- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I zvířátka chtějí mít klid. Mám z toho velkou radost! Jen by toho betonu mohlo být o trochu méně, abych měl výhled z okna.
Před 30 lety toho jezdilo 10x tolik a žádný betony nebyly a nikomu to nevadilo,dnes toho jezdí pětina a musi se stavět takový nesmysly.a ještě tady pro jednoho pisatele-za prvý:ještě,ze máte tu železnici aby bylo co na koho svést a za druhé:auta u přejezdu nemusí spalovat phm,můžou vypnout motor a tak šetřit.jenže,co by začal u sebe,když je lepší to hodit na druhé.to je česká specialita.
Asi se v počítání km.vloudila chybička,jeďte na Č.Budějovice,koli to je km.A to není
trať osamocená.Ať ti kteří takovouto věc vymysleli,si zabetonují doma okna,paka!!!
A notabene,kdo to za jejich blbost má platit.
Vsadím se, že jízda vlakem je míň ekologická než jednotlivé jízdy všech pasažérů autem.
Víte kolik taková souprava stojí? A víte kam ty peníze jdou? Komu a co si kdo za ně koupí? Víte kolik úředníků se kolem železnice živí a co si každý za to koupí? Víte jaké jsou dotace do železnice?
A víte, že se i elektřina musí vyrobit, i elektrárny? A co si za mzdu kopí jejich zaměstnanci a dodavatelé a zaměstnanci dodavatelů?
A víte že kvůli železnici spalují i auta, jejichž majitelé vlakem nejezdí na svěšených závorách phm?
To byste byl asi první, co by něco takového ukázal. Totéž co tvrdíte (co "sežerou" zaměstanci železnice) se totiž dá říct o všech, co se motají kolem automobilové dopravy, od těžařů ropy, po zaměstnance automobilek, až po policii, automechaniky a zaměstnance šrotiště.
Ekologie železnice vyplývá ze tří výhod.
- nižší spotřeba energie na oskm
- vyšší životnost vozidel (jak časová, tak především ta kilometrická)
- sdílení vozidel (zatímco autem se svezete jen vy, takže dejme tomu průměrně 2 cesty denně, jedna sedačka ve vlaku za den sveze lidí desítky).
Já bych těm všem skopovým hlavám kteří dokáží vymyslet takovou chujovinu,posta
vil 2.m.před okna jejich domečků také takovou betonovou zeď,ať čumí kam chtějí a ještě by si ji mohli zaplatit ze svého jako inovaci.Takto vyhazovat peníze,to dokáže
skutečně jen chorý mozek.to již mohli rovnou vést tratě úvozem,aby nebylo nic vidět!
S tím omezováním hluku je to docela sranda. Bydlím asi 3 kilometry od Chuchle přes řeku, kde vede trať ze Smíchova. A rachot od vlaků je větší, než když jede auto po ulici
Tam ale neproběhla žádná rekonstrukce. Nové trati jsou kvůli modernějším kolejím tišší.
zaplaceno z dotací EU - takže nás to vlastně "nic" nestojí a dotace je nutné využít
no vzhledem k tomu ,že dotace nejsou na 100% tak se vždycky něco musí zainnvestovat
Až se u nás začne rekonstruovat a ne čerpat dotace, tak se to možná změní.
nelze to asi říci lépe, než citací"To se nám to hoduje, když nám druzí pučujou"...
Tak nějak už si začínám zvykat, že na špatně uzavřené kohoutky státního penězovodu můžeme pouze ukazovat a vztekat se u nich do běla, ale to je tak všechno...
Dotace do želeuniční dopravy a peníze únie dělají své.