Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škoda omezí kvůli kombíkům výrobu fabií, přidá směny na octavie

Škoda Auto pošle proti původním plánům domů zaměstnance dvou směn na výrobě vozů Fabia a Rapid Spaceback. Opačné problémy naopak řeší u výroby modelu Octavia. Hledá dobrovolníky, kteří půjdou do práce i na mimořádné směny v sobotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V62l41a89s50t39i38m40i91l 70B96e20d83n56á76ř 3253622695136

U nás 10% za sobotu a 25% přesčas a tím to hasne.ŠKODA je lídr trhu tak si to může dovolit;-)

0/0
24.10.2014 20:35

K54a58r21e61l 94M59a79r79t31i41n34e55c 6348308396694

Dole pisaju, ze na Skodovky sa caka,nez ich dodaju. Tak ludja preco si nekupite Hyundaee???

Ved' to je predsa auto, ta' kvalita, cena, garancie, vzhlad a co ja viem co vsetko toto svetove auto ma. Staci sa pozriet' na tu' rekla'mu v televiziji a hned' vam do'jde, ze dajaka Skodovka je iba pre penzistov.

+1/−1
24.10.2014 14:31

J89a51r63o41s73l54a27v 55D23r75o23b54n72ý 6946528877817

choď na slovač

+1/0
24.10.2014 14:47
Foto

I58v23a68n 27K11o46p39t69a 5597172981667

A ba jej se neceka?

0/0
27.10.2014 8:16

L25á71l89a 54H85l85e73d97í37k 3385100400647

Hyundaiky znám poměrně dobře, mám s nima najeto v součtu přes 100k km - nejvíc i30, méně i20 a doplňkově Getz. 

Modely i30 i i20 jsou průměrný auta - slušná výbava vykoupená sníženou kvalitou - řazení, spojka, pneu ve standardu atd. Dále mají proti škodovkám menší kufr apod. a už jen kufr je věc, na kterou spousta Čechů slyší a bude vždy slyšet (děti, chalupa/dovolené). Mluvím o kombících. 

Pro Hyundajky mluví hlavně cena...

0/0
1.12.2014 22:07

P48e28t46r 34P16o35s87p45í72š75i16l 4698524886156

Proč ne? Na novýho ajpfouna čekaj třeba celou noc. Nejhorší je ale to, že čekaj třeba pět měsíců a pak jim ho někdo před Kauflandem během pěti minut ukradne...

+2/0
24.10.2014 12:17

P34e70t24r 46N28i87v97n13i33c10k86ý 3182784895537

Čekat 5 měsíců na auto? Tedy na Škodovku? 8-o To situace jako za socíku. ;-D Masochisti asi existují.

+4/0
24.10.2014 12:06

T29o23m37á61š 61K27n92a44i52f80l 6203300517950

Za sociku se cekalo roky ;)

+1/0
24.10.2014 12:08

J82i84ř43í 96E67r73b66e23n 1623224766507

Jak kdy a jak kde. Škodu 110 LS jsme ve Vrchlabí v roce 1974 kupovali týden po objednání, 120 L v roce 1980 byla tamtéž na skladě a 120 L v roce 1988 v Mladé Boleslavi byla k dispozici 7 týdnů po objednání. A to ještě měla nadstandardní pětikvalt, otáčkoměr, středovou konzolu a ukládací kapsy v předních dveřích :-)

0/0
24.10.2014 21:03

J25i23n34d29ř27i18c55h 29Š55k92o41p90e37k 4875401350705

čeká se na jiný značky a to i déle

0/0
24.10.2014 13:05

V64í17ť66a 55K17r49u24t52i21š 1200264865157

Podobné i delší čekačky měli známí v poslední době třeba na Ford, VW nebo BMW.

0/0
24.10.2014 14:23

J60a25r83o21s12l79a20v 32D63r12o74b32n50ý 6896528527687

kapacita ( možnosti ) továren jsou jasné. Zrychlením TT musíte nabrat lidi, ale stejně je někde i technologický strop. Stavět novou továrnu, linku je tak drahé, že prostě zákazník čeká. Když to nevydrží, tak jde jinam

0/0
24.10.2014 15:13
Foto

V79o42j41t51a 96K15o19v93a17č 2727191763166

Velci dealeri to delaji chytre, a sice ze naobjednaji vice aut dopredu s nejakou "beznou" vybavou, pricemz se tim dostanou do poradniku a zakaznik, ktery prijde a rekne si o nejakou vybavu navic, nez se kterou to oni "predobjednali", tak se kouknou, ktery vuz je nejdale v poradniku a jeho konfiguraci lze jeste menit, no a upravi ji dle prani zakaznika...

Realne se pak neceka 5 mesicu (jako nyni na Octavii combi), ale mene jak 2 mesice... Osobni zkusenost...cekam na sluzebni Octavii, pricemz jsem si tam nechaval delat neco navic...minuly tyden jsem si vzpomnel jeste na zasuvku na 220V, tak volam dealerovi, ze bych ji tam chtel, jestli nahodou jeste lze ladit konfiguraci...a hle, ono to slo...a to mi ma byt novy vuz predan v prubehu ledna 2015...

0/0
2.12.2014 0:13

M96i38c42h49a41l 25S16t25e85b60l25o 5479111154917

Směny navíc jsou dobrý - hlavně před VánociR^

Peníze se hodí a to je normální, že za směnu navíc se přihodí pár tisíc. To je ve většíně firem.

0/0
24.10.2014 11:26

J33a66r59o71s10l51a39v 82D54r63o62b20n74ý 6266938177107

pár tisíc za směnu navíc je pro firmu většinou neakceptovatelné, takže budete socky doma a zákazníci si počkají

+1/−2
24.10.2014 15:09

J55i57ř14í 45E89r10b57e36n 1453534936817

Pro tu firmu to znamená zdražení výroby jednoho auta asi tak o pětašedesát korun, jenže to kompenzuje třeba levnější elektřinou v nočních a víkendových časech. Naší továrně se taky vyplatilo přidat lidem na nočních a víkendových směnách - ve finále to sice dělá pár tisíc za den, jenže stroje o příkonu 15-30 kW to v levnějším tarifu bohatě splatí...

+2/0
24.10.2014 21:11

J25a14r95o98s27l70a50v 22D47r75o63b67n55ý 6866858787157

jenže ve Škodovce nejde na směnu pár lidí ( píšete že u vás to dělá pár tisíc na den ), ale řádově tisíce takže když každý dostane 1000 navíc, tak jsou to pro firmu nemalé peníze

0/0
25.10.2014 13:16

J41i98ř90í 53E25r91b52e10n 1553434656127

A že za tu dobu vytvoří hodnoty tisíckrát větší, Vás nenapadlo?

0/0
25.10.2014 15:19
Foto

I44v63a97n 45K11o39p58t66a 5207572551537

No skodovka ma vlastní elektrárnu takže cena proudu ji asi az tak nepali.

0/0
27.10.2014 8:18

T93o61m78á92š 46K89n12a24i78f31l 6143530137370

Cekacka na rapida aktuálně 3 mesice... Tak snad maknou :D

0/0
24.10.2014 11:23

V10á22c52l97a70v 37N83ě20m12e22c 1651328

Na RS šest měsíců :(

0/0
24.10.2014 11:55

T53o57m36á22š 93K83n53a47i59f62l 6223580637650

Hrozna představa ... Ty tři mi stačí :D

+1/0
24.10.2014 12:08

J40a51r33o23s58l53a41v 72D38r46o23b21n85ý 6286688827587

copak výši příplatku nemají v kolektivní smlouvě? to se o každé směně se dohadují zvlášť? u nás je 600

+1/0
24.10.2014 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.