- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Už se nemuseli vracet vůbec ! Nic je nenutí dělat práci která je nebaví ! ps Jestlipak také kradou naftu jako u nás ?
Z čeho usuzujete, že je práce nebaví. Proč by kradli naftu ...
to zas bude naštvanejch odborářů - takovej hezkej to mohli mít víkend a teď místo toho do práce
Nevíte, že v Německu o víkendu (i pátek pozdní odpoledne) nákladní vlaky nejezdí. Šetří tím náklady na mzdy... Proto se to tolika odborářů netýká.
Ono v první fází bude podpora veřejnosti velká, ale až se velká část veřejnosti díky stávkám nikam nedostane, tak bude podpora rapidně klesat... Navíc pochybuji, že ostatní profese v dopravě to mají lepší? Co třeba řidiči MHD? Berlín/Mnichov a dalších velkých měst?
Ono dost dobře nelze srovnávat řidiče MHD jezdící "kolem komína" prakticky hlemýždí rychlostí (v obci 50 km/h), je-li mlha jede se krokem nebo vůbec a strojvedoucí na železnici (kdekoli ve světě ....)
Naproti tomu strojvedoucí musí jet rychlostí až 160 km/h na trati bez přenosu návěstí za mlhy "proti zdi". Na řízení vozidla MHD stačí běžný řidičák odpovídající kategorie, případně několik speciálních doškolení. Výcvik strojvedoucího je daleko náročnější, rovněž drážní předpisy jsou mnohem rozsáhlejší, strojvedoucí musí mít znalost trati po níž jezdí, v MHD se jezdí s jedním typem vozidla nebo několika, strojvedoucí musí zvládat zpravidla několik typů hnacích vozidel současně se znalostí, jak odstranit drobné závady. Závadu na vozidle MHD přijede opravit firemní servis ...