- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak ještě jednou (předchozí post se mi nějak neuložil).
K čemu je dobré falšovat počet prodaných aut? Pokud si chci koupit auto, zajímají mě jeho vlastnosti, výbava, cena. Případně servis. Kolik aut tu daný výrobce prodal je mi lhostejné.
Hmm.. tak pardon. Po několika občerstveních nic a najednou jsou tu oba příspěvky. Za "double post" se omlouvám.
A k čemu to vlastně celé je? Když si chci koupit auto, zajímají mě jeho vlastnosti, výbava a cena. Kolik aut tu výrobce prodal je mi zcela jedno.
Porad rikam, ze jsou to komici. Kdyz slysim reklamu na ix35 jako "ceske SUV", tak nevim se smat nebo plakat. Navic zrovna jedno z nejosklivejsich aut na nasem trhu.
Stejně jako Rath plná huba keců o podvodnících všude kolem a pak chyceni s kalhotama na půl žerdi.
Korejští manažeři přikážou a manažeři v ČR udělají cokoliv, aby se jim zalíbili. Vylhanými billboardy u letiště počínaje, odíráním dealerů a ohnutýma statistikama konče. Nejhorší na tom je, že si vzájemně lžou i uvnitř korejských firem. Vím o případu, kdy Samsung odsouhlasil rozpočet na polepy několika tramvají v Praze, ale většina peněz se jaksi cestou zastavila v kapsách různých korejských manažerů a do Prahy doputovaly peníze jen na jednu reklamní tramvaj. Příkaz do Prahy pak zněl: tu jednu tramvaj musíte nafotit na různých místech, aby to vypadalo, že jich po Praze jezdí tolik, kolik byl rozpočet. Korejce bych nechtěl mít za zaměstnavatele.
Bohuzel tyto metody Korejci jen prevzali od Americanu.... a nastesti jeste ne zcela "natvrdo"
Reklamy jsou závody v tom, kdo vypustí větší lež, u které ho nejde chytit při lhaní. Prodejní statistiky jsou jen jedna forma reklamního sdělení.
u nás ve firmě si taky můžu vzít tzv."operativní leasing" za vinikajících podmínek, auto po 10 měsících vrátím a můžu vzít jiné - nové. Po tu dobu je napsané ( koupené ) distributorem ( zástupcem automobilky v ČR ) na něj. Statisticky je prodané a zkreslování v tom nevidím.
Spíš mě zaráží to, že si značka vyrábí tzv. ojetá auta po 10ti měsících max 15000km.
Na tom trhnou víc?
At si zlepsuje, koho podobny statistiky zajimaji?
Rozhodne si podle toho auto neporizuji
Importér registruje na sebe vozy tzv. Permanetní mobility, které servisy bezplatně půjčují zákazníkům v případě garanční opravy, vozy které dealeři půjčují zájemcům na delší vyzkoušení ( nyní SUV Festival ), vozy v rámci sponzoringu apod. Na uvedeném není nic výjimečného a podobně postupují i ostatní aktivní importéři.