- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu jak linka do Oslo mohlá být ztrátová když byla neustále plná a Norwegien ještě nasadil svoji vlastní linku která byly pná uplně stejně!
Přeji ČSA úspěch, ale obávám se, že si někdy v červenci přečtu článek s titulkem: ČSA ruší další spoje. I ty, které otevřela nedávno.
Nedávno se snad psalo, že zájem ruských turistů a Rusů obecně o ČR klesá a proto již nejsouvýdělečné linky do Ruska a tak se několi pojů ruší. Vyřeší se to ale tak, že se zavedou nové tři destinace v Rusku.
Nemyslim, ze by se CSA mohlo povest presvedcit Nory, aby na cestách do Stredomori prestupovali v Praze. SAS a Norwegian jsou obrovskou konkurenci a litaji prakticky všude a primo, navíc jsou Norove vyrazni patrioti a budou tak preferovat sve spolecnosti. Urvat něco z norského trhu bude nejspis tezke sousto
Kdyby ti dobraci letali na puvodni destinace aspon tak dobre jako pred 5 lety.. ted mam na mysli konkretne Stokholm...
To s tím Legem je nějaký vtip? Tak je mi jasné že čas od času někdo letí do Dánska, nebo naopak k nám... Ale že by kvůli tomu bylo nutné několikrát týdně vypravovat letadlo?
Třeba Škoda Auto létá mezi Prahou a Braunschweigem do centrály ve Wolfsburgu dvakrát denně.
Proč nelétají no Nice? žádná přímá linka z Prahy sem nelétá a letadla byla docela zaplněná.
Do NCE jsou lety s CSA k prodeji, alespon pres leto 2015. V zime nelitaly PRG NCE nikdy. Jo a je to v codeshare se Smartwings.
To Oslo moc nechápu, proč by tam měl kdokoliv létat přes Billund, když se tam dá dostat přímo s Norwegian a určitě levněji.
Jde o dvě linky: přímá Praha - Oslo a druhá Praha - Billund - Oslo. Ta druhá je zaměřená na cestující mezi Billundem a Oslem
A co zrušené spojení s Jerevanem? A do Gruzie se bude v příštím roce létat?
Jerevan i Tbilisi létají tamní aerolinky a moc plný to není teda.
Proč ne, ale silně pochybuji že se Norům a Dánům bude chtít lítat s ATR.