Diskuze

Nejúčinnější reklamy roku: Pražský hrad na prodej i „chytré“ pivo

Reklama nemusí být drahá, ani vizuálně dokonalá. Musí být hlavně dynamická, jako dnešní doba. Důkazem jsou letošní vítězné kampaně soutěže Effie o nejúčinnější reklamy. Zabodoval třeba spot „Vybílíme byt i tobě“, který má ukázat, že i Romové chtějí pracovat nebo inzeráty na realitkách, prodávající Pražský hrad.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a bude mít takový ty zahnutý zuby nahoru .....

tomu řikam reklama :-)

6 0
možnosti

Nojo, včera jsme na to zrovna s kolegou v kanclu mysleli. Ty nejlepší reklamy přebijou, na co vlastně jsou :)

3 0
možnosti

J82a32n 55N44o61v10á37k

6. 11. 2014 8:06

Když se porovnává efektivita, tak mi tam chybí zásadní info o nákladech a následném zisku. 

Např. ten ŠkoFin, to je jedna z reklam, kterou jsem zachytil - měla celkem slušné mediální pokrytí. Chybí info o nákladech, jestli média stála 5 mega, 10, 50...  a kolik činí ten nárůst 17 %. Prostě jestli se to vyplatilo? 

Mám totiž pocit, že reklamky nějak zapomínají (nebo spíš ani nechtějí myslet) na to, co mám reklama opravdu přinést - zisk.

1 0
možnosti

Loni třeba vyhrála kampaň na ojeté vozy Mercedes. Cíl ovšem nebyl prodat jich víc, ale zvýšit návštěvnost stránky s nabídkou ;-D

Jinými slovy - co ta kampaň náhodiu udělá, tak to prohlásíme za cíl a jdeme do soutěže. Viz taky:

http://bigvilik.wordpress.com/2014/10/20/msm-68-vichni-vyhrli/

1 0
možnosti
Foto

J33a88n 53Č75e68r60m25á79k

6. 11. 2014 5:19

"...vybílíme byt i tobě!..."

hmmm, nám už ho takoví "malíři" vybílili 2x... Jen pokaždé nějak zapomněli vymalovat a nastěhovat zpátky nábytek a jeho obsah... O úklidu po své "práci" nemluvě... 

a jednou u nás byli zase na stodole tesaři. Asi chtěli překvapit a zrenovovat vazbu střechy  na stodole... Asi... ale nejspíš toho museli náhle zanechat, neboť jen stihli vyřezat pár trámů z vazby... A pak asi zapomněli, která stodola to byla, takže nemohli práci dokončit...;-(!!

7 0
možnosti

J47a46n 62N58o54v30á42k

6. 11. 2014 7:53

Zapomněl jste dodat, že nejste rasista a máte mezi nimi několik známých. .) 

Pokud vás dvakrát někdo vykrade, pak jste nepoužitelný... Lépe si zabezpečte bydlení - bezpečnostní dveře, slušná okna a máte klid.

1 4
možnosti
Foto

J75a55n 97Č82e30r80m20á94k

6. 11. 2014 5:03

"... dejte nám důvěru... "

no, já si myslím, že důvěra se získává léta chováním a činy. Nikoliv změnou názvu (navíc vynucenou)  a pár slogany...!!!!!!

1 0
možnosti
Foto

K65a78r88e54l 90M27á32d94l26e

5. 11. 2014 22:20

Vybílíme byt i tobě.... hezký slogan... Zatím jsem neviděl, ale až budu u rychlejšího internetu, zkusím si najít. Pak dám vědět, co to udělalo s mými předsudky. Zatím mi zkuste zjistit, kolik to dílo stálo peněz a kdo ho platil.

0 0
možnosti

No kdo, my všichni skrze dotaci neziskovce...

3 0
možnosti
Foto

D90a43n 67R67u83b84í42n

5. 11. 2014 22:17

To ještě někdo v roce 2014 řídi své nákupní chování podle reklam?

7 0
možnosti

J61a53n 21M53o34h23y92l86a

5. 11. 2014 23:30

Víceméně všichni. Jen si to drtivá většina lidí vědomě nepřiznává.

4 0
možnosti

J96o79s15e33f 62T25r50ö46g90l

5. 11. 2014 21:45

Ani nejlepší reklama nezachrání to, že nejlepší produkt pivovaru Staropramen je Sládkova limonáda...

0 0
možnosti

P97a27v45e58l 47S44l86a10m98a

5. 11. 2014 20:31

Celou tu reklamu si strčte...

1 0
možnosti

J58a13n 32F20r31o70l16í83k

5. 11. 2014 21:28

Tak zrovna tu "vybíleme Vám byt, Vaši cikáni" jsem vzal tak nějak opravdově.:-P

0 0
možnosti

J70a50n 15J23e31l89í13n40e20k

5. 11. 2014 20:24

No, je to smutné, ale většinu z těch reklam jsem nikdy neviděl. Proto nechci kazit iluze reklamním "expertům", ale musela ta reklama, nebo její nasazení stát za prd.

4 2
možnosti
Foto

P82e88t94r 28D46o49u96p76a68l

5. 11. 2014 20:39

Tak třeba jste nebyl v cílovkách, takže reklama k vám účelně nedošla :-)

4 0
možnosti