- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Eurovia to prodá jiné firmě za 40 melounů. takže Eurovia získá bez hnutí prstem 30 mil. Druhá firma to prodá další za 25 milionů, a tak vydělá bez hnutí prstem 15 mil. A ta firma si najme soukromníky s bagry a buldozery a ti vydělají tak na pokrytí nákladů a minimální zisk na živobytí. Všichni budou spokojeni, jen státní rozpočet zapláče.
Trochu přeháním, ale u stavební firmy, co dělala pro Eurovii jsem pracoval. A vím cca jak to chodí. Prostě tunel státních peněz......
Stav nebezpečí odmítl tehdejší hejtman Bubeníček z KSČM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Že prý to není nebezpečné ..........finále......oprava a sanace se protáhne jako smrad.
Když tomu nerozumíte, nekomentujte to, tenhle váš komentář je úplně mimo. Až budete znát místní podmínky, budete mluvit- psát jinak.
A jinak, že je Bubeníček Komunista, v tomto případě nehraje žádnou roli. I když nejsem komunista, Bubeníček se pro mě zatím jeví jako jeden z nerozumnějších hejtmanů Ústeckého kraje, to, co tu vládlo předtím, byl děs- Šulc a Vaňhová, to byla hotová katastrofa.
To navýšení mě vůbec nepřekvapuje. S firmou Eurovia mám osobní zkušenost z jedné stavby, kde dokázali najít vícepráce za 10 miliónů s odůvodněním, že nevěděli, že budou muset kopat skálu, která tam čouhala ze země. No a světe div se, ministerstvo jim to odkleplo.
A dálnice bude hotová už příští rok, asi tak ?.
Ach ti novináři a diskutéři.
Takže: Pokud to bude realizovat Eurovia, tak to není bez soutěže. Eurovia podala nabídku na stavbu dálnice a tam jsou jednotlové ceny dány - a s těmito cenami vyhrála soutěž. Předpokládám, že se jednotlové ceny ze smlouvy budou dodržovat. Naložení, odvoz zeminy a skládkování jsou běžné položky, které se při zemních pracech realizují a tudíž jsou jasné. Ještě jednou - ceny jsou vysoutěžené takže žádné zadání bez soutěže, jenom větší objem prací proti rozpočtu.
Podle zákona smíte v jednacím řízení bez uveřejnění zadat pouze dodatečné práce nezbytné pro dokončení původní zakázky (max. 20% z původní ceny). Řekla bych, že v tomto případě je nezbytné pro dokončení odvoz zeminy, která tam spadla. Tady určitě máte pravdu, že by měly být použity nabídkové ceny původní zakázky. U sanace toho svahu je otázka výkladu "nezbytnosti pro dokončení". Navíc tady se určitě najdou nové položky. Soudě podle nárůstu už se našly.
osobně se domnívám, že pokud je stavba vytendrovaná, tak je to prostě vícepráce (pokud ovšem sesuv nezavinila přímo prováděcí firma chybným nebo neschváleným technologickým postupem při provádění zemních prací), netřeba další soutěže,
Takže se bude odvodňovat aby to mohlo být dvakrát tak drahý než aby se to odtěžilo za polovinu? Krásná vize státních úspor. Nebo korupce?.
No tipněte si. Moje volba je jasná - poslední věta bez otazníku
Lidi vy jste neuvěřitelní. Když to zadá bez vyberka je to problém, když to zadá s vyberkem bude to trvat další rok a zase budete remcat. V článku je vypsáno X důvodů, proč je nejschudnejsi varianta dát zakázku Eurovii, která staví samotnou dálnici, kterou si pan Prachař nevybral, ale vlády před ním. Zkuste si predstavit sebe při takovém rozhodnutí, ruce svázané zákonem a holt musíte jít i proti vlastní vůli. Všichni jsou tady tak strašně chytrý.
D47 je důvod, proč EUROVII navždy vyškrtnout z jakékoliv státní zakázky.
Copak ? ANO zacina zapominat na predvolebni sliby ???
Proč by zapomínali? Politici nepotřebují předvolební sliby zapomínat, protože jim ani sami nevěří.Každý ví, že předvolební sliby jsou jen kecy pro naivky. Ostatně slibem nezarmoutíš. Proto jsou v drtivé většině slibovány naprosté nesmysly.