Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hubená léta skončila, na opravu silnic jde o dvě miliardy víc než loni

Nářků na kvalitu českých silnic bude letos možná méně. Po hubených letech jde v tomto roce na nový asfalt nejvíce peněz za posledních pět let. Ředitelství silnic a dálnic letos utratí za opravu a údržbu 9,3 miliardy korun, o dvě miliardy korun více než v roce 2013.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J20o51s50e33f 56H52á61j87e19k 4499108567151

A záplatujeme a záplatujeme a záplatujeme...

A příští rok budeme zase záplatovat a záplatovat a záplatovat...

A další rok zase...

0/0
8.11.2014 20:03

J76a43n 57P74r54o56v55a97z56n40í18k 6248614320311

Supr, to můžeme postavit o 200 metrů silnice víc.

+1/0
8.11.2014 17:10

A16u92g25u53s56t 29F72o47r93m17á19n48e76k 6125639800736

Ba ne. Za to si podnikatelé - silničáři nakoupí nové baworáky.

0/0
8.11.2014 19:19

P79e44t43r 12H50o25r34á46k 1609823629204

Ty peníze jsou mimo jiné také proto, že nejsou schopni začít stavět v podstatě ani jednu dálnici, tak prostě ty peníze musí někde vyplácat.

0/0
8.11.2014 16:53

L18i93b30o39r 80H26o34s55a10k 3855142954636

Se deti prohnou, az to zacnou splacet.

+2/0
8.11.2014 14:09

M67a45r18e78k 95F91l59e44k44a27č 1887292650761

Ano..je potřeba aby nahrabali i jiní:)

+1/0
8.11.2014 13:20

Z89d17e94n45ě19k 36O61r97š24u27l46í31k 1465560277782

ano.opravíme to tak že příští už nebudeme potřebovat 2mld ale aspoň 10 že soudruzi.na r47 se asi opravdu čeká až mosty spadnou, podjezdy nadjezdy se sesypou, eventuálně se tma bude moci jezdit jen na koloběžce...

+1/0
8.11.2014 9:55

K58a39m15i86l 56K88o38p81r86n69i60c96k73y 6762413206256

Ano správně to dělá pan Babiš.

Stačí jeden optimistický nadpis v článku a hned je líp.

iDnes plní politické zadání na jedničku.

+1/−1
8.11.2014 9:53

J49a43n 48S15ů49r93a 4685113693302

Tak si ten texy přečtěte, či je to zásluha

0/0
8.11.2014 10:13

D89a41v74i55d 12P26e65t68r 7580236770295

Pokud by se silnice a dálnice měly nejen opravovat, ale i rozvíjet a zlepšovat, pak by těch peněz bylo zapotřebí mnohem a mnohem víc (do současných by bylo třeba investovat jednorázově 300 mld kč-otázkou je za kolik let).

Poraďte politikům kde na to vzít: ) -Vyberte co je nejpřijatelnější:

1) Zvýšit daně firmám (zvláště bankám a firmám typu ČEZ).

2) Zvýšit daně lidem s vysokými příjmy.

3) Vybírat vysoké mýtné od kamiónů a zvýšit cenu dálniční známky na cca desetinásobek.

4) Zvýšit dph (pro všechny) a část převést do dopravy.

5) Snížit, už tak nízké starobní a invalidní důchody.

6) Nějaký jiný zdroj příjmů (jen neuvádějte šetření, tam už se narazilo na dno).

0/−4
8.11.2014 9:50

M10i78r22o58s48l75a64v 33H47r85u36š15k96a 2225788729183

Co třeba snížit korupci a umele vysoké ceny, tam se určitě na dno nesáhlo ;)

+5/0
8.11.2014 9:52

Z44d46e85n85ě67k 47O50r22š24u57l80í17k 1175810957462

co třeba přestat dovážet okurky, rajčata z holandska španěl.a začít to pěstovat u nás.obrazně řečeno.to by by ubylo kamionů...nesmyslné vožení potravin sem tam...když to můžeme vypěstovat u nás.

+2/0
8.11.2014 9:57

D29a42v68i92d 90P54e92t46r 7450826130145

Snížit korupci, pokud to někdo bude umět je sice dobrý nápad, ale ještě se to nikomu nepovedlo tak, aby na tom získal 300 mld ( když to půjde dobře, tak to bude několik set miliónů, možná pár miliard).

K druhé části:

Nebudu nadšený, když vyhraje firma s nejnižší cenou. Vždy je lépe je-li to firma s nejvyšší kvalitou, na to lze vzpomenout, když jedete po D1.

0/0
8.11.2014 15:35

J68a57k88u46b 92M59a24t76o90u42š 3425402702453

Nejnižší cena může fungovat za přísného dohledu a za předpokladu že pokud firmě dojdou peníze tak jí stát nechá zkrachovat. (další firmy si to už nerisknou.

0/0
8.11.2014 18:34

K33a27m82i26l 39K13o40p67r76n79i19c78k27y 6882523496506

Babiš říkal, že každý rok ušetří 100 miliard. To se tedy nekoná a zase to byly pouze předvolební plky?

+2/0
8.11.2014 9:54

Z84d43e46n52ě66k 68O43r24š56u67l28í54k 1865100377322

musíš počkat do ledna....rok končí 31.12.2014

0/0
8.11.2014 10:11

P54e31t75r 62M29a52r10e72č10e79k 1193371239428

"Hubená léta skončila" , opět se bude krást jak o život :-).  Ouřadům na ŘSD zase začínají tučné časy. Paní Křítková si ty plky o komfortu na cestách mohla ušetřit. Jak to dopadá , je krásně vidět na R6 .. to je lochneska a ne "rychlostka " ! Pár let slabého provozu a už jsou zapotřebí nákladné opravy Rv

0/0
8.11.2014 9:48

J34i34ř51í 91P56i96n33k92a66v58a 2496126816450

Dobrý den. Mohu se zeptat, proč jste použil jako "ilustrační foto" kamion pod mýtnou branou, pane Sůro? Jaká je souvislost s tématem článku?

0/0
8.11.2014 9:33

J21a22n 89P78e81k55a 5713673763

protože je línej vyjít před barák a vyfotit díru v asfaltu, asi :P

+3/0
8.11.2014 9:43

Z85d30e41n43ě72k 52O85r58š16u10l24í42k 1935130937522

taková blbost tě zajímá, ty prachy vyhozené jen tak tě neberou co

0/0
8.11.2014 9:58

J40a97n 61S63ů27r23a 4275693633602

Foto vybírá fotoeditor.

+1/0
8.11.2014 10:14

J86i88ř39í 55E67r69b66e56n 1643714256627

To by leccos vysvětlovalo o celém zpravodajství iDNESu.

0/0
8.11.2014 20:11
Foto

J60a49n 79C98a42b11a67l 8134273190954

Určitě super zpráva, teď jen, aby se nalili do těch správných kapes, co udělají kvalitní silnici a ne ty rozteklé hnoje, které se postavili v minulosti.

0/0
8.11.2014 9:27

A36n50t56o20n13í58n 72K12a70t79z21e65r 8952283606420

To by museli přiznat,že na to nemaj a zadat to Německým firmám,které to dělají za 3/4 ceny co ty naši zloději.Ono se to jinak nedá nazvat.8-o A dalším takovým ukázkovým příkladem je to pro se Masarikův okruh nedělal našima firmama ale Německýma,byla rozhodující cena.Němci to udělali za 3/4 ceny co Češi a kvalitativně lépe což potvrdily i závodníci.Jenže to by se nemohlo tolik krást a přesouvat penízky z jedné do druhé kapsy.Tady je vidět že vláda si nedokáže ohlídat žádné peníze které investuje neb nemají žádný kontrolní nástroj,který by nebyl úplatný.

0/0
8.11.2014 11:49

J53i74ř46í 47E32r37b77e47n 1213824276797

Strabag je rakouská firma, Skanska švédská, Colas francouzská...

Co tam máš dál?

+1/0
8.11.2014 20:15

K25a12r59e43l 76N92o13v14á20k 2590623970905

Zase bude co rozkrádat. Snad si někdo naivně nemyslí, že všechny peníze budou efektivně využity.

0/0
8.11.2014 9:07

B68o53h82u48m83i82r 79M81a68l24ý 6372796707722

Budete-li mít podezření žalujte, jinak to jsou jenom plky.

0/0
8.11.2014 9:21

J98a72n 19P97e29k40a 5923853683

Je těžké žalovat, když má člověk jen kusé informace, a zároveň těžké neplkat, když se nám pak nově postavná dálnice vlní jako vlnobití.

0/0
8.11.2014 9:44

P29e76t87r 13M25a55r31e92č22e48k 1553621829948

Přesně tak :-) ty dvě mld. jsou určeny do kapes zainteresovaných .

0/0
8.11.2014 9:49
Foto

P97e37t10r 47J96a56n86o32v62s15k30ý 1138410112618

Proc mám ten pocit, ze to má nabudit pocit, jak se najednou mame dobre!!! ????

0/0
8.11.2014 9:05

R42a66d97e81k 84N62o70v95a79k 9634353479300

jj to je jenom zastírací manévr  na to, že je ŘSD v totálním rozkladu.

Do dvou let se kromě dvou úseků modernizace D1 nepostaví ani kilometr nové dálnice, projekty není schopná ŘSD vůbec připravit.

Tak se něco nalije do oprav komunikací, to si dělají kraje

0/0
8.11.2014 9:35

P24a41v25e20l 25P77o20p70e29l92k95a 2391804960248

A on se někdo v tom jejich čarování s čísly vyzná, věřím že sami taky ne, když to řídí MF.

0/0
8.11.2014 9:03

S81t82a21n24i30s41l79a80v 57H79o97r41á37č40e29k 8823708196657

ne o 2mld ale o jednu, ta druhá se rozkrade..Rv

0/0
8.11.2014 8:54

T17o30m89á20š 87P63ř90i89b22y72l 7118527138652

měly by se začít pořadne opravovat II a III. silnice to je někde katastrofa....

+3/0
8.11.2014 8:34

J56i24ř96í 52E21r26b88e44n 1593664396267

Ty jsou v péči krajů, ne státu.

0/0
8.11.2014 20:17

Z45b81y39n10ě20k 34Č30e25c88h 4928908715331

Nespolknou ty dve mld na D1? Pak je vse podle stareho planu! Podpora MFDnes Buresovi zacina byt trapna...

0/0
8.11.2014 8:24

Z60b39y50n66ě18k 55Č37e94c75h 4798268315401

Neopravuji se a nestavi silnice a dalnice tam, kde je potreba, ale tam, kde to mocny chce protlacit. Tj. u nej doma...

0/0
8.11.2014 8:22

J59o91h76a71n 70Z33i79n70g27e18l 2601225626761

Je to dobrý, jak je u lizu socan, padají peníze z nebe.

+4/0
8.11.2014 8:10

M32i87r75o62s32l34a28v 59U86r47b77a51n 1206117311699

Spravna otazka zni, jaka je zmena v pomeru mezi pridelenymi a potrebnymi prostredky.

0/0
8.11.2014 8:05

V11í22t77e79k 74V37a47l26a32c67h 7914620425315

Jde jen o okrádání státu a občanů celé republiky podnikateli. Silnice se dělají nekvalitně a za pár měsíců jdou zase na opravy a vydělávají miliardy, je to jen korupce. Můžeme závidět sousedním státům, kteří mají kvalitní silnice i dálnice, hlavně i Chorvatsku, kde jsou super cesty.:-P:-P:-P

+2/0
8.11.2014 7:55

J89o53h54a78n 15Z17i98n27g93e95l 2211985156391

Pardon...   ŘSD nemá technický dozor? Nebo se jen tak fláká po hospodách?

0/0
8.11.2014 8:09

Z93b28y22n78ě48k 57B16r48á44z81d11a 6935499582405

A ja se ptam, proc u Jihlavy bylo omezeni odstraneno nekdy v pulce rijna, kdyz ta jedna pulka dalnice mela byt hotova nekdy cca v srpnu.

Druhou pulku pan ministr odlozil, takze v zari mel byt usek 103-112 plne prujezdny.

Proc tam dalsi mesic a pul bylo omezeni? Zeby zhotovitel mel zpozdeni na prvni pulce a takto to zamaskovali??

0/0
8.11.2014 8:35

J63o42h65a27n 65Z57i33n95g41e95l 2241695836271

Možný je cokoliv. Od toho si královsky platíme úředníky ministerstva a ŘSD, aby to kontrolovali.

0/0
8.11.2014 8:54

R80a68d75e32k 18N32o13v55a22k 9234843249510

nedělalo se u svodidel?

0/0
8.11.2014 9:36

Z19b71y77n21ě66k 50B85r39á63z54d81a 6485809692315

Ano delalo, ale co? uzavren mel byt jeden smer zhruba 2- 3 mesice, potom ten druhy. Takto udelali prvni pulku, pak dostali pokyn pokracovat na jare, tzn ihned se melo tech 9 km plne zprujezdnit v obou smerech.

0/0
8.11.2014 9:45

R79a81d34e86k 31N30o62v23a35k 9704413359360

V Chorvatsku mají super dálnice ale už nemají peníze na nové stavby ani na opravy stávajících silnic. do deseti let pokud s tím něco neudělají tak budete rád za českou D1

0/0
8.11.2014 9:37

V18l29a52d41i50m16í24r 34K63a84l56n29ý 2971877277

Tady ve Varech se před třemi, čtyřmi lety opravovala silnice č. 6 na Prahu. Vyfrézoval se popraskaný a boulovatý povrch s výmoly, pokud šly výmoly do větší hloubky, vyfrézovalo se místo okolo a zakrylo asfaltem, Potom se bez jakékoli další úpravy podloží položil asfalt. Letos to bylo třeba opravit celé znovu :-/ Takže se frézovalo dvakrát a položily dva asfaltové koberce. Jsem zvědav, jak dlouho vydrží tohle.

0/0
8.11.2014 7:23

D23a93v83i36d 62B81r74a39d87á97č 4924309564578

No jo, na opravu silnic se možná vyčlení o 2 mld. více, ale kolik jich na fyzické opravy vlastně půjde, to víme? 

A další věc - pokud se v minulosti kupovalo nějaký materiál za plácněme CZK 1.000 / kg a za rok se bude kupovat ten stejný za CZK 2.000 / kg, tak je na opravy možná vyčleněno v reálu méně, nemyslíte?;-)

+1/−1
8.11.2014 7:18
Foto

V51l49a35d24a 58V31a43n12e49k 9963746554968

Dobrá zpráva pro ukrajince ve stavebních firmách ;-) Hlavní tahy !?  Proč se radši někdo nezaměří na otřesnou kvalitu práce ,nebo pracovní morálku v SÚS  !!Tam se při nekvalitních opravách vyhodí a rozkradou ,  zbytečné miliony ;-€!!

+1/0
8.11.2014 7:13

F26r96a77n67t33i42š45e10k 40S86c15h72l54i42c89h64t43s 9575842661755

Když tak skáču po D1...

Je ze mě hned Zeman.

Komunisti za 30 let nic neopravili ani nepostavili!

Ale počkat, komunisti ?

Zato máme tisíce kilometrů protihlukových stěn za tisíc miliard.

Když skáču kolem nich a vyskočím výše vidím, jaký to pokrok nastal! Jak krásnou protihlukovou zábranu kompenzují mizející vozovku pod ní.

Když tak jedu desítky kilometrů po těch uzavírkách, kde na 10 kilometrech je jen jeden stroj a jen 2 pracující lidé, říkám si, zaplať to Pánbůh! Jaké štěstí, že nepracují v noci, 24 hodin, o nedělích a sobotách a svátcích, a že těch strojů nejsou desítky na 10-ti metrech a lidí nejsou stovky nebo tisíce na kilometru!

Tahle při výskoku vidím stále krásně do krajiny ...

Pozorovatel z R4, D1, D2, R46 atd. Nazdar!

+4/0
8.11.2014 6:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.