Diskuze

ČSA dál škrtají lety na východ, na zimu nabídnou o třetinu méně míst

Velký pokles zájmu cestujících ze zemí bývalého Sovětského svazu o lety do Evropy nutí České aerolinie dál výrazně seškrtat svoji nabídku letů. Po již ohlášené redukci nakonec ČSA na zimu úplně vyškrtnou z letového řádu spojení do tří dalších měst.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S Ruskem jak chcete, ale s Almaty to je nesmysl. Lítám sem 5 let a kromě "zoufalého předvádění" s A 330 jednou týdně loni, kdy skutečně nebyl plný jsem nezažil poloprázdnou A 319, která zde lítala normálně a plná byla vždy. Je to bohapustý nesmysl a teď jsem tady a musel jsem z Vídně do Astany a pak z Astany do Almaty a je to celé úplně na nic. V letním letovém řádu si strčte tu linku do pedele a vrťte vrtulí...končím s ČSA. Naprosto nesmyslně uvalený přístup. Přitom linku do Almaty využívalo spousta Čechů. Kromě této linky jsem využíval často i do Seoulu , když jsem potřeboval kamkoli do Číny, na Tchajwan, do HongKongu či Austrálie. bylo to sice všechno dražší než u jiných ale šlo to a člověk měl ty angličtiny (ruštiny) dost a rád slyšel to "vítejte na palubě"....Pokud si hráli na národního doprace měli to hrát dále. Takhle opravdu mohou používat název aeroklub a lítak z Prahy do Vodochod-A 330-kou....Jo sere mne to protože večer jsem sednul v Praze a ráno byl v Almaty. Teď to trvá dlouho a na týdenním pobytu ztratím dva dny.Ale kdo to takhle dodrbal, to nevím, popsal jsem jen to, co to přineslo mně, Tak hodně štěstí na travnatých letištích....

0 0
možnosti
Foto

Naprosto souhlasím, pracoval jsem tam rok (do konce září) a všechny lety do ALA byli s ČSA. Jedním z důvodů proč jsem odešel pracovat jinam je i ztráta možnosti letět přímo domů.

0 0
možnosti
JM

co to vlastně dnes znamená ČSA? Český Skoro Aeroklub?

0 0
možnosti
JH

J24a34n 97H56á60l41a

17. 10. 2014 13:21

Tolik k té oslavované "strategické orientaci na východní trhy" - takže pustíme New York a budeme lítat AlmaAtu. Co na tom, že Rusko je extrémně nestabilní země k podnikání, kulturně a politicky nevyzrálá a že tím víc platí stará zásada nedávat všechna vajíčka do stejného košíku. Kdepak, politiky dosazené managorstvo ČSA to ví nejlépe.

3 0
možnosti
JM

celosvětově byla pspěšná hra ENron, u nás by jistě měl úspěch kus ČSA.... jen ty osoby a obsazení.....;-)

0 0
možnosti
PK

Snažím se vždy dívat na věci z více stran - když padla Sabena, Swissair, Malév, v podstatě Alitalia, KLM sólo by také nepřežilo. Je v dnešní otevřené Evropě včetně možnosti létat z Vídně, Drážďan atd pro ČSA i s obětavějším personálem místo? I kdyby tam Tvrdík nikdy nebyl?

2 0
možnosti
JM

ano, to je věcná a docela zásadní otázka - dopad low costů v kombinaci s krizí a ještě k tomu Luftjarda....smrtící mix

3 0
možnosti
JG

J28i94ř26í 35G40a76n17o

17. 10. 2014 11:14

Vůbec se tomu nedivím. Přístup ČSA OK je ke klientům hrozný. Raději létám jinou společností a to mám spoustu bodů v jejich věrnostního programu.  Když mají vyřešit néjaký problém nevyřeší nic a jen mlží. Hlavně, že zaměstnávají tisíce nicnedělajících osob - nelétajících úředníků, kteří tam vůbec nemusejí být.

2 0
možnosti
JM

ano, po 10 letech jsem dvakrát za sebou využil - poprvé s tím, že holt máme smůlu, podruhé s tím, že sbohem a šáteček

0 0
možnosti
HK

Zapomněli jste se zeptat, na jaké linky přesunou větší letadla A320 (a to prosím bez ironie).

1 0
možnosti
JK

Krachují i větší společnosti, proč by nemohlo padnout ČSA...

5 0
možnosti
MK

Doufám, že mi sem ty mínusy píši všichni Ti co sem tu Čínu dovážejí. Jinak je zdravím.

0 0
možnosti
JB

Díky Jardo a ČSSD - tak se vám to povedlo, ukázali jste, jak vypadá firma pod vaším vedením

8 0
možnosti