Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD zavádějí Body, chtějí prodat víc lístků přes web. A přidají wi-fi

Devět z deseti jízdenek, které České dráhy prodají, jsou od pokladních nebo průvodčích. Státní dopravce chce tento podíl v příštích letech výrazně snížit ve prospěch jízdenek zakoupených přes internet. Za tím účelem spouští po vzoru leteckých dopravců, bank či obchodních řetězců věrnostní systém ČD Body.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M79i83r11o66s20l69a13v 88H31e79r29a49n 6818397751

Vlakem je jezdit hnus v CR ;-€ Kolem Prahy to jeste jde tim Slonem, ale jinde jak prijede klasicky R - rychlik tak v lete je to utrpeni. Jsem tim po letech jednou jel prave tim R rychlikem a malem jsem dostal infarkt v tom pekle a dobytcaku ;-O Nemluve pokud je dobytcak plnej, myslim ted nejvic kupecka, to potom lidi stoji namackany nejen na chodbach ale i u WC ktere jim tam smrdi. Vystup z vlaku je taky zazitek, to treba nejdou ani ty rezaty dvere votevrit ;-D

0/−1
12.12.2014 6:28

M37i51r93o36s56l94a17v 51H75e63r20a85n 6928987491

No co jedno pozitivum jsem nasel, ze pokud jedete v lete, leje tolik pot ze je to pomalu jako v saune a tak clovek nemusi saunu resit ;-D Jet treba umytej na pohovor vlakem, tak tam prijede dotycny spoceny jako kdyby sportoval ;-D

0/−1
12.12.2014 6:30

J67a90r95o13s29l35a33v 29V33i10k 9655666128776

Používáte příliš silné výrazy. Jezdím vlakem každý den do práce a hlavní problémy jsou podle mého dva. Absolutně neukáznění cestující, kteří na sedadlo vedle sebe, případně i proti sobě, odloží zavazadlo, ačkoliv podle smluvních přepravních podmínek mohou obsadit jen jedno místo k sezení. Vy kolem nich potom chodíte a doprošujete se, aby alespoň jedno uvolnili a mohl jste si sednout. Problémem druhým je chování drah v tom, že průvodčí výše uvedené absolutně pomíjejí, i když mi bylo sděleno, že to jejich povinností je, a potom každodenní, alespoň minutové, ale většinou delší zpoždění.

+1/0
12.12.2014 7:36

K46a91t91e55ř79i91n79a 16V43a51š45á71k41o34v12á 5101822209885

vidite, a ja zas nesnasim, kdyz na me fouka klimatizace, pravidelne me z toho bolivaji klouby pri ceste delsi nez cca hdina, to radej to vedro. :-P

0/0
12.12.2014 8:25

J81a22n 37M52a77t19ú49š 5147310695366

No ty by si museli ČD nejprve udělat e-shop na prodej jízdenek a nepoužívat ten paskvil co mají nyní. U žlutého jsem si koupil jízdenku za necelou minutu, ČD mi ji vůbec nebyli schopni prodat.

0/−1
1.12.2014 10:31

K89a38r15e73l 39Ř71e28h40á23č17e68k 9612570541672

Že jste něco nezvládl je váš problém. U ČD to trvá déle, ale dejme tomu tak dvě minuty. A je vcelku logické, že to mají o něco složitější, neboť přepravují psi, kola a tak. To žlutý ne. Jinak používám teď už jen jen aplikaci Muj vlak, zkuste a třeba to tam koupit zvládnete. Přijde mi to hodně jednoduché. U obou dopravců.

+2/0
2.12.2014 5:45

M57i92r97o27s33l26a54v 76H30e65r18a48n 6238457391

Jizdenku bezne kupuju uz i na kratke vzdalenosti na CS Shopu. Proc? To potom co jsem zjistil ze kdyz dobiham vlak, naskocim a ejhle nemam jizdenku. Tak vytahnu tablet, tam to nacvakam a sup uz tu jizdenku mam :-) Sice je nevyhoda ze dany spoj zmizne z vyberu uz 5min pred odjezdem, ale to resim ze koupim jizdenku klidne na dalsi spoj stejne trasy. Jelikoz je mozne jet klidne jinym vlakem, pruvodci nerekne ani popel a ja jsem v klidu :-) Proste ujede vlak, jede dalsim po stejne trase. Pripadne nestacite koupit, zadnej stres ze bude ve vlaku prirazka na jizdenku. Proste se koupi na tabletu a je to. Jediny co teda je problem a to MINUS je storno jizdenky. Muset koupit nejdriv jizdenku, pak zas zadat zpet vraceni a cekat na to. Pripadne pokud to zrusite i vcas, ale uz dana cesta se nepojede berou storno docela. Takze ano SA je urcite mnohem dal, ze tam proste zrusim, vrati to prachy a koupim znova a klidek. Dal ano je tam ta pomalost, trochu jednodusi by to bejt mohlo jako to ma SA.

0/0
12.12.2014 6:08

K87a58t45e16ř60i16n66a 67V93a39š80á52k96o81v22á 5601792979205

jak to ze ne ? Psy dejme tomu ne, ale na kola a lyze tam kolonku maji. Takze pravdu nemate.

0/−1
12.12.2014 8:27

K61a56r15e14l 46Ř20e44h61á83č18e31k 9332140931822

Regiojet kola neprepravuje. Lyze nevim. Ty me tak nezajimaji.

+1/0
12.12.2014 11:07

P28e20t25r 50D92v60o90ř34á14k 9864517722570

České dráhy připravují i další změny, které cestující nepotěší, hlavně větší skupiny cestujících, které jsou zvyklí cestovat na skupinovou slevu. Skupiny šesti a více spolucestujících se budou muset nově pro přiznání slevy přihlásit tři dny předem prostřednictvím objednávkového formuláře.

http://www.metro.cz/bizarni-novinka-ceskych-drah-kojenci-a-batolata-si-budou-muset-koupit-listek-za-0-korun-gqv-/co-se-deje.aspx?c=A141120_110734_co-se-deje_row

0/0
24.11.2014 20:19

V93a18c14l38a49v 12H83a81j82e53k 3976959259

Pokud se týká zadaných údajů asi by bylo dobré, kdyste to nějak upřesnil, nejlépe mimo tuto diskusi (vsusicky@atlas.cz). Používáte záložku Moje poslední nákupy?? Pokud jste registrovaný a přihlášený použijí se i údaje z Vašeho profilu, údaje o platební kartě ukládat eShop nesmí, ale umožnuje to platební brána. Podmínkou je být registrovaný v eshopu a být přihlášený. Ale zabezpečení plateb je potom pouze heslem do eshopu, což považujeme za bezpečnostní riziko, zvláš ve spojení s přenesením odpovědnodti z banky na ČD. Proto jsme to zatím nerealizovali. Cenovou optimalizaci dělá eshop již nyní se zachováním principu jediné přepravní smlouvy, tedy z tohoto důvodu eshop nesloží jízdenku z Prahy do Jedlové ze Včasné jízdenkyz Prahy do Děčína a druhé jízdenky Děčín-Jedlová. Ze stejného důvodu tyto kombinace nenabízí ani pokladnici. O bodech se píše v článku. Určité zjednodušení nákupního procesu se připravuje, měl by se více přiblížit mobilní verzi či aplikaci Můj vlak.

0/0
21.11.2014 8:18

M54i81r59o72s16l76a58v 23H62e12r44a38n 6148597701

Podle me ta bezpecnost neni az takovy problem, treba u banky mam 3D Secure takze pri nakupu treba u CD Shopu jeste platbu potvrzuji sms kodem :-)

0/0
12.12.2014 6:14

T31o10m26a93s 46N86o66v75o13t91n82y 3121206108459

A bude ten eshop konečně uživatelsky přátelský a pohodlnější? Bude si pamatovat zadané údaje nebo je bude nutné pořád dokola zadávat při koupi jízdenek v košíku znova? Nabídne sám od sebe nejlepší kombinaci tarifu? Nebo bude dávat nějaké v praxi nevyužitelné body místo malého, ale okamžitého 3% bonusu jako dříve?

0/−1
21.11.2014 0:25
Foto

J65a26n 53Č77e16r18m74á41k 4809748245447

ať si dráhy dávají body, jaké chtějí. Dokud nebudou se zákazníkem jednat slušně, "vybodují" maximálně samy sebe...

jak je např. možné, že jedna cesta ČD z pokladny je podstatně dražší, než tatáž cesta od IDOS a to ji ještě můžu zkombinovat s busy...

totéž  ta jejich slavná zákaznická karta ve stylu "nechci slevu zadarmo"... či spíše, zaplaťte si za to, že si vás uvážeme a  abychom vám nezdražili  víc, než ostatním...!!!!!!;-D;-(

+4/−12
20.11.2014 15:10

V41a15c69l98a45v 52H23a60j81e37k 3146589389

IDS je svým způsobem politická úlitba krajů vůči svým voličům. Principiálně jsou tarify koncipovány tak aby byly výhodnější než tarify jednotlivých dopravců. To co by ovšem mělo být hlavním přínosem je vytvoření určité provázanosti jízdních řádů jednotlivých dopravců v regionu a tady zlepšení dopravní obslužnosti pro obyvatele regionu a s tím spojený přesun  cestujících od individuální dopravy do té veřejné. Myslím, že někde se to i docela daří a ČD jsou do většiny IDS zapojeny.

+5/0
20.11.2014 15:19

O16l55d79ř33i74c48h 22J27a45n27e83č36e52k 8619556683451

IDS podle mě nejsou žádnou politickou úlitbou, ale naopak pochopitelnou snahou efektivně organizovat hromadnou dopravu a nabídnout ji občanům v co nejprovázanější a uživatelsky nejjednodušší podobě tak, aby byli motivováni preferovat ji před automobily.

V tarifní oblasti jsou myslím hlavními výhodami IDS jednotný (a tedy relativně přehledný) tarif napříč krajem a hlavně to, že se cestující nemusí ohlížet, s kterým dopravcem zrovna jede - jízdenky bývají přestupní a pokud např. cestující s měsíční jízdenkou dojíždí po trase, kde jezdí jak vlak, tak autobus, anebo na stejné trati vlaky různých dopravců, může jet ráno tím a odpoledne oním, podle toho, co se mu zrovna více hodí.

Co vím, tak s jízdným to často bývá tak, že tarif IDS je někde mezi zákaznickým (IN25) a základním jízdným ČD. Což samozřejmě neznamená, že neexistují situace, kdy je IDS levnější než IN25 anebo naopak dražší než obyčejné jízdné ČD.

Třeba v Rakousku platí přednost tarifu IDS, tzn. pokud jedete v rámci IDS za základní jízdné, platíte vždy tarif IDS a za tarif dopravce jet nelze! (pokud např. jedete vlakem, tak buďto za plný tarif IDS anebo máte zákaznickou kartu ÖBB a v tom případě můžete jet za jejich zákaznický tarif - ale nelze jet za základní tarif ÖBB).

0/0
21.11.2014 9:57

V29a32c52l35a69v 43H91a46j58e95k 3496639389

Vzhledem k tomu, že regionální dopravu jak autobusovu tak vlakovou objednávvají kraje, tak by pochopitelně kraje měly efektivně organizovat a provázat dopravu bez IDS. Jinak s Vámi souhlasím a nejme myslím v rozporu ;-D

+1/0
21.11.2014 10:18

O22l94d48ř28i11c29h 60J56a10n74e31č23e68k 8519256193981

v rozporu v zásadě nejsme, snad až na první dvě věty Vašeho včerejšího příspěvku.

co se týče organizace dopravy, kterou kraje objednávají, pak s Vámi souhlasím, že efektivita a návaznosti nemají s IDS co do činění, to by měl kraj dělat tak jako tak.

slovo "integrovaný" ve zkratce IDS se myslím vztahuje primárně na tarifní integraci - tedy jednotné přestupní jízdné. Vy to můžete chápat jako úlitbu voličům, já to chápu jako zatraktivnění veřejné dopravy. cestující na tom totiž většinou ušetří a zejména ten pravidelný - právě díky přestupným tarifům (dvě jízdenky každá na 10km jsou zpravidla výrazně dražší než jedna na 20, anebo nepotřebuji zvlášť jízdenku na vlak a na návaznou MHD) nebo proto, že nemusí řešit, s kým / čím na dané trase jede.

nemyslím si totiž, že se kraje snaží tarify IDS cíleně koncipovat tak, aby byly levnější, než tarify dopravců. pro ČD to možná platí - v případě obyčejného jízdného, nikoliv zákaznického. pro autobusy spíše ne, ty mívají podobné ceny jako IDS.

0/0
21.11.2014 11:23

V60a14c22l90a83v 35H85a61j45e22k 3876859259

Ta věta o úlitbě voličům byla myšlena spíše žertem. Při realizaci IDS to tak ale většinou i vypadá. Děláte do politiky??:-)

0/0
21.11.2014 11:54

M51a72t62ě17j 15V88o86n34d60ř36i18č87k28a 4574300218106

Zákaznickou kartu za peníze prodávají též ÖBB, DB, ZSSK a předpokládám i další železniční zprávy.

+8/−1
20.11.2014 16:07
Foto

J91a76n 37Č58e45r44m50á46k 4379688615667

což ještě neznamená, že je to správné a k zákazníkům fér...

+2/−10
20.11.2014 16:12

R64a16d71e70k 83J33a57n60a60t45a 9355316744982

Ne, je to snaha dá slevu věrným zákazníkům. Slevová karta se totiž vyplatí tomu, kdo jezdí alespoň trochu často. Pro výpočet, zda se vám vyplatí, stačí látka prvních 4 tříd ZŠ.

Taky je to snaha přiblížit se cenovému modelu hlavní konkurence - osobních aut. Tam taky platí, že čím víc investujete (např. do úsporného vozu), tím leněji jezdíte. Vlastně už abyste mohl vyjet, potřebujete alespoň desetitisíce.

+3/−2
20.11.2014 19:41

T77o13m12a64s 77N64o49v45o29t21n57y 3651156388219

To je zase demagogie. Najděte jinou firmu, která dává věrnostní kartičky na slevu a ještě než ji vydá, tak za ni chce v průměru tisícovku. Ani by za tu tisícovku byla nějaká protihodnota (to proto, než začnete dávat nesmyslné příklady, kdy je potřeba na kartu při vydání načerpat kredit).

+1/−3
21.11.2014 0:28

O70l76d29ř35i67c94h 29J45a26n44e33č72e60k 8489556503161

nikdo Vám ji přeci nenutí. můžete jezdit bez karty za plné jízdné nebo využívat jiných nabídek ČD anebo s nimi nejezdit vůbec.

jaký význam má nadávat na to, že někdo něco dobrovolně nabízí, i když to mně osobně přijde divné?

+1/0
21.11.2014 9:44

O83l45d66ř47i44c71h 90J95a26n29e85č60e23k 8279276293481

asi byste byl spokojenější, kdyby žádná taková sleva neexistovala a všichni museli platit plné jízdné??

já bych řekl, že je to něco podobného, jako když jste členem určitého sportovního klubu, kde musíte zaplatit roční příspěvek, za nějž ale de facto nic nedostáváte, protože ještě navíc musíte jednorázově platit za každé využití hřiště, sauny či jiného jejich zařízení.

0/0
21.11.2014 9:38

T89o68m16a94s 16N14o57v66o84t30n53y 3911886958739

Takže je to správně, že chci slevu, tak musím nejdřív pořídit drahou kartičku? Jen proto že jinde je to taky tak? Jinak samozřejmě jsou dopravci, kteří mají daleko využitelnější systém nákupu/rezervace jízdenek na zákaznickou kartu a ta karta je zdarma.

0/−1
21.11.2014 0:27
Foto

B69r50o81n69i70s73l36a14v 38G38a50b75r42y84š 2132269161

Tady někdo zase něco nepochopil... :-/

Tarif každého IDS je konstruován jinak než tarif ČD. Máte navíc IDS, v nichž jízdenka kombinovat s autobusy vůbec nejde. Co se týká zákaznické karty, najezdím přes 24 tis. km ročně a zaplatím na jízdenkách a INkartě cca 19 tis. Kč. Dokážete to překonat?

0/0
20.11.2014 21:26

V52a21c58l86a44v 20H76a41j18e79k 3586519469

Pane Sůra, je mi záhadou, jakým způsobem určujete doporučované příspěvky, ale dle hodnocení to nejspíš není. Já bych třeba těba rád videl tuten, i když z bodovým systéme přímo nesouvisí ;-D:

Ono je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na 20 vlaků a na 7000 v česku + cizinu. Navíc můžete mít řeba In100, síťovou jízdenku, jízdenku pro skupinu a pod. To vše ovšem ti dva nenabízí. Navíc ČD nemají v každím voze pendolina stevarda. Příjmení, jméno a číslo dokladu je ochrana poroti tomu aby jste ne jednu jízdenku nejel vy i dalších Vašich 5 kamarádů. navíc jsou tyto údaje nutné i v Německu, Rakousku a jinde v Evropě.

+6/−4
20.11.2014 14:40

J14a37n 33S22ů89r72a 4455573573732

Pane Hájku, já doporučované příspěvky neurčuji. Jistě, je rozdíl prodávat jízdenky s místenkou na vlaky provozované ČD a DB nebo co jste tím chtěl říct? ČD samy přiznávají, že jsou výrazně pod podílem online prodejů i oproti ÖBB i DB.

0/0
20.11.2014 21:45

V63a63c77l66a65v 38H24a81j81e14k 3476499769

Prostě jde o to, že srovnávat složitost nákupu v eshopu ČD s eshopem RJ nebo Leo je nesmysl. Smysl má porovnání s eshopy zahraničních železnic a to jsem příspěvkme chtěl zviditelnit. To, že podíl eshopu ČD na celkovém prodeji je nižší než u DB či ÖBB jsem nerozporoval. Příčin asi bude více. Jsme si ale vědomi toho, že nám chybí nástroje přímého bankovnictví, ale tady nám hodně svazuje ruce zákon o veřejných zakázkách. Zavedení předplatného (kreditového účtu) připravujeme, zejména pro podporu mobilního prodeje.

+1/−2
21.11.2014 8:29

J47a85n 35S39ů14r37a 4615933763622

Takže vy jste z Českých drah, když píšete nám? :-)Že to nenapíšete rovnou. Zákon vás nijak nesvazuje, to jsou jen vaše oblíbené výmluvy.

+1/−1
21.11.2014 8:39

V91a33c22l51a29v 93H40a79j57e93k 3476939339

Nějakou formu veřejné zakázky musí ČD udělat v podstatě na všecho,  takže nákup čehokoliv je procesně a časově vždy náročnější proti tomu, kdo podle tohoto zákona psotupovat nemusi. A vněkterých případech zákon vytváří i situace, které v podstatě nemají rozumné řešení, což se do určité míry týká třeba právě poskytovatelů platebních služeb.

+1/0
21.11.2014 9:09

J66a53n 21S13ů93r96a 4765463973642

Ano, a co ČD bránilo tuto soutěž vypsat už dávno?

0/0
21.11.2014 9:09

V60a85c36l64a42v 41H29a94j79e86k 3106849429

To není téma pro veřejnou diskusi a nejsem si jistý zda i to lze probírat i mimo.

0/0
21.11.2014 9:31

J52a85n 93S87ů51r33a 4885543383522

Myslím, že to naopak téma je:)

0/0
21.11.2014 9:32

V61a68c85l92a34v 67H95a10j25e92k 3686619659

Tak na 3 pokus. Spotřební daň z energií i DPH platí ČD taky, takže do společného daňového balíku příjmůl přispívají stejně jako motoristé. Kdyby to bylo tak jak píšete, nebyla by železnice asi "dotovaná" v celé Evropě. Model který v ČR máme od roku 2003 fungoval třeba ve Francii už před rokem 1989. Řek bych, že se toho od francouzů hodně zkopírovalo.

+3/0
20.11.2014 13:52

V92a38c96l48a38v 98H67a16j32e80k 3206679269

Ale spotřební daň z PHM  i DPH platí ČD také.

+2/0
20.11.2014 13:46

V35a22c18l19a31v 42H73a94j56e47k 3946379829

Alke to platí dráhy taky.

0/0
20.11.2014 13:21
Foto

B86r83o91n72i90s29l11a58v 53G84a60b55r70y46š 2392879741

Když už se nakousla ta zpoždění, zajímal by mě psychologický efekt vnímání času. Když má vlak 5 - 10 minut zpoždění, každý si toho všimne a hned musí někomu vynadat, že to jezdí pozdě. Když se ale vlivem rekonstrukce podaří jízdní dobu zkrátit o 10 minut, zase ti samí budou vykládat, že je to málo a že to nemá žádný smysl. Tak si prosím vás rozmyslete, jak vnímáte čas. Je pro vás 10 minut opravdu 10 minut? Jak byste efektivně naložili s 10 minutami času? Využili byste ten čas, kdybyste přijeli domů o 10 minut dříve? Jak moc je pro vás takový čas zanedbatelný (kromě návazností spojů, kde je to celkem logické)?

+8/−2
20.11.2014 12:22

M76a96r98t60i80n 37Š56p63á59d 4952449171806

Zkrácení jízdní doby je vždy pozitivní. Když se od GVD 2013/14 zkrátila jízdní doba Praha - Tábor ca. o 15 minut, mohu přijet na přestup pozdějším spojem a o víkendu to udělá prakticky hodinu. :-)

+3/0
20.11.2014 13:11
Foto

B22r86o69n95i22s80l17a24v 60G94a81b25r13y83š 2282839861

Já s tím souhlasím, ale někteří to pořád nevnímají a říkají, že se na dráze nic neděje.

+2/0
20.11.2014 13:20

M26a90r98t38i58n 20Š67p35á92d 4742379941796

Jistě že se děje, ale také... třeba 1. koridor Praha - Brno není ani po 20 letech hotový (Choceň - Ústí, Úvaly). Kam se mezitím posunuly rychlosti v Evropě? Tady s velkou slávou něco 20 let přestavujeme na 160, abychom zjistili, že už to nestačí. Nehledě na to, že v úseku Svitavy - Brno není průměrná rychlost ani 120 km/h.

+2/0
20.11.2014 13:29
Foto

B37r83o35n68i87s54l11a87v 17G65a80b32r25y11š 2262449771

Souhlasím. Je to tady spíš o té hospodárnosti. Ale určitě je na tom železnice líp než silnice. Už jen třeba rekonstrukce uzlu Ústí nad Orlicí. Pokaždé, když jsem tudy jel, něco přibylo. Ta stavba rostla před očima. Mám z toho fakt radost. :-)

Ale silnice se odbývají a jsou tam větší zmetky než na železnici.

+2/0
20.11.2014 13:33

M52a38r79t72i78n 52Š18p52á63d 4762119691296

Pokaždé, když finančně vypomohla EU, něco přibylo.:-) Jinak je otázkou, zda by se tam bylo dodnes koplo do země. A pokud jde o srovnání se silnicemi, kdyby se v uplynulých 20 letech byla věnovala rozvoji železnice třetina zájmu jako rozvoji silnic, dávno by tady byla Medlešická spojka, dvojkolejné úseky Brno - Přerov, Otrokovice - Zlín, Praha - Kladno, napojení Milovic na trať Nymburk - Mladá Boleslav atd.

+4/0
20.11.2014 13:41

V16í79t28e79k 67V97e89č43e95r72e82k 7988189343285

Souhlas, do dálnic se valí furt, i kdyby na chleba nebylo, jen se tam krade, protože ty dálnice se po roce zvlní a mosty spadnou, ale do železnic se investuje maximálně po nějaké dopravní nehodě, kdy je potřeba opravit 100metrový úsek. Brno - Přerov a Brno - Olomouc, to je tragédie, jednokolejka, každý rok půl roku výluka, jede se přes návsí, kde si v kolejích zobou slepice, půl hodiny se kroutí kolem Brna ze všech stran a 1:45 hod čas Brno - Olomouc, to už je na zvážení jízdní kolo. Otrokovice Zlín nevím, to je jedno město v podstatě a vzhledem k té četnosti vlaků se krásně vyminou, navíc tam je i MHD vedle.

+1/0
20.11.2014 17:27

T15o42m19a51s 90N24o31v97o24t17n57y 3401276268339

Do dálnic se valí daleko méně než by bylo potřeba, aby konečně ta síť byla aspoň trochu použitelná a hotová. Korupce a nekvalita je jiná věc a na železnici to není jiné. 1:45 do Olomouce je samozřejmě o ničem, že lidi tím vlakem pořád jezdí je jejich blbost, když existuje spojení po dálnici v délce 1h (krom letošního podzimu prakticky bez kolon a zdržení). Otrokovice - Zlín zaspalo dobu.

0/−1
21.11.2014 0:35

T77o98m27a87s 59N10o13v45o43t27n54y 3441566658969

Otrokovice - Zlín by se mělo buď zrušit nebo předělat na (něco jako) šaliny končící v Otr. na vlakovém. Současný paskvil je k ničemu a ještě se bude utrácet za nové nádraží ve Zlíně kvůli pár motorákům.

0/−1
21.11.2014 0:32

P72e70t28r 89N46e31c66h58a78n14i83c80k14ý 7713196678720

Ještě jeden efekt. O zpoždění vlaku se všude mluví (průvodčí, hlášení ve vlaku, hlášení ve stanicích, tabule, aplikace a weby, polohy vlaků..), o zpoždění autobusu se nedozvíte ani za mák (pokladní na aut.nádr. vám max. řekne jestli tu už byl nebo ne), a zpoždění auta už nikdo ani nevnímá.

+2/0
20.11.2014 13:46

T26o71m93a82s 80N30o74v27o12t95n75y 3331456798749

I když zůstanu na dálnici nebo někde ve špičce stát dejme tomu těch 10-15 minut, pořád jsem i 2x rychlejší než vlak s MHD. Není co řešit.

0/−1
21.11.2014 0:36

P42e27t43r 86Z22a36v79ř12e20l 7499480823

Kdyby se radeji starali o vlaky bez zpozdeni, lepsi informovanost, kde vlak je a odstranili vsechny dobytcaky z NDR. Pak by mozna lidi pribyvalo. Ma osobni zkusenost je ze zpozdeni ma vice jak 50% vlaku. Nikdo vlastne nevi, kdy vlak prijede a jestli na neho mam pockat nebo jit na dalsi. V lete je tam vedro na infarkt a v zime to jde. No a ty vagony z NDR uz by konecne mohly drahy vratit. To neni kultura cestovani, ale neustaly natlak na cestujiciho, aby nejezdil. A tak se vlaku radsi vyhybam a nejsem sam. Jedu opravdu, jen kdyz uz to jinak nejde. Napr po pive, kdy me je to jedno.

+1/−15
20.11.2014 10:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.