Diskuze

Správa železnic přijme stovky nových lidí. Předtím léta propouštěla

Do konce příštího roku přijmou železničáři 470 nových kolegů. Půjde zejména o zaměstnance, kteří dráhu v minulých letech opustili. Naopak mizet budou postupně výpravčí, vlaky mají totiž v budoucnu řídit jen dvě dispečerská centra. Hromadné propouštění však správa železnic nechystá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

Výpravčí půjdou na správu železniční dopravní cesty podbíjet pražce.... Životy cestujících svěříme do rukou automatů.

0 0
možnosti
MZ

Byla zde vláda rozpočtové (ne)odpovědnosti, která potřebovala šetřit ... na úkor bezpečnost daňových poplatníků ...

0 1
možnosti

to to ale trvalo, než jim došlo, že bez lidí jaksi koleje udržovat a spravovat nejde

1 0
možnosti
JZ

J53a30n 69Z43e14m21a97n

13. 10. 2014 18:58

No jen aby to vydrželo ...

0 0
možnosti
VN

Nechápu , proč se tomuto někdo diví.

Doba , kdy jednoduché mechanické a elektromechanické systémy střídají složitější , elektronické již nastala . Tato změna má za následek , že počty klasických dopravních zaměstnanců klesají , ale na druhou stranu je zcela logické , že se zvyšují počty elektromechaniků či elektroniků...

2 1
možnosti
VF

Muzu vas uklidnit v zadnem pripade nezvysuji. ba naopak neustale klesaji

0 0
možnosti
AK

Na otevirani nadrazi a prodej jizdenek by se mohli podilet nekteri invalidni duchodci. Myslim, ze by to mohlo byt adekvatni uplatneni. Fyzicky nenarocne zamestnani v teple. Samozrejme je to o lidech, pokud se tito lide vubec chteji zapojit do pracovniho procesu aktivne a nebo jim staci statni invalidni duchod a nedelat nic. :-/

5 1
možnosti

A18l59a21n 12Ř89e36p81k31a

13. 10. 2014 13:25

A hlavně prodej jízdenek má na starosti dopravce, ne SŽDC takže záleží na drahách zda tam umístí pokladnu nebo automat :).. nebo nic. Ale jinak souhlasím s Vámi. :)

2 0
možnosti
JS

J94a41n 27S85a26l30o34m43o68n

13. 10. 2014 10:04

Celej ten bordel začal tím, že se ČSD rozdělilo na ČD, ČD Cargo a SŽDC a každý si "opanoval" ten svůj kousek. Po sto let byla železnice prostě jedna velká státní firma a mnohdy i vydělávající. Dneska je to jeden velkej bodrel plnej černejch děr na peníze.

12 0
možnosti
BP

B41e96n 21P25a67v14k59a

13. 10. 2014 10:22

Tak jestli si to pamatuji dobře, tak tenkrát se to zdálo jako naprosto logické, že se to rozdělí. Bohužel dneska se zdá, že sice to bylo logické, ale ti lidé prostě nemají na takové věci know-how. A vůbec... nevím, o čem se tady furt všichni baví. Železnice je prakticky bez konkurence a ti lidé jsou natolik stupidní, že ani v takovém ideálním prostředí nedokáží fungovat.

3 3
možnosti
BP

B93e60n 82P69a13v44k74a

13. 10. 2014 9:35

Co mám informace, tak zaměstnanci SŽDC vesměs dělají prdlajs. Teď naberou další stovky lidí, co budou dělat prdlajs. Zdá se mně to, a nebo je to u těch drah vážně dysfunkční?

1 4
možnosti
MH

já je několikrát do roka vidím "pracovat" v terénu, vypadá to asi tím stylem, že přijede plná drezína, vyskočí ven, 2 dělaj, 5-7 jich kouká, cígo je samozřejmě nezbytnost, ale na druhou stranu, asi to nebude tak super placené

0 0
možnosti
KK

Čím si budou ČD zlepšovat hospodaření až všechno prodají? Zřejmě prodají i vlaky a budou dostávat státní dotace na plat managementu.

2 0
možnosti
PD

Paní Kozáková.tohle je článek o SŽDC ne o ČD :-)

4 0
možnosti
VF

U nas chceme kvalitu jak sikanzen,ale aby to nic nestalo

4 0
možnosti
FV

Nečekal bych, že by u nevyužívaných budov, kde nebude ani personál dopravce někdo otevíral čekárny, pakliže to nebude zajišťovat obec ve prospěch občanů.

3 0
možnosti
JZ

Čekárny? Na to zapomeňte. U neobsluhovaných stanic (bez ohledu na velikost budovy) se staví přístřešky typu zastávka MHD. Kromě velkých uzlových stanic to znamená konec čekáren a pokladen.

5 0
možnosti