- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A když letadlo bude padat, tak uvidí i jejich pád :D
A k obrazovkám kolem dokola zavedou také létání vestoje.
http://edition.cnn.com/2014/07/10/travel/standing-cabin-plane-study/
Budoucí zážitek z letu: Když jsme letěli nad Grónskem, pořídil jsme nádherné snímky obrazovky :-)
Wow, to musi byt asi velka technologicka firma, kdyz vymyslela takovou bombu ..... promitat deni z kamer vne letadla, to jeste nikoho nenapadlo .... ne, pockat, vlastne napadlo ..... ono je to vlastne dnes zcela bezne ..... akorat misto maleho displaye by tam byl velky, ktery by nesel vypnout a rusil tak dalsich 10 lidi ..... rikam, to musel byt tezky brainstorming, tohle vymyslet!!!
Jsou lidé, kterým pohled z výšky nevadí. Když jsem poprvé letěl na rogalu, tak jsem byl překvapen, kolik toho narozdíl od letadla vidím okolo sebe a pod sebou. A když jsem poprvé visel na padáku, bylo to ještě intenzivnější. Co ale ti, kdo se bojí i na žebříku? .
já mám s výškami problém a tohle by mi tedy moc dobře nedělalo.
kdyby to byl hologram, tak to je v pohodě. Ale v opačném případě to je designová studie popírající fyzikální zákony - respektive - se současnou technologií je nemožné aby to vypadalo tak jako na videu.
příklad je vidět v čase 0:21, kdy je pohled ze zadní části letadla dopředu. Stěna vypadá jako kdyby byla průhledná. Pokud ale takto namapovaný obrázek bude vypadat hezky ze zadní části letadla, pak bude perspektiva zcela obrácená při pohledu z přední části letadla.
Displeje prostě zatím neumožňují aby se obraz měnil podle úhlu pozorování. To je koneckonců i výpočetně velmi složité protože nestačí namapovat obrázek na pár pixelů ale je potřeba jej namapovat pro každý jednotlivý úhel.
Právě přemýšlím nad formulací příspěvku ohledně perspektivy pohledu pod různými úhly a napsal jsi to trefně, dík za usnadněnou práci
No, spíše než více místa se přidá další sloupec sedaček. V tom bych si iluze moc nedělal. A iluze letadla bez stěn může být pro některé cestující hodně nepříjemná, takže bych to viděl zase jen jako další komerci - aneb místo pro reklamy. Ono to s létáním v dobytčácích dopadne vždy stejně a ačkoliv se mluví o bazénech, barech a kdo ví čem ještě ve skutečnosti vždy zvítězí mamon a ekonomický tlak. Co nejekonomičtější letadlo, co nejvíc lidí dovnitř a maximalizovat zisky. Když je konkurenční boj tak z toho profitujeme díky cenové dostupnosti letenek.
Na jednu stranu vas zcela chapu.. Na druhou stranu, pokud byste nebyl zakaznikem (cestujicim) ale poskytovatelem sluzby (tedy majitelem aerolinky), taky vam pujde o zisk a tedy spise o kvantitu.
Druha vec je pak ta, ze zminene bary atd v letadlech opravdu jsou - v premiovych tridach v B747 a A380 - avsak aerolinky si za tento komort taky nechaji tucne zaplatit.
Vite kolik by musela stat letenka treba jen do New Yorku, kdyby cely A380 byl vybaven pouze sedackami business class, pripadne vyssimi a kde by spoustu prostoru zabralo nekolik baru? to by si nikdo z beznych cestujicich nemohl takovou letenku dovolit... Kdezto kdyz je business trida a pripadne i vyssi trida jen v omezenem poctu (a fest draha) a tedy staci 1 bar, je potom mozne zaplnit zbytek letadla economy tridou a tedy pokryt naklady a vydelat na kvantite - mimo nakladu na samotny let a mzdu personalu primo se ucastniciho daneho letu je totiz potreba brat v potaz spousty dalsich nakladu (poplatky na letistich, spravu webu a rezervacniho systemu, hosting aplikaci, zakaznickou linku atd atd atd. Tot vsechno by se ani nahodou nedalo pokryt z vydelku kdy by cele letadlo bylo pouze business class a s bary... anebo dalo ale za cenu za kterou by si nikdo z nas letenku do new yorku stejne nekoupil
to vypada ohromne! ale nebude se lidem tocit hlava z toho vyhledu?
juhůůůů a další skvělé místo na reklamy
ne vsechno v letadlech je jako vas domaci TV porad