Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

NKÚ: Z peněz na přístavy v Kolíně spravili železniční most a nádraží

Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží. Zjistil to Nejvyšší kontrolní úřad. Finance měly jít na rozvoj vodní dopravy a zvýšení jejího podílu na nákladní dopravě, který je zatím minimální.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B48e29d23r90i87c83h 94Z31i40t16k26o 1986360958475

Pratele,u nas,ve Rtyni nad Bilinou se prave kope dira do zeme,ktere se oficialne jmenuje vodohospodarske opatreni,kterou nikdo ,ale opravdu nikdo nepotrebuje,i v projektu je nazev :"Vodni nadrz bez ucelu" dokonce hrozilo vyvlastnovani pozemku,ovsem,aby bylo vsechno v klidu,tak se cele dilo presunulo na jine parcely.Plati to EU a ac je to dira v zemi,je to neuveritelny tunel,zakazku zadava Pozemkovy urad po dohode s obci,cena presahuje 100 000 000 ,ale nikoho to netrapi,vzdyt je to z penez EU.To vodni dilo nema vubec zadny ucel,ani rekreace,ani ryby,dokonce se v projktu pise,ze hladina se muze pohybovat 0 -100 %.Takze bude-li se chtit vodni plose vyschnout,klidne muze.Samozrejme to neni zadne protipovodnove opatreni,proste to nema zadny jiny ucel,nez utratit dotace.Stydim se za system,ktery toto umozni.

+1/0
3.11.2014 10:28

P11a85v21e74l 80Ř27a79p62e78k 7302656589415

"Z peněz, které byly určeny na modernizaci vodních cest a přístavů, se v Kolíně opravil železniční most a nádraží."

Což je jedině dobře, protože železnice má mnohem větší význam. R^

+3/0
3.11.2014 9:47

R13a37d87k91o 49K86ř83i11v34á44n38e20k 7830693465630

1. Určitý dílčí přínos pro železniční dopravu je jediné plus této nesmyslné investice. To měl jako Řebíček zvedat ten starý most v havarijním stavu? A nástupiště kvůli změně výškových poměrů dosypat pískem?

2. Při stavbě železničních koridorů se rekonstruují desítky kilometrů silnic a staví se nadjezdy a podjezdy a nikomu to nevadí. (Viz např. Plzeň-Ejpovice)

3. NKÚ i MfDnes chybí konfrontace vlastních sebevědomých závěrů se zdravým selským rozumem.

+6/0
3.11.2014 9:27

J68i67ř21í 30P36r77ů14š38a 7745792985669

A co napsat i B. Totiž že ten železniční most se opravoval a hlavně zvedal kvůli vodní cestě a že ta rekonstrukce nástupišť byla vyvolaná investice,protože tím že se zvedla niveleta kolejí na mostě došlo k její úpravě i na navazujících úsecích.

+7/0
3.11.2014 9:12

J11a43n 37P18r62i38c72h98y13s87t20a43l 8561608263

To by ale zavanelo objektivnim zpravodajstvim, to se na iDnes nesmi.

+3/0
3.11.2014 9:41

R83a85d39e52k 16J94a92n42a66t96a 9895306824102

Nojo, podle NKÚ měl asi ten vlak vyjet na most po schodech.

0/0
3.11.2014 23:14

J20a87n 20Č22e14k12a67l 7439935824744

Pokud vím, tak ten most se rekonstruoval (přinejmenším částečně) kvůli vodní cestě, protože se zvedal. Nástupiště jsou jiná liga, tam to neukecají, byť je samozřejmě investice do železnice mnohem lepší než do lodní dopravy na metr hlubokém Labi...

+4/0
3.11.2014 9:10

P17e17t90r 69N64o32v20o92t31n52y 3229892929682

Ty nástupiště s tim taky muzou souviset.

+1/0
3.11.2014 9:14
Foto

J23i93ř47í 44R75o94h40a81n 5774308867105

Jen takový detail - v Kolíně je Labe kousek od nádraží, a ten most vede přes Labe. Z lodí se tam často překládá na vlak a naopak.

Neznám konkrétní detaily, ale už na první pohled je mi jasné, že vlaky a lodě jsou v Kolíně velmi úzce propojeny, a jednotlivé opravy spolu úzce souvisejí. Tohle není tak jednoznačné, jak se z článku může jevit.

+4/0
3.11.2014 9:01

M55i45r48o22s81l28a95v 57Z33i30k84m34u75n37d 7359973714173

Bývávalo, dneska se tam toho moc nepřekládá ... Než se to v Hamburgu naloží na loď, tak to nějakou dobu trvá, pak může loď uváznout na nízkém stavu vody, tak je jednodušší to nafutrovat v Hamburgu rovnou do vlaku a do 24 hodin to je tady. Lodě nemohou plout v noci, zatímco vlaku tma nevadí.

0/0
3.11.2014 19:39

K87a44t97e31ř20i42n53a 48K56o47z97á21k76o18v90á 2448441205478

No on se vyleje ten potok, co teče pod nádržím (myslím Polepku, nemyslím Labe), a hned je plné nádraží vody, tak to investovali do rozvoje vodních cest oprávněně.

+4/0
3.11.2014 8:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.