Diskuze

Leo Express musí opět rušit spoje, na tři týdny přišel o vlak

Soukromý železniční dopravce Leo Express dá opět nechtěně vydělat Českým drahám. Firma o víkendu už potřetí za sebou během dvou měsíců přišla o jednu ze svých souprav, za kterou nemá náhradu a musí tak vozit cestující vlaky státního dopravce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJB

LE má opravdu SMŮLU SMŮLOVATOU!! ;-€ Nefandím tramvaji ani električke z AB do KE! Ale smůla je smůla. Byť je to "Švícarska kvalita" nebo již ne?? EU 100% se vnucuje naschvál SCHVÁLNOST NEJDEBILNĚJŠÍ! :-/ 

!Před 2 nedělemi jsem si dopřál RJ na cestu LBC - AB - KE - RS :-) ;-) Bylo to něco; tudíž mohu 100% a z vlastní zkušenosti ohodnotit aj "Jídelňák" aj skutečný konfort u k.s. Student Agency na delší štreku! "Tramvají" bych to asi zdravotně nezvládl - zpátky jsem využil služeb ZSSK / ČD. !!!  To bylo   n ě c o ! Podrobnosti postupně na: http://www.sduchodci.cz/news/a531-nezavidim-dopravam-si-/  podopisuji. Najednou to nejde.

Leoexpres má holt smůlu: Leošek VĚŘIL VÝROBCI A ZÁRUKÁM. Ale to se srovná; časem. Konkurence na Dráze je bezpodmínečně NUTNÁ!! R^ Kecálkové Režírkoví ať zmlnou; vím o čem mluvím;-D

1 3
možnosti
Foto

Ten LE má opravdu smůlu. Až by se dalo spekulovat o nějakém úmyslu. Sice těmto krásným tramvajím pro dálkovou dopravu - proboha až do Košic! - nefandím, ale je mi jich trochu líto . . . .

1 0
možnosti
BK

To není smůla, to je jeho vědomé rozhodnutí, že nemá zálohy a neumí počítat s pravděpodobností rizik.

3 0
možnosti
Foto

J63i50ř53í 97E24r45b10e32n

9. 11. 2014 21:49

Opět další důvod pro to, aby byl v rámci republiky zaveden jednotný železniční tarif se 100% povinností vzájemného uznávání přepravních dokladů. Když to umějí dopravci v rámci krajských integrovaných systémů, tak celostátně to zvládnou taky:

1) každý dopravce by mohl rovnou kalkulovat s přesnou cenou jízdného a tím pádem i mnohem snáz plánovat investice

2) neexistovalo by současné vzájemné podsekávání cen, kvůli kterému na nejvytíženější trase v republice prakticky nevydělává ani jeden dopravce

3) cestující by měl jistotu, že ho vždy někdo odveze

1 10
možnosti
RK

To jste trochu mimo. Jedná se o smluvní dopravu kterou pro nějaký subjekt (třeba v Praze a okolí Ropid) zajišťují přepravci. Těžko můžete chtít, aby něco podobného bylo u spojů které si nikdo neobjednal.

2 1
možnosti
JJ

J31a12n 41J66e69m29e59l96k66a

9. 11. 2014 20:47

To stejné, že jezdí přece kupa Pendolín, Regiojetů, ČD vlaků. Možnost posunout odjezd. V nejhorším případě auto. Stále lepší, než sušit jednu soupravu za 700M ve skladu, navíc nejlepší soupravu ČD.. Která by třeba mohla jezdit na Brno s časem 2:30 a na Bratislavu. To se normálně na ceně jízdenky musí projevit. (kromě ČD). Ale ČD se radši budou opičit na Košice, kde už bude jezdit Regio a Leo, takže zase nikdo nevydělá.

1 3
možnosti
Foto

Pan Jemelka: ČD vlakmi SC Pendolino ponúknu najrýchlejšie R^spojenie Prahy a Košíc v histórii.Oproti súčasnému vlaku Ex / EC Košičan sa cesta zkrátí o takmer hodinu.Regiojet už jazdí ale s rizikom,že sa mu stará lokomotíva pokazí a bude průser.Súprava Leo expresu na trasu Praha-Košice sa v žiadnom prípade nehodí.Vo Švajčiarsku jazdia tieto súpravy len na prímestských vlakoch.

3 0
možnosti
JK

To už je snad Murphyno zákon:

1. Pokud může nastat chyba, tak se taky objeví.

2. Jestli to stálo za to, objeví se znova.

13 0
možnosti
DV

D41a47v22i41d 53V25a49c35e95k

9. 11. 2014 15:56

No, i letadla jsou víceméně nezaměnitelná, tam zase jsou jiné důvody...  O tom to není.

Kontrakty na takové technologické celky se vždy dodávají s nějakým výhledem servisu garance mobility a dalšími věcmi. Třeba u souprav pro Pendolino je vytýkáno, že ČD vzali kontrakt včetně zbytečně velké zásoby dílů , které podle novodobých hledisek nepotřebují, protože leží ve skladech. Kontrakt byl o to dražší, nicméně odobný problém je nerozhodí, použijí díl ze skladu, mašna jezdí, díl se doobjedná a je jedno kdy přijde.

Pokud si nepřiplatím servisní zabezpečení, dostanu díly až je někdo vyrobí, protože ty co jsou na skladě jsou většinou rezervovány pro ty, kdo si zaplatili nemalou částku za garanci mobility.

7 0
možnosti

Výměna čelního skla trvá měsíc? 8-o

1 0
možnosti
RP

Technologicky možná den, ale když ten díl já nemám na skladě a nemá ho ani výrobce vlaku, tak se musí čekat...

4 0
možnosti
DM

existuji sluzby jako dhl same day. kdy toto sklo by bylo do 2 dnu odkudkoli v evrope a mozna i ze sveta k dispozici. cena by byla asi kolem pul mega, ale dpdat to lze velmi rychle polud je dil na sklade

1 0
možnosti
LE

L65e29o27š 54E68x47n72e21r

9. 11. 2014 15:34

I psát lze velmi rychle. Ale ty překlepy potom... :-(

4 0
možnosti
LE

L44e62o10š 93E89x17n36e42r

9. 11. 2014 15:28

No jo, není divu, že přicházejí o tramvaje, když se s nimi cpou na železnici. :-/ (Sorry, ale při pohledu na to úvodní foto jsem si nemohl pomoci. ;-D)

1 4
možnosti
JK

Jasně, motoráku 810 by se to nikdy nestalo. Ani regionově. To jsou poctivé  vlaky železničního původu. ;-O

3 0
možnosti
PV

kluci z LEO kupují spešl vláčky ale náhradní díly nemají, tomu se říká existenční chyba.. ;-) aby je to s takovou nestálo jejich podnikání...

1 2
možnosti
Foto

tvoje podnikání to není, tak neměj starosti

1 1
možnosti