Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Němečtí strojvůdci zkrátili stávku, do práce se vrátili o dva dny dříve

Strojvůdci největšího německého železničního dopravce Deutsche Bahn zkrátili stávku. Do práce se místo v pondělí vrátili již v sobotu v 18 hodin, přesto v neděli bude provoz částečný. Vyjede pouze 60 procent plánovaných vlaků.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V79l86a81d70a 16V39a89n98e15k 9823416564638

Už se nemuseli vracet vůbec ! Nic je nenutí dělat práci která je nebaví ! ps Jestlipak také kradou naftu jako u nás ?8-o

+2/−1
9.11.2014 9:03

M86i87r13o93s72l38a79v 12Z22i20k35m40u64n82d 7729173694873

Z čeho usuzujete, že je práce nebaví. Proč by kradli naftu ...

0/0
10.11.2014 20:26

J57a89r28o97s94l84a73v 70D70r48o17b97n93ý 6866588437857

to zas bude naštvanejch odborářů - takovej hezkej to mohli mít víkend a teď místo toho do práce:-)

+2/−2
8.11.2014 19:21

P68a54v19e36l 15Š37i66m76e55č40e51k 5563271901457

Nevíte, že v Německu o víkendu (i pátek pozdní odpoledne) nákladní vlaky nejezdí. Šetří tím náklady na mzdy... Proto se to tolika odborářů netýká.

0/0
9.11.2014 9:09
Foto

V93l82a65d44a 88V92a28n29e11k 9663406934248

Takže brzdí motoristy na přejezdech o to víc  v pracovní dny !Rv:-P

+1/0
9.11.2014 9:28

R26o47m81a30n 95P62o48l24á78č31e83k 5906409275

Ono v první fází bude podpora veřejnosti velká, ale až se velká část veřejnosti díky stávkám nikam nedostane, tak bude podpora rapidně klesat... Navíc pochybuji, že ostatní profese v dopravě to mají lepší? Co třeba řidiči MHD? Berlín/Mnichov a dalších velkých měst?

+3/−1
8.11.2014 19:06

M38i43r29o24s30l25a61v 98Z13i91k97m95u26n49d 7359173684743

Ono dost dobře nelze srovnávat řidiče MHD jezdící "kolem komína" prakticky hlemýždí rychlostí (v obci 50 km/h), je-li mlha jede se krokem nebo vůbec a strojvedoucí na železnici (kdekoli ve světě ....) 

Naproti tomu strojvedoucí musí jet rychlostí až 160 km/h na trati bez přenosu návěstí za mlhy "proti zdi". Na řízení vozidla MHD stačí běžný řidičák odpovídající kategorie, případně několik speciálních doškolení. Výcvik strojvedoucího je daleko náročnější, rovněž drážní předpisy jsou mnohem rozsáhlejší, strojvedoucí musí mít znalost trati po níž jezdí, v MHD se jezdí s jedním typem vozidla nebo několika, strojvedoucí musí zvládat zpravidla několik typů hnacích vozidel současně se znalostí, jak odstranit drobné závady. Závadu na vozidle MHD přijede opravit firemní servis ...

+2/−4
8.11.2014 19:30

K42a52r59e17l 58M30i59š64k52a 2306252612819

Zase je tak nevelebte, stačí setkání s řadou z nich.

+6/0
8.11.2014 19:44

P53e57t74r 89M85a81l52i19š77k61a 6261445881323

Ale zase nemusí řešit třeba křižovatky.

+5/−1
8.11.2014 20:41

J98a45r98o88s70l61a19v 57D87r66o30b83n97ý 6636658727417

no to je pro laika celkem nepochopitelné. Na cestě je pro řidiče busu spousta neznámých a musí " to nějak" udělat, Mašinfíra buď jede nebo stojí ( cesta je daná ) a je z něho takový "odborník"

+6/−1
8.11.2014 22:22

J83a51n 20N53o48v50á59k 7495354268647

no nevím, mě tedy přijde povolání řidiče autobusu v Praze o dost náročnější. ŘÍdit vlak by zvládnul i dobře naprogramovaný počítač...

+4/−2
8.11.2014 22:51

J63a90n 43S72e68d97l59á28k 9522407536984

pššt to se nahlas říkat nemá

+2/0
9.11.2014 8:00

M71i94r69o17s68l11a83v 87Z53i15k30m41u91n78d 7779603944493

Ano, taky to dělá, ale jen do okamžiku, kdy se něco nepovede. A ten počítač musí někdo spustit a vypnout ,,,

0/0
10.11.2014 20:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.