- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S Ruskem jak chcete, ale s Almaty to je nesmysl. Lítám sem 5 let a kromě "zoufalého předvádění" s A 330 jednou týdně loni, kdy skutečně nebyl plný jsem nezažil poloprázdnou A 319, která zde lítala normálně a plná byla vždy. Je to bohapustý nesmysl a teď jsem tady a musel jsem z Vídně do Astany a pak z Astany do Almaty a je to celé úplně na nic. V letním letovém řádu si strčte tu linku do pedele a vrťte vrtulí...končím s ČSA. Naprosto nesmyslně uvalený přístup. Přitom linku do Almaty využívalo spousta Čechů. Kromě této linky jsem využíval často i do Seoulu , když jsem potřeboval kamkoli do Číny, na Tchajwan, do HongKongu či Austrálie. bylo to sice všechno dražší než u jiných ale šlo to a člověk měl ty angličtiny (ruštiny) dost a rád slyšel to "vítejte na palubě"....Pokud si hráli na národního doprace měli to hrát dále. Takhle opravdu mohou používat název aeroklub a lítak z Prahy do Vodochod-A 330-kou....Jo sere mne to protože večer jsem sednul v Praze a ráno byl v Almaty. Teď to trvá dlouho a na týdenním pobytu ztratím dva dny.Ale kdo to takhle dodrbal, to nevím, popsal jsem jen to, co to přineslo mně, Tak hodně štěstí na travnatých letištích....
Naprosto souhlasím, pracoval jsem tam rok (do konce září) a všechny lety do ALA byli s ČSA. Jedním z důvodů proč jsem odešel pracovat jinam je i ztráta možnosti letět přímo domů.
co to vlastně dnes znamená ČSA? Český Skoro Aeroklub?
Tolik k té oslavované "strategické orientaci na východní trhy" - takže pustíme New York a budeme lítat AlmaAtu. Co na tom, že Rusko je extrémně nestabilní země k podnikání, kulturně a politicky nevyzrálá a že tím víc platí stará zásada nedávat všechna vajíčka do stejného košíku. Kdepak, politiky dosazené managorstvo ČSA to ví nejlépe.
celosvětově byla pspěšná hra ENron, u nás by jistě měl úspěch kus ČSA.... jen ty osoby a obsazení.....
Snažím se vždy dívat na věci z více stran - když padla Sabena, Swissair, Malév, v podstatě Alitalia, KLM sólo by také nepřežilo. Je v dnešní otevřené Evropě včetně možnosti létat z Vídně, Drážďan atd pro ČSA i s obětavějším personálem místo? I kdyby tam Tvrdík nikdy nebyl?
ano, to je věcná a docela zásadní otázka - dopad low costů v kombinaci s krizí a ještě k tomu Luftjarda....smrtící mix
Vůbec se tomu nedivím. Přístup ČSA OK je ke klientům hrozný. Raději létám jinou společností a to mám spoustu bodů v jejich věrnostního programu. Když mají vyřešit néjaký problém nevyřeší nic a jen mlží. Hlavně, že zaměstnávají tisíce nicnedělajících osob - nelétajících úředníků, kteří tam vůbec nemusejí být.
ano, po 10 letech jsem dvakrát za sebou využil - poprvé s tím, že holt máme smůlu, podruhé s tím, že sbohem a šáteček
Zapomněli jste se zeptat, na jaké linky přesunou větší letadla A320 (a to prosím bez ironie).
Krachují i větší společnosti, proč by nemohlo padnout ČSA...
Doufám, že mi sem ty mínusy píši všichni Ti co sem tu Čínu dovážejí. Jinak je zdravím.
Díky Jardo a ČSSD - tak se vám to povedlo, ukázali jste, jak vypadá firma pod vaším vedením