- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co vím tak i firmy už kupují ojetá auta, u nás koupili dvě fábije z áček, Osobně se těším že o vánocích neutratím ani korunu, všechno mám, nic nepotřebuju.
Vždycky, když je nadpis, že češi více utráceli, tak je taky, že růst táhl především prodej aut :-D. A je to pravda. Já skoro neutrácím a auto nemám ani jedno ;-).
A není v těch prodejích aut část, která jde hned na vývoz? V minulosti jsem o výhodnosti takových transakcí v rámci EU četl.
To je zvláštní. V naší firmě je to přesně naopak. Většina služebních aut se vrátila(aby se ušetřilo). Všichni říkají , doba je zlá. Asi bude i přebytek hajzlpapíru, jelikož se šetří i na něm.
To u nás se pro jistotu žádná auta nekupují, ale co natom máme stará, sice opravy stojí tolik že by se za to koupilo nové auto ale když se šetří, tak se bude šetřit i kdyby to mělo stát 2x tolik. (bohužel peníze na nákup a na opravy jsou v jiné škatulce)
Spíš měli napsat, že firmy utrácely za nákup nových vozidel. Chybí zde totiž poměr, kolik vozidel bylo registrováno na firmy a kolik na firmy. Jinak by se nám musel rapidně snížit věkový průměr vozidel, což on pořád roste.
A firemní auta se do věkového průměru nepočítají?