- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Poté, co v září RegioJet snížil kompenzace za zpoždění (od 30 do 59 minut jen 10% namísto původních 25%) myslím, že bude v zisku za celý 2014 :) Zvlášť, když většina vlaků (neděle z Olomouce) se kterým jsem měl měli zpoždění. A ne malé :(
za to ČD jezdí vždy načas :D
Já to říkal:-) To že se mu daří protahovat vagóny na 10 vozů velmi slušně maže nevýhodu váhy lokomotivy. Takže Leo s úroky na začátku není takové terno. Ale pokud Leo přežije, a lidi akceptují 2+2, sežere je pak všechny :-). Pokud se Regio jen přiblíží k 0 je to skvělý výsledek s cenami které jsou! Tomu říkám efektivita. (190 Kč za lístek). S ČD před tím - 320 Kč za EC courák se zákaznickou kartou s časem 3h 50 min! 420 Kč za Pendolíno. Jančura má 3:20 s Loko pouze na 140km/h :-) Kdyby ho na Slovensku nedrželi v každé stanici 6 minut, zkrátil by cestu do Košic velmi výrazně. Opět s loko na 140 a cestou logicky přes Havířov.
"EC courák se zákaznickou kartou s časem 3h 50 min!"
"Jančura má 3:20 s Loko pouze na 140km/h."
To není efektivita, ale vliv dokončení některých koridorových staveb plus drzost říct si o co nejkratší jízdní doby bez rezerv. Jinak EC ČD dnes jezdí Praha-Ostrava za 3:36, IC Regiojet za 3:30.
Přidal vagony a ekonomika se zlepšila.Na dráhu se nadává,že jezdí za 5x víc než autobus,ale platí pokud má více vagonů a je zaplněn cestujícími tak lze jezdit s téměř bez dotací.Jsem proti vlakům o 4 vagonky-to je ekonomický nesmysl
Ti, co nejezdí poslední dva roky vlakem aspoň 4x týdně, by mohli opustit diskuzi. Jejich příspěvky nemají takovou váhu, když problému nerozumí.
Tomu, že RJ přestal prodělávat, moc nevěřím. Já se zabývám technologií ŽD a kolega zase ekonomickou stránkou, takže víme, že tomu tak není.
99,9 % lidí v této diskuzi nesplní Vaše požadavky a měli by tedy opustit diskuzi jen proto, že vy jste snad odborník. Člověče, je demokracie a každý může vyslovit svůj názor, i když nejezdí 4x týdně vlakem
Je jasné, že ČD nikdy nemohou být v zisku, jelikož se pohybjí, na rozdíl od Regiojetu a Leoexpresu, i na velmi ztrátových tratích. Nicméně služby ČD jsou dlouhodobě katastrofální a jsem rád, že se na trhu objevila konkurence, která jim ukáže, že prostě lze i v Česku mít čisté a bezpečné vlaky s kvalitními službami.
V čem jsou ČD tragické? 99% zpoždění je vlivem věcí, které dopravce neovlivní... Viz dnes ta "řidička" co nechtěla čekat a vlětěla rovnou pod vlak...
Asi mají v ČD lepší managery. Jel jsem pinďou, vlak obsazený tak z 1/3, kafe za 45, bageta ani nevím za kolik, ale vydělávají no...
Kéž by na to Slovensko odtáhl definitivně a přestal obtěžovat lidi tady.
koho ty co chtěj služby na úrovni a ne služby alá 50 léta od ztrátovejch a dotovanejch ČD ?
Je to frajer. Ma koule pretvaret napady v realitu. A tleskam mu o to vice, ze neprisel s necim novym, ale spis vzal neco co si vsichni brali, ze nejde zmenit a ukazal, ze jde nabizet stejne sluzby v uplne jinem podani!
Jela jsem s RJ 4x a s ČD už víckrát nejedu. Je to úplně jiný level!
Tak alespoň je jasné, jak dopadne spor u soudu mezi RJ a ČD.
Bezedny moloch CD se bude muset zacit vic snazit. Budou muset omezit svou neuveritelnou neefektivnost a rozranost.
Jancura GO.
PS: To zase budou modraci kvicet.
Možná by si chtělo spočítat kolik % naježděných km dělá pro ČD Praha - Ova a kolik pro RJ . V tom je možná zakopaný pes