Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Facebook zdvojnásobil svůj zisk. Letos vydělal už 18 miliard

Největší světová internetová sociální síť Facebook ve třetím čtvrtletí téměř zdvojnásobila čistý zisk na 806 milionů dolarů (17,6 miliardy Kč). Její tržby se zvýšily o 59 procent na 3,2 miliardy dolarů díky silné poptávce po reklamě na mobilních zařízeních, jako jsou chytré telefony a počítačové tablety.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M29a23r86t88i10n 69P35o24s25p13í59š79i74l 8725371316337

kde jsou ty reklamy, já tam nikdy žádnou neviděl, pokud nepočítám otravné nabídky toho kdo by mohl být můj přítel nebo ať vyplním kde bydlím a kam jsem chodil do školy. Pravda, lezu tam jen kvůli jedné skupině, takový úzký zájem, nikde na netu nic není, jen na tom pitomém fb občas nějaké novinky nebo debaty.

+1/0
29.10.2014 13:39

D80r91a80h29o41m47í62r34a 91L71o63u22č42k41o77v82á 6156525263

Kdyby ta jejich reklama alespoň k něčemu byla, kromě naklikávání lajků. Ale aby přivedla zákazníka do e-shopu a tento zákazník navíc nakoupil, to už je problém. Čili absolutně k ničemu, vyhozená investice. To píšu z bohaté osobní zkušenosti i s mnoha jinými systémy reklamy na internetu, takže můžu srovnávat.

0/0
29.10.2014 12:00

L80u75k86á27š 28Š37l75e98h43o83f48e14r 1283459405269

Ono to chce umět s FB reklamou zacházet, problém bude tedy spíš na vaší straně ;-)

+2/0
29.10.2014 12:14

M88i64l96a87n 75K33r64á17l 8963708121811

K p. Loučkové sice zákazníci přijdou, kouknou na produkt a šup kopírovačka na srovnávače, pokud paní Loučková platí reklamy tak na těch produktech něco musí mít na rozdíl od některých eshopů které to mají jako vedlejší činnost a skoro to prodávají za nákupku, pokud paní Loučková nemá vlastní produkty a jen přeprodává z velkoskladu jako x eshopů je reklama opravdu k ničemu.

0/0
29.10.2014 13:02

M71i81l95a69n 29K20l49o57u93č73e61k 3900645488297

Pak musí nabídnout něco víc než jen reklamu, jeden obchod tu má v televizi poměrně ohavnou zelenou reklamu a zboží také nemá nejlevnější ze všech, já tam ale třeba nakupuji nejčastěji.

0/0
29.10.2014 15:33

P50a53v67e44l 75Ř12a24p87e28k 7172646509575

Na lidské hlouposti se dobře vydělává.

+5/−2
29.10.2014 11:37

I20v78a29n 57P34r92o36c61h86á78z83k17a 3951824325255

Vydělat se dá i na prodeji osobních údajů, to není na FB žádná novina.

+6/−1
29.10.2014 11:04

M12a15r32t37i14n 24N62o39v35o35t79n56ý 6934771616

Me by spise zajimalo,kdyz tak vydelava na tech reklamach,jestli na ty reklamy vubec nekdo leze,protoze nikoho takoveho neznam....

+1/−1
29.10.2014 10:26

S64e69i91d47l 24P53e14t66r 1711211675624

Řekl bych, že toto není naše starost ale výhradně toho, kdo FB za tu reklamu platí ..

Osobně mi to sice taky hlava nebere ale již se smířil s tím, že všemu holt nelze rozumět  ..  :-)

+3/0
29.10.2014 10:34

B74e82n 37P79a28v91k71a 1257113427221

To máte ještě dobré, protože v mém okolí nikdo neví, co je to reklama na FB. Takže se na ni ani nemůžeme podívat či nedejbože koupit.

+2/0
29.10.2014 10:40

B52e94n 25P89a31v98k23a 1797673187261

Takže to máme příjem kolem 50 centů na sledovače hrajících si koťátek a proto je kapitalizace FB přes 200 mld. USD. Tj. rozpočet menšího evropského státu. Aha.

Mám k tomu jen takovou triviální otázku: Kde skončilo těch 100 mld. USD z IPO? Mám takový dojem, že si za to akorát Marek Zukensucker a kámoši koupili jachty a hromadu koksu.

0/−1
29.10.2014 10:19
Foto

L29a46d14i44s17l71a96v 48A60n25t46o60š 7878563978554

Marek si mozna koupil novou mikinu.

0/0
29.10.2014 10:27

P60a63v31e61l 59K32a56f48k51a 8974623821665

http://ekonomika.idnes.cz/sef-facebooku-zuckerberg-si-koupil-cast-havajskych-ostrovu-pqg-/eko-zahranicni.aspx?c=A141014_120047_eko-zahranicni_fih

0/0
29.10.2014 11:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.