Diskuze

Někteří dopravci dokážou své piloty vyždímat, říká Čech v cizině

Dvacet pět let létal pro České aerolinie. Už se dál nemohl dívat, jak upadají, a našel si práci v cizině. Teď Karel Mündel pilotuje Airbus A320 kazašského dopravce Air Astana a je spokojený. Chovají se k němu lépe a víc si vydělá. O české piloty je podle něj ve světě zájem. „Musíte mít ale velmi chápavého partnera,“ říká.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J94o30s41e41f 88H76o70n79e36š

21. 11. 2014 6:27

Jsem zvědav až půjde do důchodu.Limity jsou nastaveny dost vysoko a kolik bude posílat Kazachstán

0 0
možnosti
LP

Velmi pravdivé a příkladné pro ostatní v Česku!

0 0
možnosti
PK

za dobrou práci si zasloužíte být dobře zaplacený,tak tohle snad platí všude,jen ne v naší krásné zemi.

1 0
možnosti
IH

I36v38a61n 72H87r90o45n

28. 10. 2014 11:30

Co je dobře zaplacený? Jediným objektivním důkazem dobrého odměňování je dostatek zaměstnanců které potřebuji a jejich obava o takovou práci přijít!

0 2
možnosti

"...viděli jsme jen totální nezájem, amatérské řízení bez vize, kdy se rozprodával majetek, který ještě měl cenu a tím se na pár roků zamázla ztráta."

Za svoji profesionální kariéru v IT jsem pracoval v socialistickém výzkumáku, socialistické strojírenské firmě, potom nejvíc, 18 let, u velkého mezinárodního koncernu ve Vídni a nakonec u české pobočky jiné (menší) mezinárodní firmy.

Ten nejmenší, jak já tomu říkám "koeficient blbosti", jsem určitě k překvapení mnoha dnešních pravicových komsomolců natrefil v onom socialistickém výzkumáku.

O něco horší z hlediska inteligence šéfů to bylo o onoho velkého koncernu ve Vídni, ovšem pořád docela fajn. Ty pitomosti v řízení byly spíš dány obrovskou velikostí firmy, i když pravda, byla situace rozhodně horší v době, kdy jsem od firmy odcházel, v porovnáním s dobou mého nástupu, kdy byli lidé skutečně hrdí na svoji příslušnost k firmě (já také a hodně).

No a suverénně nejhorší byli šéfové a způsob řízení u mého posledního zaměstnavatele, české pobočky zahraniční firmy. Manažeři "nového typu", absolventi různých více či méně přihlouplých kursů a manažerskýc.h vysokých škol. V podstatě podobné typy, jaké vedou k zániku ČSA; nejlépe jim šlo šetřit.

Kdysi na šéfy nebyly vysoké školy, postupným vývojem se vypracovali z kolektivu spolupracovníků , takže více či méně rozuměli své práci a lidem kolem. Dnešní namyšlené manažerské rychlokvašené typy tyto vlastnosti často nemají. Navíc ovládají mistrně rektální alpinismus a podle toho potom vypadá řízení jim svěřených firem. A to ještě nemluvím o vlastnících firem, nejrůznějších finančních skupinách, které očekávají co nejrychlejší zisk - nejlépe už včera.

A maličkost na závěr - rozhodně jsem nepozoroval nějaký velký rozdíl v intenzitě a efektivitě práce mezi oním socialistickým výzkumákem a kapitalistickým koncernem. Takže jsem ani nechápal opodstatněnost Klausovy obrovské devalvace koruny po sametu.

8 3
možnosti
OM

Klausova devalvace? No, to je tedy hodně těžký úlet. Co jste tam v těch firmách dělal? :-)

3 1
možnosti
LB

...jó, začalo to Tvrdíkem - a od té doby jsou ČSA  ve "spirále smrti"....ani ti Asiaté nejeví zájem nějak ČSA zachraňovat....RvRvRv

1 0
možnosti
FK

Tvrdík je geniální manager, svojí kvalitou převyšuje ostatní odborníky v ČSSD, ale v té tvrdé konkurenci na tom musel hodně dřít.... :-)

0 0
možnosti
OH

"Někdo" se prostě pokouší firmu před privatizací znehodnotit. Pak to někdo koupí za babku a do pár měsíců ji "zachrání".

Všeho schopní manažeři dostanou své Jidášovy stříbrňáky, cizí firma bude spokojená a okradený bude jako obvykle stát.

0 2
možnosti
DJ

Kdo je to stát?My všichni a země po které šlapem.

2 0
možnosti
MD

Socialisti nikdy nebyli nejsou a nebudou dobrými manažery. Na příkladu ČSA lze detailně vypozorovat, do jaké nevábně páchnoucí destinace, se řítí náš stát.

3 1
možnosti
AK

Pokud byste měl pravdu, pak měl následujících 7 let podnik vzkvétat. A celý stát s ním, pod vedením osvíceného diktátora Kalouska. A vida, ono to naopak směřovalo do naprosto stejného temného otvoru.

4 3
možnosti
Foto

Člověk by řekl, vyšší platy v Německu, Francii atd, ale v Kazachstánu? To mě hlava nebere.

1 0
možnosti
AK

Ano, už i v Kazachstánu a Rusku.

2 0
možnosti
DR

D65u85s45a93n 69R51i12m42a72n

28. 10. 2014 8:07

Ze byl Tvrdik diletant a poslal CSA ke dnu, o tom neni pochyb! Nutno však dodat , ze létající personal mu v tom v te době byl občas napomocen. Trval na zvyšování platu, akce jako GO SLOW, apod. A to bohuzel pak i v době , kdy na ČSA začala spoléhat krize a události po 11. Záři!

1 0
možnosti
IH

I55v71a58n 65H55r26o35n

28. 10. 2014 8:12

Vždy nápomocen!!

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti
MP

M43a14r73t59i63n 46P21e21t19r

28. 10. 2014 8:20

Je pravda, že neustálé šetření je dost ošemetná cesta k prosperitě společnosti... Jistě, lze založit ekonomiku na exportu a domácí poptávku zatlačit do pozice něčeho nezajímavého, jenže pak ti nejschopnější utíkají pryč, za lepšími podmínkami (a to nejen platovými) a konkurenceschopnost to značně podlamuje...

1 0
možnosti