Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express musí opět rušit spoje, na tři týdny přišel o vlak

Soukromý železniční dopravce Leo Express dá opět nechtěně vydělat Českým drahám. Firma o víkendu už potřetí za sebou během dvou měsíců přišla o jednu ze svých souprav, za kterou nemá náhradu a musí tak vozit cestující vlaky státního dopravce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P41a80v33e93l 87J63á23n 34B18u71v13a49l72a 5857848972979

LE má opravdu SMŮLU SMŮLOVATOU!! ;-€ Nefandím tramvaji ani električke z AB do KE! Ale smůla je smůla. Byť je to "Švícarska kvalita" nebo již ne?? EU 100% se vnucuje naschvál SCHVÁLNOST NEJDEBILNĚJŠÍ! :-/ 

!Před 2 nedělemi jsem si dopřál RJ na cestu LBC - AB - KE - RS :-) ;-) Bylo to něco; tudíž mohu 100% a z vlastní zkušenosti ohodnotit aj "Jídelňák" aj skutečný konfort u k.s. Student Agency na delší štreku! "Tramvají" bych to asi zdravotně nezvládl - zpátky jsem využil služeb ZSSK / ČD. !!!  To bylo   n ě c o ! Podrobnosti postupně na: http://www.sduchodci.cz/news/a531-nezavidim-dopravam-si-/  podopisuji. Najednou to nejde.

Leoexpres má holt smůlu: Leošek VĚŘIL VÝROBCI A ZÁRUKÁM. Ale to se srovná; časem. Konkurence na Dráze je bezpodmínečně NUTNÁ!! R^ Kecálkové Režírkoví ať zmlnou; vím o čem mluvím;-D

+1/−3
10.11.2014 12:57
Foto

P15e68t83r 56P45a25v50l86í80č10e65k 5419673245650

Ten LE má opravdu smůlu. Až by se dalo spekulovat o nějakém úmyslu. Sice těmto krásným tramvajím pro dálkovou dopravu - proboha až do Košic! - nefandím, ale je mi jich trochu líto . . . .

+1/0
10.11.2014 7:21

B97o17h68u16s28l27a95v 64K76r74á31l86í26k 2581530749126

To není smůla, to je jeho vědomé rozhodnutí, že nemá zálohy a neumí počítat s pravděpodobností rizik.

+3/0
4.12.2014 6:49

J11i25ř91í 15E72r26b84e45n 1183524106817

Opět další důvod pro to, aby byl v rámci republiky zaveden jednotný železniční tarif se 100% povinností vzájemného uznávání přepravních dokladů. Když to umějí dopravci v rámci krajských integrovaných systémů, tak celostátně to zvládnou taky:

1) každý dopravce by mohl rovnou kalkulovat s přesnou cenou jízdného a tím pádem i mnohem snáz plánovat investice

2) neexistovalo by současné vzájemné podsekávání cen, kvůli kterému na nejvytíženější trase v republice prakticky nevydělává ani jeden dopravce

3) cestující by měl jistotu, že ho vždy někdo odveze

+1/−10
9.11.2014 21:49

R22a68d75o13s87l83a74v 77K25l91a78u87d72a 5284788704922

To jste trochu mimo. Jedná se o smluvní dopravu kterou pro nějaký subjekt (třeba v Praze a okolí Ropid) zajišťují přepravci. Těžko můžete chtít, aby něco podobného bylo u spojů které si nikdo neobjednal.

+2/−1
9.11.2014 22:27

R63a70d32e55k 90J38a66n97a73t92a 9445516304822

To víte, že to tak může být. V některých krajích jsou do IDS zahrnuty i komerční, neobjednávané, nedotované autobusové spoje.

Prostě se jejím majitelům vyplatí uznávat (a nechávat si proplácet) IDS jízdenky. Jinak by s nimi totiž majitelé těch jízdenek nejeli.

+1/−1
9.11.2014 23:15

R18a52d64o94s61l62a20v 22K69l69a10u34d84a 5334228274102

A nechávat si proplácet;-D  A kdo to proplatí?

+1/0
10.11.2014 5:51

R96a16d73e24k 88J38a59n65a77t46a 9465886204802

Kraj. Samozřejmě po předchozí dohodě.

0/0
10.11.2014 17:57

B43o73h70u94s78l29a63v 83K18r40á52l58í61k 2851890149816

Dohodě neboli objednávce. A jsme tam kde jsme byli.

0/0
4.12.2014 6:50

J74a60n 74J44e54m24e18l93k62a 1355450

To stejné, že jezdí přece kupa Pendolín, Regiojetů, ČD vlaků. Možnost posunout odjezd. V nejhorším případě auto. Stále lepší, než sušit jednu soupravu za 700M ve skladu, navíc nejlepší soupravu ČD.. Která by třeba mohla jezdit na Brno s časem 2:30 a na Bratislavu. To se normálně na ceně jízdenky musí projevit. (kromě ČD). Ale ČD se radši budou opičit na Košice, kde už bude jezdit Regio a Leo, takže zase nikdo nevydělá.

+1/−3
9.11.2014 20:47
Foto

P95e83t72e74r 79J59a28b90l21o61n27o48v79s43k32y 1659826451781

Pan Jemelka: ČD vlakmi SC Pendolino ponúknu najrýchlejšie R^spojenie Prahy a Košíc v histórii.Oproti súčasnému vlaku Ex / EC Košičan sa cesta zkrátí o takmer hodinu.Regiojet už jazdí ale s rizikom,že sa mu stará lokomotíva pokazí a bude průser.Súprava Leo expresu na trasu Praha-Košice sa v žiadnom prípade nehodí.Vo Švajčiarsku jazdia tieto súpravy len na prímestských vlakoch.

+3/0
10.11.2014 8:37

J96a79n 86J42e64m24e58l16k97a 1285560

Tak když se podíváte na rozpis Regia na Slovensku, tak musí stát v každé stanici tak 6 minut. To budou nejspíš ty tzv. povinné rezervy mezinárodního vlaku. Takže ono by to šlo asi jezdit o hodně rychleji. A nevím, že by ty Jančurovy loko byly nespolehlivé.

0/−2
10.11.2014 10:33
Foto

P86e83t66e38r 48J22a56b79l83o81n35o71v23s70k23y 1439366631201

Už 2 krát mali poruchu na medzištátnom IC 1003.Lokomotívy menili ešte na českom území.Písal o tom i web Regiojet.cz

+1/0
10.11.2014 12:51

J90i52ř21í 27K55o47c25u95r40e19k 6655104225918

To už je snad Murphyno zákon:

1. Pokud může nastat chyba, tak se taky objeví.

2. Jestli to stálo za to, objeví se znova.

+13/0
9.11.2014 16:53

D91a14v39i63d 23V14a83c53e36k 1659947254534

No, i letadla jsou víceméně nezaměnitelná, tam zase jsou jiné důvody...  O tom to není.

Kontrakty na takové technologické celky se vždy dodávají s nějakým výhledem servisu garance mobility a dalšími věcmi. Třeba u souprav pro Pendolino je vytýkáno, že ČD vzali kontrakt včetně zbytečně velké zásoby dílů , které podle novodobých hledisek nepotřebují, protože leží ve skladech. Kontrakt byl o to dražší, nicméně odobný problém je nerozhodí, použijí díl ze skladu, mašna jezdí, díl se doobjedná a je jedno kdy přijde.

Pokud si nepřiplatím servisní zabezpečení, dostanu díly až je někdo vyrobí, protože ty co jsou na skladě jsou většinou rezervovány pro ty, kdo si zaplatili nemalou částku za garanci mobility.

+7/0
9.11.2014 15:56

M25i29l93a10n 25Č78í44ž18e64k 4433725482818

Výměna čelního skla trvá měsíc? 8-o

+1/0
9.11.2014 15:44

R10o95m59a48n 73P25o35l58á30č77e18k 5136719495

Technologicky možná den, ale když ten díl já nemám na skladě a nemá ho ani výrobce vlaku, tak se musí čekat...

+4/0
9.11.2014 16:11

D97a83n 60M59a32c71h80o21l25d64a 8837422564832

existuji sluzby jako dhl same day. kdy toto sklo by bylo do 2 dnu odkudkoli v evrope a mozna i ze sveta k dispozici. cena by byla asi kolem pul mega, ale dpdat to lze velmi rychle polud je dil na sklade

+1/0
9.11.2014 15:31

L49e95o90š 73E32x83n57e75r 1267318988282

I psát lze velmi rychle. Ale ty překlepy potom... :-(

+4/0
9.11.2014 15:34

D65a97n 25M91a22c17h93o12l56d44a 8877872314762

na dotylovem mobilu se proste pise paradne. to vis pokrok. hlavne ze ses vyjadril k tematu

+1/0
9.11.2014 15:36

L33e78o37š 57E59x50n26e73r 1937688168802

My si tykáme, tématový Macholdo?

0/−3
9.11.2014 15:42

T75o82m33á50š 18L43u38d33v53í24k 5230988723716

Jste na internetu, tady vam nikdo onikat nebude.

+4/−2
9.11.2014 15:45

J35o62s80e91f 60Š12e85m10e16l33í96k 7889721490767

Proč?

0/0
9.11.2014 18:23
Foto

J49o34s30e33f 15J36o28ž28k33a 93S79ý53k92o52r79a 3633248570860

Protože se ve slušné společnosti nepoužívá onikání, ale vykání. To je snad jasné, ne?

0/0
10.11.2014 22:18

Z78d90e20n22ě76k 55W77e88r82n26h26a20r54t 6647835752738

No, doprava asi problém není. Problém bude to samotné okno, těch jednotek jezdí na celém světě maximálně několik desítek, takže je vcelku možné, že to teprve musí vyrobit na zakázku.

+3/0
9.11.2014 18:18

L88e78o49š 65E97x44n62e67r 1657328428162

No jo, není divu, že přicházejí o tramvaje, když se s nimi cpou na železnici. :-/ (Sorry, ale při pohledu na to úvodní foto jsem si nemohl pomoci. ;-D)

+1/−4
9.11.2014 15:28

J63i53ř43í 74K25o61c96u58r23e17k 6565584575398

Jasně, motoráku 810 by se to nikdy nestalo. Ani regionově. To jsou poctivé  vlaky železničního původu. ;-O

+3/0
9.11.2014 16:29

R45a16d76e68k 97J38a68n13a88t34a 9785466234912

Tak jistě že stalo. Ale pravděpodobnost rozbití skla je menší (kinetická energie šutru je při 50 km/h 10x menší než při 160 km/h) a co je důležitější, ČD mají těch 810 mraky v záloze.

+2/−1
9.11.2014 17:33

D75a59v18e 89Ř54e55h75á62k 8718765795493

v životě jste neviděl tramvaj, jinak byste neplácal takovéhle nesmysly. Nejedná se ani o vlakotramvaj (pokud vůbec víte, co to je)

+1/0
9.11.2014 22:37

P31e78t25r 74V70i92n16t49r15l27í61k 3876624441

kluci z LEO kupují spešl vláčky ale náhradní díly nemají, tomu se říká existenční chyba.. ;-) aby je to s takovou nestálo jejich podnikání...

+1/−2
9.11.2014 15:24
Foto

L77u93k50a53s 49Z45m24i83z66i47k 8572473680138

tvoje podnikání to není, tak neměj starosti

+1/−1
10.11.2014 7:26

P82e68t52r 15V91i28n87t47r34l73í59k 3176534161

Jelikož znám podnikání v dopravě, vím že takové chyby můžou stát firmu její existenci, a pokud ti vadí ze jsem přidal tento názor tak si také můžeš hledět svého ;)

0/0
10.11.2014 12:38

M51i70c41h55a11l 91S21n96o68p31e33k 7391138165937

to mi neříkejte, že vyměnit čelní sklo na lokomotivě trvá 3 týdny..

+1/−1
9.11.2014 15:15

R58a37d23e54k 46J46a31n57a18t82a 9705256884552

Pokud není skladem a je třeba ho objednat ze Švýcarska resp. Polska, kde se musí vyrobit, tak ano.

0/0
9.11.2014 15:22
Foto

J26o78s89e37f 70J77o24ž75k25a 91S67ý20k71o70r83a 3823688870830

A proto se ptám, proč není skladem, zvláště po té minulé zkušenosti?

+1/−2
9.11.2014 15:29

Z41d40e25n31ě93k 98W68e14r48n83h46a27r31t 6947175222158

Bylo jedno. Rozbili rychle po sobě dvě. Zkrátka smůla, snad se z toho poučí.

+4/0
9.11.2014 18:20
Foto

J53o49s75e45f 25J43o60ž96k62a 78S36ý59k85o34r10a 3113378150240

Zas tak rychle po sobě to nebylo ;-)

0/0
9.11.2014 18:29

Z85d63e67n43ě70k 18W19e37r41n54h49a88r75t 6627705772258

Tohle se vyrábí na zakázku, takže se klidně na dodávku může čekat i víc než měsíc od objednávky. Nijak je nehájím, podcenili to, jen tuším, jak to s takovými věcmi chodí.

+2/0
9.11.2014 18:38
Foto

J47o18s95e24f 80J70o95ž46k89a 77S88ý96k22o27r29a 3673128970290

No, uvidíme, zda se z toho poučí.

0/0
9.11.2014 18:47

M88a81t41ú73š 17B34e33n65a18k 9388464822323

Rozbili síce dve, ale na tej druhej jednotke sa menila komplet kabína, ktorá už prišla na ONJ aj s osadeným sklom. Niekde bola aj foto tej kabíny, ešte v igelite.

0/0
9.11.2014 21:02
Foto

L63u32k85a88s 95Z28m70i82z95i46k 8342273400478

jdi tam dělat plánovače a zásobovače... takových chytráků nemají nikdy dost

0/−1
10.11.2014 7:27

L43e42o32š 69E18x60n72e57r 1357658768312

Jj, trvá to pomalu déle, než k čelnímu sklu vyměnit lokomotivu. :-/

+3/0
9.11.2014 15:29

J16a56r47o40s38l61a41v 15M73e57d94u42n78a 6162798577150

neznámý předmět je zaměstnan u ČD? ;-)

+2/−3
9.11.2014 15:03
Foto

J84o94s48e88f 92J84o32ž75k15a 76S74ý71k90o73r60a 3323298950640

Přesnější by asi bylo BYL zaměstnán, ne? Když Vás přejede vlak, tak pak už asi většinou zaměstnán nebudete ;-D;-D;-D

+1/−1
9.11.2014 15:16
Foto

J36o58s16e95f 65J98o41ž68k83a 37S36ý38k53o91r98a 3293798800820

Za co minus? Za toho chlápka co ho jednou na přejezdu sejmul náklad a fíra pak šel kolem vlaku bledej jako stěna a hledal, kde jsou jaké zbytky? No, nenašel ho, pač ten člověk to přežil a šel dom. Tak to alespoň znám z vyprávění.

Ale jináč, když vlaku rozbijete přední sklo, tak to už budete na nějaké zaměstnání málo použitelnej :-P:-P:-P

0/0
9.11.2014 15:28

T27o62m61á17š 61L55u63d40v12í66k 5300818553866

Videl jste ten vlak nekdy v realu? Tusite alespon, v jake vysce nad kolejemi ma to celni okno?

0/0
9.11.2014 15:36
Foto

J83o92s78e36f 87J52o32ž92k52a 62S91ý77k49o46r28a 3973738400520

Tak schválně. V jaké výšce nad peronem v Olomóci je spodní okraj vokna té tramvaje. Třeba. Jinak to vidím v práci několikrát denně.

+1/0
9.11.2014 15:41
Foto

J47o23s47e72f 96J97o43ž20k45a 11S66ý26k16o53r81a 3663188160500

Viděl bych to tak na plus dva metry nad temenem kolejnice. Našel jsem v dokumentaci jen výšku spřáhla a to je 1040mm. O moc víc než dvojnásobek to není. 

Minus výška nástupiště 550mm a jste v pohodě na naprosto vyhovující výšce rozbít hlavou čelní sklo. 

Jasně, nikomu to nepřeji, jen si tu jen tak pinkám do klávesnice...

+1/0
9.11.2014 15:49

T53o92m39á93š 69L19u54d69v76í23k 5920838683566

Tak to jo. :-) Nestalo se to na nastupisti (podle informaci v clanku).

0/0
9.11.2014 15:52
Foto

J51o13s48e69f 54J15o39ž89k18a 22S57ý50k95o74r71a 3943638600880

Výluková činnost u Olomouce je taky informace jak noha.

To by mě zajímalo, kolik za to pan "autor" asi dostal? ;-D;-D;-D

0/0
9.11.2014 16:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.