Diskuze
RegioJet přestal v Česku prodělávat, tvrdí Jančura
Děkujeme za pochopení.
J85i57r35i 87P72r44u86s68a
Poté, co v září RegioJet snížil kompenzace za zpoždění (od 30 do 59 minut jen 10% namísto původních 25%) myslím, že bude v zisku za celý 2014 :) Zvlášť, když většina vlaků (neděle z Olomouce) se kterým jsem měl měli zpoždění. A ne malé :(
D39a80n26i93e67l 18M94a52r68t68í26n86e85k
za to ČD jezdí vždy načas :D
J71a94n 89J10e92m95e47l41k97a
Já to říkal:-) To že se mu daří protahovat vagóny na 10 vozů velmi slušně maže nevýhodu váhy lokomotivy. Takže Leo s úroky na začátku není takové terno. Ale pokud Leo přežije, a lidi akceptují 2+2, sežere je pak všechny :-). Pokud se Regio jen přiblíží k 0 je to skvělý výsledek s cenami které jsou! Tomu říkám efektivita. (190 Kč za lístek). S ČD před tím - 320 Kč za EC courák se zákaznickou kartou s časem 3h 50 min! 420 Kč za Pendolíno. Jančura má 3:20 s Loko pouze na 140km/h :-) Kdyby ho na Slovensku nedrželi v každé stanici 6 minut, zkrátil by cestu do Košic velmi výrazně. Opět s loko na 140 a cestou logicky přes Havířov.
R65a38d19e42k 88J68a16n59a89t53a
"EC courák se zákaznickou kartou s časem 3h 50 min!"
"Jančura má 3:20 s Loko pouze na 140km/h."
To není efektivita, ale vliv dokončení některých koridorových staveb plus drzost říct si o co nejkratší jízdní doby bez rezerv. Jinak EC ČD dnes jezdí Praha-Ostrava za 3:36, IC Regiojet za 3:30.
J11o71s81e87f 50H78o54n90e94š
Přidal vagony a ekonomika se zlepšila.Na dráhu se nadává,že jezdí za 5x víc než autobus,ale platí pokud má více vagonů a je zaplněn cestujícími tak lze jezdit s téměř bez dotací.Jsem proti vlakům o 4 vagonky-to je ekonomický nesmysl
B35r81o92n81i17s28l23a61v 44G87a79b47r48y36š
Ti, co nejezdí poslední dva roky vlakem aspoň 4x týdně, by mohli opustit diskuzi. Jejich příspěvky nemají takovou váhu, když problému nerozumí.
Tomu, že RJ přestal prodělávat, moc nevěřím. Já se zabývám technologií ŽD a kolega zase ekonomickou stránkou, takže víme, že tomu tak není.
J24a86n 83M34u28ž35í45k
99,9 % lidí v této diskuzi nesplní Vaše požadavky a měli by tedy opustit diskuzi jen proto, že vy jste snad odborník. Člověče, je demokracie a každý může vyslovit svůj názor, i když nejezdí 4x týdně vlakem
J18a77n 71M84u24ž88í16k
Je jasné, že ČD nikdy nemohou být v zisku, jelikož se pohybjí, na rozdíl od Regiojetu a Leoexpresu, i na velmi ztrátových tratích. Nicméně služby ČD jsou dlouhodobě katastrofální a jsem rád, že se na trhu objevila konkurence, která jim ukáže, že prostě lze i v Česku mít čisté a bezpečné vlaky s kvalitními službami.
R49o30m48a15n 52P16o26l71á55č11e23k
V čem jsou ČD tragické? 99% zpoždění je vlivem věcí, které dopravce neovlivní... Viz dnes ta "řidička" co nechtěla čekat a vlětěla rovnou pod vlak...
M75a17r71t71i20n 16N62á44p51l72a62v93a
Asi mají v ČD lepší managery. Jel jsem pinďou, vlak obsazený tak z 1/3, kafe za 45, bageta ani nevím za kolik, ale vydělávají no...
M33a54t94ě66j 40P42l95u29h23a52ř
Kéž by na to Slovensko odtáhl definitivně a přestal obtěžovat lidi tady.
D28a72n46i67e65l 32M78a47r42t85í35n28e42k
koho ty co chtěj služby na úrovni a ne služby alá 50 léta od ztrátovejch a dotovanejch ČD ?
J83a26k53u56b 45K78u19b51a61l76a
Je to frajer. Ma koule pretvaret napady v realitu. A tleskam mu o to vice, ze neprisel s necim novym, ale spis vzal neco co si vsichni brali, ze nejde zmenit a ukazal, ze jde nabizet stejne sluzby v uplne jinem podani!
J66a24n38a 30V32y21s18k29o49č26i36l55o54v10á
Jela jsem s RJ 4x a s ČD už víckrát nejedu. Je to úplně jiný level!
M34i85r21e18k 40Z21á10v21o13d69n94ý
Tak alespoň je jasné, jak dopadne spor u soudu mezi RJ a ČD.
K94a14r11e10l 66N95e40d88o91p65i63l
Bezedny moloch CD se bude muset zacit vic snazit. Budou muset omezit svou neuveritelnou neefektivnost a rozranost.
Jancura GO.
PS: To zase budou modraci kvicet.
R19o22m63a24n 20P22o44l10á26č11e89k
Možná by si chtělo spočítat kolik % naježděných km dělá pro ČD Praha - Ova a kolik pro RJ . V tom je možná zakopaný pes
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
KOMENTÁŘ: O cenách benzínu rozhodne Izrael. Konkrétně jeho touha po odvetě
Premium Jak drahé bude letní cestování, o tom rozhodne zejména podoba reakce Izraele na nedávnou smršť...
ČEZ zažaloval ČNB kvůli pokutě za zpoždění informace mající vliv na akcie
Polostátní energetická společnost ČEZ zažalovala Českou národní banku (ČNB) kvůli milionové pokutě...
Řecko omezí rybolov vlečnými sítěmi. Připojte se, vybízejí EU ochránci přírody
Řecko se stalo první zemí v Evropě, která vyhlásila zákaz rybolovu vlečnými sítěmi pro lov při dně...
Elektromobily by mohly v Norsku vytlačit z vrcholu diesely už do dvou let
V Norsku, které je průkopníkem v odklonu od automobilů se spalovacími motory, se mohou...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!