Diskuze

Britové navrhli „průhledné“ letadlo, okna nahradí ohebné displeje

Britská technologická kancelář vymyslela letadlo bez oken. Pohled ven by cestujícím zprostředkovaly ohebné displeje s vysokým rozlišením, kterými by bylo letadlo zevnitř vytapetováno. Firma argumentuje, že by se tak ušetřilo palivo, náklady i životní prostředí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A když letadlo bude padat, tak uvidí i jejich pád :D

5 0
možnosti

L30u10b41o84š 48T68i24c44h21ý

21. 11. 2014 11:10

A k obrazovkám kolem dokola zavedou také létání vestoje.

http://edition.cnn.com/2014/07/10/travel/standing-cabin-plane-study/

1 0
možnosti

L26u83b43o56š 96T14i71c83h74ý

21. 11. 2014 11:01

Budoucí zážitek z letu: Když jsme letěli nad Grónskem, pořídil jsme nádherné snímky obrazovky :-)

0 0
možnosti

Wow, to musi byt asi velka technologicka firma, kdyz vymyslela takovou bombu ..... promitat deni z kamer vne letadla, to jeste nikoho nenapadlo .... ne, pockat, vlastne napadlo ..... ono je to vlastne dnes zcela bezne ..... akorat misto maleho displaye by tam byl velky, ktery by nesel vypnout a rusil tak dalsich 10 lidi ..... rikam, to musel byt tezky brainstorming, tohle vymyslet!!!

0 0
možnosti
Foto

Jsou lidé, kterým pohled z výšky nevadí. Když jsem poprvé letěl na rogalu, tak jsem byl překvapen, kolik toho narozdíl od letadla vidím okolo sebe a pod sebou. A když jsem poprvé visel na padáku, bylo to ještě intenzivnější. Co ale ti, kdo se bojí i na žebříku? .

1 0
možnosti

já mám s výškami problém a tohle by mi tedy moc dobře nedělalo.

2 0
možnosti
Foto

kdyby to byl hologram, tak to je v pohodě. Ale v opačném případě to je designová studie popírající fyzikální zákony - respektive - se současnou technologií je nemožné aby to vypadalo tak jako na videu.

příklad je vidět v čase 0:21, kdy je pohled ze zadní části letadla dopředu. Stěna vypadá jako kdyby byla průhledná. Pokud ale takto namapovaný obrázek bude vypadat hezky ze zadní části letadla, pak bude perspektiva zcela obrácená při pohledu z přední části letadla.

Displeje prostě zatím neumožňují aby se obraz měnil podle úhlu pozorování. To je koneckonců i výpočetně velmi složité protože nestačí namapovat obrázek na pár pixelů ale je potřeba jej namapovat pro každý jednotlivý úhel.

6 0
možnosti
Foto

Právě přemýšlím nad formulací příspěvku ohledně perspektivy pohledu pod různými úhly a napsal jsi to trefně, dík za usnadněnou práci R^

0 0
možnosti

K87a41r43e19l 64U54r97b29a83n

14. 11. 2014 14:53

A co závrať. ;-D

4 0
možnosti

Z50d20e63n53e20k 79V10r92b69a

12. 11. 2014 21:42

No, spíše než více místa se přidá další sloupec sedaček. V tom bych si iluze moc nedělal. A iluze letadla bez stěn může být pro některé cestující hodně nepříjemná, takže bych to viděl zase jen jako další komerci - aneb místo pro reklamy. Ono to s létáním v dobytčácích dopadne vždy stejně a ačkoliv se mluví o bazénech, barech a kdo ví čem ještě ve skutečnosti vždy zvítězí mamon a ekonomický tlak. Co nejekonomičtější letadlo, co nejvíc lidí dovnitř a maximalizovat zisky. Když je konkurenční boj tak z toho profitujeme díky cenové dostupnosti letenek.

4 0
možnosti

Na jednu stranu vas zcela chapu.. Na druhou stranu, pokud byste nebyl zakaznikem (cestujicim) ale poskytovatelem sluzby (tedy majitelem aerolinky), taky vam pujde o zisk a tedy spise o kvantitu.

Druha vec je pak ta, ze zminene bary atd v letadlech opravdu jsou - v premiovych tridach v B747 a A380 - avsak aerolinky si za tento komort taky nechaji tucne zaplatit.

Vite kolik by musela stat letenka treba jen do New Yorku, kdyby cely A380 byl vybaven pouze sedackami business class, pripadne vyssimi a kde by spoustu prostoru zabralo nekolik baru? to by si nikdo z beznych cestujicich nemohl takovou letenku dovolit... Kdezto kdyz je business trida a pripadne i vyssi trida jen v omezenem poctu (a fest draha) a tedy staci 1 bar, je potom mozne zaplnit zbytek letadla economy tridou a tedy pokryt naklady a vydelat na kvantite - mimo nakladu na samotny let a mzdu personalu primo se ucastniciho daneho letu je totiz potreba brat v potaz spousty dalsich nakladu (poplatky na letistich, spravu webu a rezervacniho systemu, hosting aplikaci, zakaznickou linku atd atd atd. Tot vsechno by se ani nahodou nedalo pokryt z vydelku kdy by cele letadlo bylo pouze business class a s bary... anebo dalo ale za cenu za kterou by si nikdo z nas letenku do new yorku stejne nekoupil

0 0
možnosti

to vypada ohromne! ale nebude se lidem tocit hlava z toho vyhledu? :-)

2 0
možnosti

juhůůůů a další skvělé místo na reklamy :-(

8 2
možnosti

ne vsechno v letadlech je jako vas domaci TV porad

0 2
možnosti