Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD Cargo je účetně v zisku, odboráři z něj chtějí mimořádné prémie

Odboráři ČD Cargo se museli smířit se zmrazením platů. Nyní chtějí u vedení firmy prosadit alespoň mimořádnou prémii za letošní rok. S plánem na bonus přišli poté, co firma oznámila za první pololetí letošního roku zisk.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D71a57v40i74d 84P75e73c23a 1215654901286

Dnes budu bránit firmu ČD Cargo ač si o mimořádné prémii můžeme každý myslet svoje. To, že se firmě vede poměrně dobře, není jen důsledkem kurzu eura a leasingu. Je to souhrn včetně racionalizace, prodeje nepotřebného majetku a vyšší produktivity práce. Buďme prosím korektní, podobný článek nemůže ve zkratce popsat podobné skutečnosti ani náhodou. Kdo z Vás (pracujících u soukromníka, či ve státním) by byl nadšený ze zveřejnění vlastních prémií?

0/0
1.10.2014 15:29

A72l46a91n 34Ř78e94p84k17a 4175626

Nas**t. Jednou je firma v zisku a už chtějí mimořádné prémie. Ať si ještě počkají rok, dva a pak možná...

+1/0
1.10.2014 15:19

P91a19t39r43i71k 63G79r35ü38n38e75r 9765119141927

Az budou odborari resp. zamestnanci ochotni se skladat na ztraty, muzou chtit podil na pripadnem zisku.

0/0
1.10.2014 16:00
Foto

L27u96k10á17š 61N53o77v40o87t27n13ý 6676347868698

LOL, zpětný leasing a kurz, který absolutně nemohli ovlivnit... Tak tomu říkám rozumný hospodář. Kdo rozumí alespoň trochu účetním principům, tak mu musí být jasné, že ČD Cargo je pořád v úplně stejném srabu a tohle je fakt jenom hraní si s čísly.

+15/0
1.10.2014 10:58

J74i80ř95í 64K94v48ě65š 1543426112581

Na konferenci se sešli odborníci z různých oborů a přednášející se jich ptá: kolik je 2+2? Matematik (bryskně): 4; strojař (chvíli si hraje s logaritmickým pravítkem): výsledek leží někde mezi 3,9 a 4,1; filozof se hluboce zamyslí: co je to vůbec 2+2?; účetní zavře dveře, zatáhne žaluzie a šeptem se ptá přednášejícího: kolik potřebujete, aby to vyšlo? :-)

+12/0
1.10.2014 12:15

K41a40r62e89l 96P69ů90č30e84k 6775863160980

Osobně by mě zajímalo, jestli šlo dolů s platem i vedení odborů a carga, které to cargo udržuje v mínusu. To plus považuju za rudý čachr s čísly, je před volbama.

+5/0
1.10.2014 10:40

F10r47a40n97t54i54š60e21k 10V50o68p10r95š14á49l96e78k 3419546740594

A je to skutečně reálný zisk anebo jen dobře ořezaná tužka účetního? Jestli si zpětně lízli mašiny za 690 mega a "zisk" je 540 mega, tak to rozhodně zisk není, spíše naopak je to 150 mega prodělek...

+3/0
1.10.2014 10:21

J93i46n10d35ř37i16c97h 42Š66k83o96p92e89k 4655931100345

zpětný leasing je taky zajímavý. Z logiky matematiky musí být půjčená věc dražší než tu kterou vlastním a provozuji, protože vlastník půjčené věci musí mimo provozních nákladů mít i zisk......

+3/0
1.10.2014 10:50

J56a86r56o97s29l39a21v 31S96z72p85a80k 6862983548600

tak, copak to bude zase  za kouzla, podvod?tunel?;-D

+1/0
1.10.2014 10:19

B33e49n 52P92a97v29k26a 1547233667821

No zásadní je, jestli Cargo fakt ty peníze má či jestli to není jenom protažený cash-flow. Účetně se dá vycucat ledacos.

0/0
1.10.2014 10:16

P13a12t24r83i13k 77P16í97c86h13a95l 4272696237

Rakovina úspěšných firem - odbory. Tím nemyslím Cargo.

+8/−1
1.10.2014 10:15

P16e18t34r 56D85v95o96ř47á38k 9414537562410

Tak tu máme po delší době opět zisk a všichni kolem vymýšlí, jak ho co nejvíc snížit.

http://ekonomika.idnes.cz/cd-cargo-chce-sklad-za-miliardu-de2-/eko-doprava.aspx?c=A140924_2102030_eko-doprava_fih

0/0
1.10.2014 10:15

L57i67b39o53r 16H71r37d46i93n70a 4700956832306

Hospodaření po česku.. Firma je v zisku tak všechen zisk rozdáme manažerům, místo toho aby si firma schovala peníze na horší časy.

+13/−1
1.10.2014 10:12

P48a61v45e46l 56K75u38b15e20l45k87a 1209967877153

Jde o uměle vytvořený zisk, z toho se prémie vyplácet nebudou.

0/0
1.10.2014 10:10

R63a84d51e59k 30N74e50u29m72a51n21n 5962842688245

tím spíš budou

+1/0
1.10.2014 10:12

P62e84t88r22a 75M98a76l94a16k10o65v29a 1618290170274

tohle je logická úvaha nás občanů, kterou ale zaměstnanci čd cargo ovšem netrpí...oni vidí "zisk", tak chtějí dostat přidáno, s věcmi jako je účetnictví si hlavu nelámou

+2/0
1.10.2014 10:14

F61r40a58n87t17i84š54e34k 10D72o21h26n73a14l 7634409304505

Managemnt se obaluje odborovym sadlem, aby se udrzel. Bazala a jeho kumpani se vraceji.

+7/0
1.10.2014 10:10

J30o34s34e18f 74C38í63s18a56ř 7527302190300

a jakpak se na tom zisku ti odboroví šéfíčci podíleli, že si chtějí ukousnout?:-P

+11/−1
1.10.2014 10:04

P66e52t44r92a 44M54a20l35a55k10o44v86a 1758350640784

no oni si ukousli, ale řadoví členové to nevidí a nevědí, protože plebs si myslí, že jediná odměna je mzda a když šéfové dostanou milionové příspěvky na "kapitálové životní pojištění", tak tomu plebs nerozumí a ani se to nejspíš nedozví...

+2/−1
1.10.2014 10:13

G42u94s11t87a41v 78S86o92j37k32a 1828593535764

A když budou ve ztrátě, budou zaměstnanci doplácet? To je stejný princip jako u sanace bank, kapitalizace zisků, socializace ztrát.

+15/−1
1.10.2014 10:03

J97i81n78d63ř90i58c30h 69Š69k94o75p39e93k 4775341720875

v jakékoli jiné firmě, která je ve ztrátě zaměstnanci doplácí ? Asi ne co, prostě se zmrazí platy. Když je lépe, dá se něco navíc.

Proč by ČD Cargo mělo být jiné, netuším

+2/0
1.10.2014 10:05

P61e37t53r76a 19M34a17l41a35k73o57v10a 1178310370754

taky se třeba v soukromých firmách platy sníží nebo zaměstnanci propustí, k čemuž ale v čd cargo a obecně ve státních firmách jaksi nedochází, takže jako kompenzace by mohli zaměstnanci doplácet ztrátu ;-)

+1/−2
1.10.2014 10:07

J12i32n46d15ř95i70c73h 29Š21k35o41p91e64k 4485911240125

budete se divit, ale i ve státních firmách se propouští

+2/0
1.10.2014 10:48

T58o94m97á25š 33K30n71a54i56f58l 6323560227690

To ne... ale .. nepřišlo by vám to normální, když chceš ze zisku něco slíznout? :)  To by se jim líbilo .. když je zisk, tak brát prémie, ale o ztrátu se nepodělit .)

+2/0
1.10.2014 10:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.