- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a bude mít takový ty zahnutý zuby nahoru .....
tomu řikam reklama
Nojo, včera jsme na to zrovna s kolegou v kanclu mysleli. Ty nejlepší reklamy přebijou, na co vlastně jsou :)
Když se porovnává efektivita, tak mi tam chybí zásadní info o nákladech a následném zisku.
Např. ten ŠkoFin, to je jedna z reklam, kterou jsem zachytil - měla celkem slušné mediální pokrytí. Chybí info o nákladech, jestli média stála 5 mega, 10, 50... a kolik činí ten nárůst 17 %. Prostě jestli se to vyplatilo?
Mám totiž pocit, že reklamky nějak zapomínají (nebo spíš ani nechtějí myslet) na to, co mám reklama opravdu přinést - zisk.
Loni třeba vyhrála kampaň na ojeté vozy Mercedes. Cíl ovšem nebyl prodat jich víc, ale zvýšit návštěvnost stránky s nabídkou
Jinými slovy - co ta kampaň náhodiu udělá, tak to prohlásíme za cíl a jdeme do soutěže. Viz taky:
http://bigvilik.wordpress.com/2014/10/20/msm-68-vichni-vyhrli/
"...vybílíme byt i tobě!..."
hmmm, nám už ho takoví "malíři" vybílili 2x... Jen pokaždé nějak zapomněli vymalovat a nastěhovat zpátky nábytek a jeho obsah... O úklidu po své "práci" nemluvě...
a jednou u nás byli zase na stodole tesaři. Asi chtěli překvapit a zrenovovat vazbu střechy na stodole... Asi... ale nejspíš toho museli náhle zanechat, neboť jen stihli vyřezat pár trámů z vazby... A pak asi zapomněli, která stodola to byla, takže nemohli práci dokončit...
Zapomněl jste dodat, že nejste rasista a máte mezi nimi několik známých. .)
Pokud vás dvakrát někdo vykrade, pak jste nepoužitelný... Lépe si zabezpečte bydlení - bezpečnostní dveře, slušná okna a máte klid.
"... dejte nám důvěru... "
no, já si myslím, že důvěra se získává léta chováním a činy. Nikoliv změnou názvu (navíc vynucenou) a pár slogany...
Vybílíme byt i tobě.... hezký slogan... Zatím jsem neviděl, ale až budu u rychlejšího internetu, zkusím si najít. Pak dám vědět, co to udělalo s mými předsudky. Zatím mi zkuste zjistit, kolik to dílo stálo peněz a kdo ho platil.
No kdo, my všichni skrze dotaci neziskovce...
To ještě někdo v roce 2014 řídi své nákupní chování podle reklam?
Víceméně všichni. Jen si to drtivá většina lidí vědomě nepřiznává.
Ani nejlepší reklama nezachrání to, že nejlepší produkt pivovaru Staropramen je Sládkova limonáda...
Tak zrovna tu "vybíleme Vám byt, Vaši cikáni" jsem vzal tak nějak opravdově.
No, je to smutné, ale většinu z těch reklam jsem nikdy neviděl. Proto nechci kazit iluze reklamním "expertům", ale musela ta reklama, nebo její nasazení stát za prd.
Tak třeba jste nebyl v cílovkách, takže reklama k vám účelně nedošla