- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dejte tu trať z Mělníka do MB do pořádku, jinak nebudu mít jak jezdit na vandry (na Kokořínsko)...
Koloťuky vyházeli, aby měli na své platy..
Vlak se stejně neuhne..
To je něco jiného ale lidi co tratě udržovali vyházeli a místo toho si najímají firmy, které to dělají o dost dráž než kdyby měli vlastní lidi a techniku. Je to prostě blbost. Kolejí je spousta, práce je dost ale najímají se firmy takže to je dražší než by bylo. Nemluvě o tom jak se chovají k materiálu(neskladují ho podle předpisů)
protože zaměstnávají stovky inženýrů a úředníků a makat nemá kdo, těch tucet cigánů to určitě nespasí--- vládo, probuď se a vládni== vedena rozumem a ne kamarádičkováním,-- úředníci už nemají KDE HAČAT !!!!
Jasně a veřejnou zakázkou, kterou na každou vetší akci musí SŽDC ze zákona vyhlašovat připraví pochůzkáři, řidiči drezín a kováři. Ani nemáte představu o tom co vlastně ti úřednící dělají.
Tu musí vyhlašovat jen když ji chce někomu zadat. Kdyby tu práci dělali zaměstnanci SZDC, tak nic vyhlasovat nemusí.
Tak jako stát zanedbává silnice 2. a 3. tř, tak zanedbává na venkově i koleje a vše okolo (nádražní budovy ...). Nově se staví a opravuje hlavně v Praze a okolí nebo u velkých měst.
Co vymyslet nějaké železniční "dálniční" známky nebo nějakou novou daňovou sazbu nebo mýtné pro koleje, samozřejmě přes zahraniční rádce, dodavatele, aby případný výnos mohl odtéci mimo ČR ...?
Poplatky za používaní kolejí dopravci platí už dneska. A nejsou to úplně zanedbatelné částky.
Správci nestíhají opravovat zanedbané koleje, vlaky se musí ploužit
No jo to by nesměli propouštět ty dole a zbytečně utrácet za nesmysly
Nektere mensi trate klidne opustit, postavit par vysokorychlostnich trati, fajn - ale hlavne je potreba sit prizpusobit 21. stoleti, hlavne v prihranici..
Ono kdyby nejezdila lokálka v každé Hordní Dolní, tak není problém. Nevím, jestli jsme světová rarita, ale vypadá to tak.
Jsem "stará struktura" a i sociální typ, ale v tomto souhlasím.
holt v čechách prokazatelně chybí karabáč a diktatura ,řezat hlava nehlava od vyhybkáře až po ministra a potom to funguje , v případě války jste bez kolejí vyřízení za pár dnů ,v případě jakékoliv globální katastrofy jste bez kolejí vyřízení za pár dnů ,to co zvládne přepravit železnice NIKDY nezvládne silnice
Dnešní války by vypadala asi jinak, možná Vám chybí i obrněný vlák - viz filmy ze Slovenského národního povstání.
Nojo, ono se není čemu divit. Propustili spoustu lidí a v současnosti se stát tuneluje tím způsobem, že místo kmenových zaměstnanců pracují pro SŽDC externí soukromé firmy, samozřejmě že ne za tu cenu za kterou by to udělali ti propuštění zaměstnanci. Tohle je cílený tunel který začíná na ministerstvu dopravy a je mohutně poslanci podporován. Tak ono by se stačilo podívat které firmy pracují na opravách kolejí a kdo sedí v jejich dozorčích radách...