Diskuze

Hyundai „prodal“ pětinu aut sám sobě, zlepšuje si tím statistiky

Jedna z nejprodávanějších značek osobních aut v Česku Hyundai se pravidelně chlubí rostoucími prodeji. MF DNES však zjistila, že k lepším číslům významně pomáhají vozy, které automobilka „prodává“ sama sobě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J90i84r12i 54K97n34o47t59e84k

12. 11. 2014 9:48

Tak ještě jednou (předchozí post se mi nějak neuložil).

K čemu je dobré falšovat počet prodaných aut? Pokud si chci koupit auto, zajímají mě jeho vlastnosti, výbava, cena. Případně servis. Kolik aut tu daný výrobce prodal je mi lhostejné.

0 0
možnosti

J70i18r11i 69K57n22o81t54e41k

12. 11. 2014 9:50

Hmm.. tak pardon. Po několika občerstveních nic a najednou jsou tu oba příspěvky. Za "double post" se omlouvám.

0 0
možnosti

J42i66r88i 72K87n77o89t78e27k

12. 11. 2014 9:43

A k čemu to vlastně celé je? Když si chci koupit auto, zajímají mě jeho vlastnosti, výbava a cena. Kolik aut tu výrobce prodal je mi zcela jedno.

0 0
možnosti

Porad rikam, ze jsou to komici. Kdyz slysim reklamu na ix35 jako "ceske SUV", tak nevim se smat nebo plakat. Navic zrovna jedno z nejosklivejsich aut na nasem trhu.

3 1
možnosti

Stejně jako Rath plná huba keců o podvodnících všude kolem a pak chyceni s kalhotama na půl žerdi.

0 1
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
Foto

Korejští manažeři přikážou a manažeři v ČR udělají cokoliv, aby se jim zalíbili. Vylhanými billboardy u letiště počínaje, odíráním dealerů a ohnutýma statistikama konče. Nejhorší na tom je, že si vzájemně lžou i uvnitř korejských firem. Vím o případu, kdy Samsung odsouhlasil rozpočet na polepy několika tramvají v Praze, ale většina peněz se jaksi cestou zastavila v kapsách různých korejských manažerů a do Prahy doputovaly peníze jen na jednu reklamní tramvaj. Příkaz do Prahy pak zněl: tu jednu tramvaj musíte nafotit na různých místech, aby to vypadalo, že jich po Praze jezdí tolik, kolik byl rozpočet. Korejce bych nechtěl mít za zaměstnavatele.Rv

1 0
možnosti
Foto

Bohuzel tyto metody Korejci jen prevzali od Americanu.... a nastesti jeste ne zcela "natvrdo" :-/

0 0
možnosti
Foto

Reklamy jsou závody v tom, kdo vypustí větší lež, u které ho nejde chytit při lhaní. Prodejní statistiky jsou jen jedna forma reklamního sdělení.

0 0
možnosti

u nás ve firmě si taky můžu vzít tzv."operativní leasing" za vinikajících podmínek, auto po 10 měsících vrátím a můžu vzít jiné - nové. Po tu dobu je napsané ( koupené ) distributorem ( zástupcem automobilky v ČR ) na něj. Statisticky je prodané a zkreslování v tom nevidím.

Spíš mě zaráží to, že si značka vyrábí tzv. ojetá auta po 10ti měsících max 15000km.

Na tom trhnou víc?

1 0
možnosti

P45e17t92r 66B47á81č48a

8. 11. 2014 21:54

At si zlepsuje, koho podobny statistiky zajimaji?

Rozhodne si podle toho auto neporizuji :-)

2 0
možnosti

J29i72ř94í 60P83e87t74á59k

7. 11. 2014 11:23

Importér registruje na sebe vozy tzv. Permanetní mobility, které servisy bezplatně půjčují zákazníkům v případě garanční opravy, vozy které dealeři půjčují zájemcům na delší vyzkoušení ( nyní SUV Festival ), vozy v rámci sponzoringu apod. Na uvedeném není nic výjimečného a podobně postupují i ostatní aktivní importéři.

4 1
možnosti