874255101399

Pane Boze ja jsem vedel, ze jsi. Ja zahajuju protestni spanek. ;-D

0/0
24.9.2014 14:17

J57a46n 58H92a70v25l33i20n35a 9784406609873

;-D;-D Komik a jeho svet

+2/0
24.9.2014 14:13

R86i59c69h47a43r28d 82K32á61b18a 8479688910350

No Sobotka by si umel predevsim uvedomit, ze CSA poslal do kopru predevsim LuftYarda, ktery s Necasem nema nic spolecneho.

A co se tyce zamestnancu CSA a jejich stavky, nevim jak dalece pomuze stavkovat pote, co jsem dostal vypoved ...

+24/0
24.9.2014 14:10

F77r23a25n40t87i90š50e31k 97K26u92z93m25a 3313509562480

Co Luftjarda začal dokonale "zúročil"pan Lašák z ODS a jestli mne paměť dobře slouží tak si za uvedení firmy do krachu ještě nechal vyplatit miliónové odstupné;-O!!

+14/0
24.9.2014 14:15

R85i15c38h59a89r69d 67K14á92b48a 8319198760650

Samozrejme, ale stezovat si od Sobotky na Necase je proste usmevne.

+9/0
24.9.2014 14:16

J67i92ř11í 18H78o46r87k88ý 4385898707659

Jenže Luftjarda to začal tak dokonale, že už s tím moc dělat nejde...

+4/0
24.9.2014 14:16

N75i31c22o76l36e 82O74l12e19j19n12i64k19o19v32a 6916668807730

jakoze neslo nevyuzit opce na porizeni novych letadel? ;-DEUR^

+2/0
24.9.2014 14:18

N65i40c33o91l84e 46O83l62e67j20n95i44k71o82v68a 6576908777190

ta tvrdik byl korunovany neschpa, o tom zadna, jen k tomu soucasnemu stavu prispeli velkym dilem take nasledovnici, viz Lasak dozorovany modrymi soudruhy Rapkovou, Burgemaisterem a podobnymi experty na leteckou prepravu :-)EUR^

+7/0
24.9.2014 14:16

J72a29n 10H67a63v12l82i91n85a 9854796179253

no nicmene prodej Koreanu byla jaksi jedina moznost na pripadne zachovani spolecnosti.....a ze toho vyuziva TVS? No byl by padly na hlavu, kdyby ne!

+2/0
24.9.2014 14:20

M72a58r47o73š 90P83o37l24i68a72k 1782666467356

Prodej ? ;-D to byl dar a ne prodej !! [>-]Rv

+1/0
24.9.2014 16:00

J42i17ř28í 41P22a29u47l 3806155117372

Vedle Kůla řáká, že Korean Air nic nedělají a těch 60 mil je jejich hodinový obrat. Takže koupili za babku a nechají padnout. V Česku určitě nejsou první a asi i ne poslední.

+1/0
24.9.2014 16:18
Foto

T49o10m98a59s 14C55a51b46a46k 8965975914839

presne tak. Ty peníze, za které to Korean koupili se udajne rovnaji cene jednoho náhradního motoru pro B-737. Mimochodem - motory, to byl jeden z prvních artiklu, které se zacaly prodávat.. (nasledne pak pozemky, budovy, cargo, sloty atd atd)

0/0
24.9.2014 16:39

R29a75d18e46k 92N61e63u42m30a94n64n 5602732668415

zase - dal by jsi za to víc?

loni tratili miliardu

0/0
24.9.2014 23:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.