Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Škodovce roste zisk o tři čtvrtiny na 18 miliard. Utržila o pětinu více

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto letos zvýšila provozní zisk meziročně o tři čtvrtiny na 651 milionů eur (18 miliard korun). Tržby se zvýšily o 19,3 procenta na 8,8 miliardy eur (244 miliard korun).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M40a17r57t92i38n 35B58o58u19č83e37k 7695385567387

Skodovko, velka gratulace...jen tak dal...-)

+8/0
30.10.2014 16:58

D53a35n30i67e25l 68T17o70m86e34k 8629975748336

Loňská výroba necelých 700 tis. aut. To je cca 25 tis. zisk na autě. 

Pro porovnání s jinými značkami je ale rozhodující koncern, u jednotlivých značek závisí, jak si stanoví mezi sebou v koncernu ceny dílů, takže to může zkreslit výsledky.

+3/0
30.10.2014 15:05

M13a89r45t82i96n 47K96a17r63á66s46e77k 9208403188578

Dily se nakupujou z drtive vetsiny od subdodavatelu. Akorat motory si preprodavaji v ramci koncernu

+1/0
31.10.2014 20:42

F96r74a84n50t54i63š94e93k 69N13á33v46a70r68a 4755376821352

Zrovna sem si koupil oktávku. Takže jsem jim na ten zisk přispěl.

Můžu vás tady všechny ubezpečit, že jsem dělal velmi pečlivý výběr. A poctivě jsem obešel většinu autosalónů.

U konkurence máte za stejnou cenu výbavu, typu parkovací kamera, parkovací sensory atd. U škodovky máte za stejnou cenu holý vůz. Ovšem s motorem s německou kvalitou a se špičkovými parametry, které konkurence prostě nemá.

+3/0
30.10.2014 14:40

F15r93a90n85t41i18š40e45k 71N63á31v47a57r75a 4625386371862

Kombík co zrychlí na 100km/h za 8s za cenu kolem 400 tisíc u konkurence prostě nenajdete.

+4/0
30.10.2014 14:43

J22o33s77e49f 93K50o22p92e24c60k46y 9944902185

To mate marny, pro nektery diskutujici jsou vsichni, co si kupuji Skodovky nemyslici tvorove, co neumeji pocitat. Zakazniku firmy je sice temer milion rocne na celym svete, ale to tady na diskuzich zjevne nehraje zadnou roli ;-)

+8/0
30.10.2014 14:47
Foto

M93i84r35o23s65l20a43v 75S20t19e90i41n71e32r 6548574833415

Výpočty jsou jednoduché. Audi Q4, VW Tiguan a Škody Yeti jsou sestavené ze stejných dílů. Liší se jenom obal.  Jenomže za stejně vybaveného Tiguána zaplatíte skoro o polovičku více, za Audi ještě o něco více, než za Yeti.

Samozřejmě, šaty dělají nejenom člověka, ale i auto. Barok z r. 2014 je dražší, než střízlivý a praktický oděv Škodovek.

0/0
16.11.2014 23:09

Z40d87e24n59ě57k 65H98a49n73z47l 1931786972764

Padne 1000000 vyrobenych aut!

+1/0
30.10.2014 14:30

T71o22m52á72š 50B48a72š27a53n46d22a 2672579622780

Nehledejte levnější auto, podpořte SVOJI škodovku! ;-D

+6/−1
30.10.2014 12:50

J88o48s66e76f 14K63o13p93e44c37k68y 9234252455

Cenove nabidky ruznych znacek pri koupi auta probira snad temer kazdy. A Skoda u nas neni vyrazne levnejsi ani drazsi nez konkurence. Ostatne temer vsichni primi konkurenti Skodovky se pohybuji v podobnych cenovych relacich uz jen vzhledem ke konkurencnimu boji...

+7/0
30.10.2014 13:19

J94a81r40e20k 24W68o58l79f 5800169440

Fuj kartééél!

0/0
30.10.2014 13:56

J68a23n 44L77a46k88o18m45ý 7701845985364

Pokud si koupím Hyundai z Nošovic, podpořím náš (SVŮJ) Hyundai :-) A ty se zatím tak hrozně jako Škoda nekradou

0/0
30.10.2014 14:32

V12l92a22s68t28i17m45i80l 34F57i80a57l63a 1812571424

Při další krizi stát do automobilky nalije spoustu prachů, nebo si udělá finanční polštář?

Co bude - zisk majitelům a ztráta na vrub státu?

+1/−2
30.10.2014 12:45

M93i29l18o66š 59B41o45u49k67a26l 8963487603764

Copak? Chystá se znárodnění? ;-D

0/0
30.10.2014 13:08

Z53b60y94n54ě37k 26K11o98ř40í72n45e35k 9204203429852

Kolik nalil do Škody?

+3/0
30.10.2014 13:11

V23l64a40s74t51i50m75i42l 76F70i57a71l11a 1122201964

Evidentně máte problém s pochopením psaného textu.

0/0
30.10.2014 13:23

F30i56l13i30p 62S19i53r40o40t93e88k 9452309342301

Váš text lze přeložit jako: Během příští krize si má stát dělat finační polštář. To je opravdu geniální text.

+2/0
30.10.2014 14:47

J34i17ř81í 13P41o17s85p35í12š83i61l 8762660686398

Je to dobře, spousta lidí má práci a dělají dobrá auta. Jen tak dál a více takových firem u nás R^

+13/0
30.10.2014 12:45

J97e38n61d48a 14V62r17a21n33i13k 6201106436561

Auta jsou to moc povedená. O3, F3 i facelift pro Superba je parádní. Na co jsem hodně zvědavý, je 3 generace Superbů (prý bude vzduchový podvozek)... 

Ale ty počty? Škoda utržila o 20 % více jak loni, ale zisk stoupl o 75 %? Jasně, změna kurzu (cca 8 %).... i tak je to velký skok.

+5/0
30.10.2014 12:26

L61u40k22á52š 49A32d64a28m97e77c 7895444311105

Tak třeba skončily nějaké odpisy, snížily se investice, které doteď byly určitě astronomické, když teď vychrlily téměř "najednou" nové generace 3 modelů.

+2/0
30.10.2014 13:07

V45í10ť41a 86K70r11u95t60i82š 1810294665277

Předpokládám, že se porovnávají čísla v eurech, což je podstatné pro majitele a akcionáře.

0/0
30.10.2014 13:47
Foto

M95i58r98o30s16l51a77v 50S52t49e34i26n46e74r 6788394823575

Mohly by se ty výsledky podávat i v kunách, zlotých nebo forintech. Měnou v EU je ale jenom EUR, to ostatní smetí je jenom dočasné, než se sníží zadlužování a přetahování rozpočtů rozvojových zemí.

0/0
16.11.2014 23:14

J69a41r17o75s32l71a33v 38H42ý60s11e56k 6398337813159

teď je škoda v  plusu za 3 měsíce startuje kolektivní vyjednávání   tak už bude v hlubokém minusu ... je tak tak vždy :-/:-/:-/

0/−1
30.10.2014 12:19

J67o69s98e57f 82B91a52l59o91u60n 4170706345361

Docela se divím..nová octavia se vůbec nepovedla,je to takovej hubenej chudák s nedodělaným zadkem a rapid už vůbec ne....Rv

0/−24
30.10.2014 12:00

M31a98r33t58i35n 19V30a36c36h96u76l19k26a 3493948198105

a jezdíš čím? Žigulíkem?

+4/0
30.10.2014 12:42

J43a41r16o19s39l35a74v 76M88e57d82u71n63a 6612148157440

Lada Kalina ;-D

+1/0
30.10.2014 13:34

J79o57s16e74f 56B94a47l43o71u60n 4150826355201

Octavia ll 1.6 tdi

0/0
30.10.2014 13:58

J95i50ř17í 37E92r30b17e90n 1733584806457

Dvojkový octavie jsou hnuuusnýýý, takový asijský šikmovočky s průzory namísto bočních okýnek. A dvojka po faceliftu vůbec, vypadá zepředu jako naježená kočka a zezadu jako nakopnutý buldok.

Jednička i trojka jsou mnohem elegantnější a stylisticky vyváženější.

0/0
30.10.2014 21:01

F61r46a64n72t44i72š13e81k 68S47t13u34r85m 4462670740666

V tom zisku bude určitě znát i oslabení koruny. ;-)

0/0
30.10.2014 11:53

J74o68s92e62f 47K85o30p56e34c20k84y 9374872825

Ty firme fandim. Nova Octavia i  Fabia jsou proste velmi podarena auta, Superb je tez povedeny a pokud se vyvede i jeho novy facelift bude to opet vstupenka do klubu automobilek s vice nez milionem vyrobenych aut, kam Skodovka patri ;-) Osobne bych si predstavoval trochu jinak Rapida, ale to je vec vkusu a nazoru

+14/0
30.10.2014 11:53

D57a92n21i42e10l 78K98r25o42n79e53r 7504574476817

Superb bude novy. To, co je ted nove, tak je facelift.

+2/0
30.10.2014 11:55

J50o56s61e41f 34K98o88p86e82c24k60y 9434252195

ok mate pravdu R^

0/0
30.10.2014 12:08

D61a27v54i80d 64R55y41c74h13e66t95s66k58ý 9366231180950

Rapid po uvedení Fábie nezapadá do žádné kategorie, ale rozhodně to je dobré a auto a má i charakter.

0/0
30.10.2014 14:27

J37o82s74e83f 63K32o95p63e83c67k16y 9374272495

Nikde nerikam, ze je to spatne auto. Urcite neni. Jen po sjednoceni designu hlavni dvojice Fabia x Octavia je tam trochu navic. To je alespon muj pocit. Pritom by se to auto dalo skvele vyuzit jako mensi sportovne vyhlizejici auto pro mlady trochu/vice vybocujici z hlavni modelovy rady, ktera je pro konzervativni klientelu. Neco napr. ve stylu Hondy Civic a pokud by bylo za rozumnou cenu, tak by to byl podle me prodejni trhak

+1/0
30.10.2014 14:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.