Diskuze

VIDEO: RegioJet si chce pronajmout až jedenáct lokomotiv Vectron

Soukromý železniční dopravce by rád do roka rozšířil svou flotilu nových lokomotiv Vectron až na jedenáct strojů. Poprvé s lokomotivou od Siemensu vyjel minulou sobotu. Dosud se mluvilo jen o třech strojích, které chce RegioJet nasazovat hlavně na trase Bratislava - Košice.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Pěkná lokoška.

1 0
možnosti
Foto

Provozovat trať Praha Ostrava umí každej šašek, ale Pečky Kouřim a podobné? Neferová, nerovná soutěž

2 3
možnosti
JK

Haha. Takže JHMD, ŽD, Viamont DSP jsou něco mnohem víc, než RJ, jezdí totiž lokálky.

2 0
možnosti
JH

J94o32s52e20f 92H76á24j69e42k

22. 11. 2014 12:05

...abych trochu parafrázoval titulek: Na české koleje se chystá Vectron, který bude jezdit na Slovensku...:-)

2 1
možnosti
Foto

P98e32t80r 51S19l96á37d16e62k

22. 11. 2014 19:25

Jedenáct kousků určitě nebude potřebovat pro provoz na Slovensku, a zmínka o provozu na českých tratích je v článku nepřehlédnutelná.

0 0
možnosti
RK

Je s podivem zajímavé , že soukromníkovi to jde a je finančně v pohodě a ČD jsou skoro v pr...vše  ruší a to jejich slavné pendolíno si tam mohou strčit taky oni by potřebovali ozdravnou kůru a 90 % úředníků poslat na dlažbu

8 3
možnosti

Co mu jde? Že ročně prodělává sto mega?

4 2
možnosti
OJ

Musím přiznat, že vectrony jsem od Jančury opravdu nečekal. Ani jsem nevěděl, že si jich tak snadno lze 11 pronajmout - slyšel jsem, že se na ně stojí dlouhé fronty... Každopádně očividně míří vysoko - zatímco nákup peršingů byla solidní kvalita za výbornou cenu, pronájem vectronů zcela určitě za hubičku není. Mnohem méně by mě bývalo překvapilo, kdyby býval koupil ty vyřazené ÖBB lokomotivy, co umí jezdit i na 25kV 50Hz.

No nevím, jak dlouho ještě ČD dokáží tvrdit, že provoz pendolin je výdělečný, až jim RJ jízdní dobou začne šlapat na paty.

14 2
možnosti
TK

Vektrony oproti peršinu nějaký zásadní zvýšení jízdní doby IMHO nepřinese... jen nahrazujou šrot (ve vší úctě k peršingu) moderní loko, jejíž provozní náklady budou pravděpodobně podstatně nižší...

5 0
možnosti
TK

Pan Sůra musí mit o Jancurovi vlhké sny... Jink si tu obsesi regiojetem nejde vysvětlit ;)

6 8
možnosti
OP

Kdyť vás to přece nikdo nenutí číst - mně se článek s videem líbil.

0 0
možnosti
MP

Opět "reklama" pro RJ?

Ptám se zas a znovu, proč nereferujete o všech lokomotiváchcu dominantního dopravce ČD a podobně. Lokomotiva s vmax 200 km/h je dneska věc, která si nezaslouží takovou publicitu.

Já chápu fascinaci nejmenovaného redaktora žlutou firmou, ale myslím, že bych si spíš polepil zeď, než sem psal každou jejich novou mašinku; to se hodí na Želapge nebo Facebook RJ / K-Report, ale ne do ekonomické rubriky tohoto plátku. R^

6 19
možnosti

R97a59d22i92m 25Š50o63l45c

21. 11. 2014 22:14

No já si myslím, že to je dobré vědět. Doufám, že začne tahat i EC 1006, které tahá nějak moc vagónků asi než má (tedy bylo tady psáno, že dostane povolení na víc, ale nikde jsem se nedočetl) a nebude zbytečně brzdit vlaky za ním. On ten peršing to sice utáhne, ale je línej a 1006 má zpoždění každou chvíli a klidně i 30 minut.

2 2
možnosti
TZ

T78i18b27o25r 50Z46í41d32e71k

21. 11. 2014 21:05

Páni autoři, v daném kontextu si zopakujte správné používání slov najmout a pronajmout.

3 0
možnosti

R69a95d39i76m 69Š17o19l76c

21. 11. 2014 22:02

Přesně. Je to stejné jako u bytů. Nájem je něco jiného než podnájem. Ale autor píše pro čtenáře laiky a nedělá mezi tím rozdíl. Stejně jako např. u dopravy a přepravy, jak se vyjádřil v diskuzi o pár dní dříve. ;-)

1 0
možnosti
PK

A jak to dopadlo s tou jízdou v sobotu? Nestál ten vlak náhodou cca 30 minut, v České Třebové?

2 0
možnosti

O tom přeci nebudeme psát, to se nehodí do píár…

1 0
možnosti

i kdyz Vectronu ta zluta celkem slusi tak stejne to je strasne osklivej stroj :-/

4 6
možnosti
Foto

P89e45t39r 97S86l44á38d62e79k

22. 11. 2014 11:40

Já říkám, nádherný stroj.

2 0
možnosti