- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stále nechápu, proč máme tak drahé, tedy spíše předražené silnice a dálnice oproti jiným státům.
To už by se vyplatilo dát zahraniční firmě, aby zde postavila dálnice a ušetří se mnoho mld. Jsme malý stát, ale rozhodně hezčí silnice jsem viděla i v rozlehlé poušti!!!!!
Ono je to asi o něčem úplně jiném, než o stavení silnic, dálnic, mostů...., že?!
Ach jo. Tak už asi podvaatřicáté: opravdu si myslíš, že Skanska a Strabag jsou české firmy?
Pokud jsem tomu porozuměl, pak se mluví o "zahájení staveb," s rozpočtovanými náklady 233 mld Kč. Jaký zlomek v roce 2015 a jaké další zlomky v 2016 a dalších,... to se neví.
No pokud se dobře dívám, v návrhu rozpočtu stouply výdaje a klesly investice. A to dokonce pod úroveň toho, co měl v rozpočtu Kalousek v letech 2011-13. Já bych to nazval prožíráním...
tak peníze jsou, to né, že né ... problém jsou pozemky, ekofašisti a samozřejmě odvolávky k ÚOHS, ale to už se opakuju, ale peníze rozhodně problém nejsou, většina staveb je kofinancována z takže pohoda ale dotáhnout přípravu je problém
Pozemky by též nebyly problém, pokud by se doopravdy začal používat vyvlastňovací zákon. Jsou podmínky pro postup: máte měsíc na rozmyšlenou, ten pozemek stojí 15 kč/metr. Vyberte si, jestli podepíšete a dostanete 100 kč/metr, nebo se to vyvlastní, postavíme dálnici a dostanete těch 15. Ale musela by být vůle to tak udělat.
Hm, jestlipak by spíš Bohuš neměl trénovat správné sázení ekonomických rámců...
R43 samozřejmě nic...lepšího cestování na Svitavy se už nedožiju...
Brno - Svitavy = tam se bojim vzdy kdyz tam jedu
Dvě hlavní priority R1 a R35 - R1 0 km, R35 26 km (aspoň něco, ale furt málo). Takže reálně se do roku 2020 nic nezmění. Snad kromě konečně dodělání D8 (ale to už se staví).
Pro Moraváky - dokončení R1 je mimo jiné i potřeba pro efektivní fungování R35 - napojení R35/D11 na D8, D5 a budoucí D3
D8 se sice staví, ale dostavění a hlavně otevření naprosto v nedohlednu.
Stovky miliard bezproblemu utrati, ale mam znacne pochybnosti jestli za ne neco opravdu postavi :(
Ach jo ta D3 :( stále jen ten nejméně důležitý úsek Veselý - ČB. Ale o dokončení trasy od Miličína nebo ČB na Rakousko ani ťuk. Ze severu na jih je naše zem stále neprůjezdná. Nechci ani domýšlet kolik firem mohlo už v ČR dávno být, kdyby se nebály logistických komplikacích. Země s tak dokonalou polohou ve středu Evropy by měla mít dopravu jako svou absolutní prioritu, i za cenu zadlužení..
A kdyby zde nebyla prakticky nejdražší nafta široko daleko, tak kolik by se vybralo na spotřební dani.. A ty kamiony tudy stejně jezdí, jen prostě netankují.