- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Provozovat trať Praha Ostrava umí každej šašek, ale Pečky Kouřim a podobné? Neferová, nerovná soutěž
Haha. Takže JHMD, ŽD, Viamont DSP jsou něco mnohem víc, než RJ, jezdí totiž lokálky.
...abych trochu parafrázoval titulek: Na české koleje se chystá Vectron, který bude jezdit na Slovensku...
Jedenáct kousků určitě nebude potřebovat pro provoz na Slovensku, a zmínka o provozu na českých tratích je v článku nepřehlédnutelná.
Je s podivem zajímavé , že soukromníkovi to jde a je finančně v pohodě a ČD jsou skoro v pr...vše ruší a to jejich slavné pendolíno si tam mohou strčit taky oni by potřebovali ozdravnou kůru a 90 % úředníků poslat na dlažbu
Co mu jde? Že ročně prodělává sto mega?
Musím přiznat, že vectrony jsem od Jančury opravdu nečekal. Ani jsem nevěděl, že si jich tak snadno lze 11 pronajmout - slyšel jsem, že se na ně stojí dlouhé fronty... Každopádně očividně míří vysoko - zatímco nákup peršingů byla solidní kvalita za výbornou cenu, pronájem vectronů zcela určitě za hubičku není. Mnohem méně by mě bývalo překvapilo, kdyby býval koupil ty vyřazené ÖBB lokomotivy, co umí jezdit i na 25kV 50Hz.
No nevím, jak dlouho ještě ČD dokáží tvrdit, že provoz pendolin je výdělečný, až jim RJ jízdní dobou začne šlapat na paty.
Vektrony oproti peršinu nějaký zásadní zvýšení jízdní doby IMHO nepřinese... jen nahrazujou šrot (ve vší úctě k peršingu) moderní loko, jejíž provozní náklady budou pravděpodobně podstatně nižší...
Pan Sůra musí mit o Jancurovi vlhké sny... Jink si tu obsesi regiojetem nejde vysvětlit ;)
Kdyť vás to přece nikdo nenutí číst - mně se článek s videem líbil.
Opět "reklama" pro RJ?
Ptám se zas a znovu, proč nereferujete o všech lokomotiváchcu dominantního dopravce ČD a podobně. Lokomotiva s vmax 200 km/h je dneska věc, která si nezaslouží takovou publicitu.
Já chápu fascinaci nejmenovaného redaktora žlutou firmou, ale myslím, že bych si spíš polepil zeď, než sem psal každou jejich novou mašinku; to se hodí na Želapge nebo Facebook RJ / K-Report, ale ne do ekonomické rubriky tohoto plátku.
No já si myslím, že to je dobré vědět. Doufám, že začne tahat i EC 1006, které tahá nějak moc vagónků asi než má (tedy bylo tady psáno, že dostane povolení na víc, ale nikde jsem se nedočetl) a nebude zbytečně brzdit vlaky za ním. On ten peršing to sice utáhne, ale je línej a 1006 má zpoždění každou chvíli a klidně i 30 minut.
Páni autoři, v daném kontextu si zopakujte správné používání slov najmout a pronajmout.
Přesně. Je to stejné jako u bytů. Nájem je něco jiného než podnájem. Ale autor píše pro čtenáře laiky a nedělá mezi tím rozdíl. Stejně jako např. u dopravy a přepravy, jak se vyjádřil v diskuzi o pár dní dříve.
A jak to dopadlo s tou jízdou v sobotu? Nestál ten vlak náhodou cca 30 minut, v České Třebové?
O tom přeci nebudeme psát, to se nehodí do píár…
i kdyz Vectronu ta zluta celkem slusi tak stejne to je strasne osklivej stroj