- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kde jsou ty reklamy, já tam nikdy žádnou neviděl, pokud nepočítám otravné nabídky toho kdo by mohl být můj přítel nebo ať vyplním kde bydlím a kam jsem chodil do školy. Pravda, lezu tam jen kvůli jedné skupině, takový úzký zájem, nikde na netu nic není, jen na tom pitomém fb občas nějaké novinky nebo debaty.
Kdyby ta jejich reklama alespoň k něčemu byla, kromě naklikávání lajků. Ale aby přivedla zákazníka do e-shopu a tento zákazník navíc nakoupil, to už je problém. Čili absolutně k ničemu, vyhozená investice. To píšu z bohaté osobní zkušenosti i s mnoha jinými systémy reklamy na internetu, takže můžu srovnávat.
Ono to chce umět s FB reklamou zacházet, problém bude tedy spíš na vaší straně
Na lidské hlouposti se dobře vydělává.
Vydělat se dá i na prodeji osobních údajů, to není na FB žádná novina.
Me by spise zajimalo,kdyz tak vydelava na tech reklamach,jestli na ty reklamy vubec nekdo leze,protoze nikoho takoveho neznam....
Řekl bych, že toto není naše starost ale výhradně toho, kdo FB za tu reklamu platí ..
Osobně mi to sice taky hlava nebere ale již se smířil s tím, že všemu holt nelze rozumět ..
Takže to máme příjem kolem 50 centů na sledovače hrajících si koťátek a proto je kapitalizace FB přes 200 mld. USD. Tj. rozpočet menšího evropského státu. Aha.
Mám k tomu jen takovou triviální otázku: Kde skončilo těch 100 mld. USD z IPO? Mám takový dojem, že si za to akorát Marek Zukensucker a kámoši koupili jachty a hromadu koksu.
Marek si mozna koupil novou mikinu.