Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA po letech škrtů otevřou sedm nových linek. I ty, které prodělávaly

České aerolinie rozšíří od jara svoji evropskou síť linek. Po letech škrtů v letovém řádu otevřou nové spojení do celkem sedmi nových měst včetně destinací, kam už dříve létaly. Většinou jde o spoje, kde nebudou mít přímou konkurenci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M91a39r59e41k 54F42l53e10k63a49č 1137522770861

Nechápu jak linka do Oslo mohlá být ztrátová když byla neustále plná a Norwegien ještě nasadil svoji vlastní linku která byly pná uplně stejně!

+1/0
21.11.2014 7:15

J56i50ř18í 98H32r96a18d13e39c 2614602701686

Přeji ČSA úspěch, ale obávám se, že si někdy v červenci přečtu článek s titulkem: ČSA ruší další spoje. I ty, které otevřela nedávno.

+1/0
20.11.2014 15:59

V94e50r93o51n61i47k38a 18Š89k30v15á76r91o36v67á 5441420856526

Nedávno se snad psalo, že zájem ruských turistů a Rusů obecně o ČR klesá a proto již nejsouvýdělečné linky do Ruska a tak se několi pojů ruší. Vyřeší se to ale tak, že se zavedou nové tři destinace v Rusku.

+5/0
20.11.2014 15:30

V20i86t 96P30o93c82h43m98a27n 7943316555117

Nemyslim, ze by se CSA mohlo povest presvedcit Nory, aby na cestách do Stredomori prestupovali v Praze. SAS a Norwegian jsou obrovskou konkurenci a litaji prakticky všude a primo, navíc jsou Norove vyrazni patrioti a budou tak preferovat sve spolecnosti. Urvat něco z norského trhu bude nejspis tezke sousto

+5/0
20.11.2014 14:56

V91l81a81d40i68m98í19r 11P26r49í28k42a27z78s26k29ý 4263753718268

Kdyby ti dobraci letali na puvodni destinace aspon tak dobre jako pred 5 lety.. ted mam na mysli konkretne Stokholm...

+1/0
20.11.2014 13:34

J27a83n 26S83ů62r95a 4315663633942

Stockholm je stále v síti ČSA.

+2/0
20.11.2014 14:15

R18a72d34o83s30l89a44v 85K61l12a26u53d11a 5854808794752

To s tím Legem je nějaký vtip? Tak je mi jasné že čas od času někdo letí do Dánska, nebo naopak k nám... Ale že by kvůli tomu bylo nutné několikrát týdně vypravovat letadlo?

0/0
20.11.2014 13:24

J50a25n 30S10ů74r15a 4795393753632

Třeba Škoda Auto létá mezi Prahou a Braunschweigem do centrály ve Wolfsburgu dvakrát denně.

+1/0
20.11.2014 13:29

R97a24d83o45s22l79a58v 85K33l33a54u53d42a 5984358414842

To si ale děláte legraci. Nebo to myslíte vážně? Fakt nechápete rozdíl?

0/0
20.11.2014 13:42

J63a25n 67S71ů82r76a 4255503903232

Myslím to vážně. Lego má aktuálně v Kladně 2000 lidí, dál roste, posiluje se vývoj atd. Nejde navíc zdaleka jen o Lego, v okolí Billundu jsou další velké firmy, které mají velký byznys v Česku. Například Bang Olufsen, který rozšiřuje svoji fabriku v Kopřivnici o dalších tisíc míst.

+4/0
20.11.2014 14:12

M79a87r71t59i78n50a 60J67a31n63á87s41o17v87á 5165312937527

Proč nelétají no Nice? žádná přímá linka z Prahy sem nelétá a letadla byla docela zaplněná.

+4/0
20.11.2014 11:58

P26a69v76l67a 74H79r47a53d22i47l39o51v11a 3677951381674

Do NCE jsou lety s CSA k prodeji, alespon pres leto 2015. V zime nelitaly PRG NCE nikdy. Jo a je to v codeshare se Smartwings.

0/0
20.11.2014 12:27

J72a53r45m82i92l62a 58Š73m73í62d98o37v35á 2642944698936

Minulou zimu fungovala pravidelna linka Praha Nice a rekla bych, ze byla celkem vytizena.

+2/0
20.11.2014 13:17

M55i48r95o19s21l14a83v 98H12r16u55š83k33a 2455408489903

To Oslo moc nechápu, proč by tam měl kdokoliv létat přes Billund, když se tam dá dostat přímo s Norwegian a určitě levněji.

0/0
20.11.2014 11:10

J76a62n 31S97ů80r86a 4825143263152

Jde o dvě linky: přímá Praha - Oslo a druhá Praha - Billund - Oslo. Ta druhá je zaměřená na cestující mezi Billundem a Oslem

+2/0
20.11.2014 11:22

M73i90r22o20s14l86a15v 97H12r82u29š76k43a 2335778199633

Asi jsem to špatně pochopil, díky.

0/0
20.11.2014 11:50

R55a67d28m78i74l90a 93S25i13m92č40á34k49o24v32á 5385103665935

Norwegian z Prahy, zpáteční letenka pod 1000 NOKů nejde, což je cca 3500Kč... lítám z Katowic, kam to mám autem něco málo přes hodinu a zpáteční letenka téměř nikdy nepřesáhne 1000Kč, dá se i za 800... pominu-li vánoce, kdy jsou letenky několikanásobně dražší...

+2/0
20.11.2014 11:52

P38e25t42e73r 29K58o34t50r88č93k43a 5549645569180

čo robím nesprávne? zadal som katowice - oslo a či je to november (listopad) alebo aj február (únor), pod 5000 som sa nedostal. letuska.cz

0/0
20.11.2014 16:27

L73u49c70i46a55n 21P47a28p20a70z12i14a70n 5574787611215

A co zrušené spojení s Jerevanem? A do Gruzie se bude v příštím roce létat?

0/0
20.11.2014 11:07

M94i77r51o69s27l52a84v 15H55r42u68š73k24a 2975968799843

Jerevan i Tbilisi létají tamní aerolinky a moc plný to není teda.

+1/−1
20.11.2014 11:13

J66a24n 63S59ů95r56a 4825133943542

Podle dostupných informací není obnova v plánu.

0/0
20.11.2014 11:23

F19r86a32n45t27i46š63e91k 53M61o39s31s 8792533929699

Proč ne, ale silně pochybuji že se Norům a Dánům bude chtít lítat s ATR.

+3/0
20.11.2014 11:04

M16a90r85t50i96n 86H16o73u77b93a 6933951409288

je neco spaneho na atr?

0/−2
20.11.2014 12:11

P54e22t43r 49J89u59r46č54e46k 4379964610

Jsou zastaralá, pomalá a neekonomická. Dnes místo nich aerolinie nakupují proudové Embraery nebo Bombardier CRJ.

0/0
21.11.2014 14:06

F42r86a40n15t84i42š79e52k 62M23o96s13s 8682683899449

No letěl jsem jednou do Košic a stačilo mi to, hlava mi z toho bolela ještě druhý den.

0/0
22.11.2014 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.