- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano,jen do toho více soukromých wellness za moje prachy,více úplatků a nesmyslných cyklostezek za mé daně, jen více úředníků na přidělování,vyřizování a hlídání dotací za mou dph,jen do toho....
je to nastaveno tak,abychom tam dávali vice,než nám dovolí odčerpat,z čeho by žili úředníci a celá eu ?
Praha hl.n. - Wien Franz Josef Bahnhof 1.5.1914 rychlíkem 5:25 viz zde http://www.svejkmuseum.cz/c24_ce.htm.
Praha hl.n. - Wien Hauptbahnhof 15.12.2014 4:10 viz zde
Rozdíl 1:15 je skoro dvojnásobek toho, co ten odpůrce železnice tvrdí. Navíc dřívější spoje jezdily přes největší město Tábor (a jeden za den), dnes to jezdí v dvouhodinovém taktu přes Pardubice a Brno, to se také počítá.
No já myslím, že podsatný je výsledek. A jestli se za 100 let zkrátila jízdní doba o cca 23% je to tristní výsledek. Uvědomte si, že před 100 lety jezdily parní lokomotivy, které musely cestou doplňovat vodu a jejichž maximální rychlost nedosahovala ani 100 km/h.
Čerpání peněz z EU bylo pro Topolánka nezajímavé.Jednodušší pro něj bylo rozkrást důchodový fond a provozovat bingo-bingo u Berlusconiho.Nečas měl problém jak udržet aby mohl vládnout,což bylo důležitější ne peníze z EU.Pro Kalouska to bylo také putna.Jednodušší bylo pro něj zvýšit DPH a skrouhnout platy,přidat důchodcům jen čtyři pětky a omezit kde co.Tomu indiferentovi nedošlo,že domácí spotřeba dělá více než 1/2 HDP.Nakonec jakási jeho "pussy" pronesla,že za Hitlera bylo také vysoko do žlabu.Dorazil to Singer,když zdevalvoval korunu.Tím zdražil všechno co nesouviselo s vývozem.Zdražil dovozy,zvýšily se ceny a dále se snížila spotřeba.
Největší negativní dopad je to, že se investicemi za každou cenu, jen aby se dosáhlo na dotace,zvyšuje státní dluh. Dluhová služba také něco stojí. Na to "dojelo" i Řecko.
Měli bychom užívat výhradně to, co jsme si vydělali sami. Dotace jsou zhoubné a pěstují v nás lenost.
„Před sto lety jezdil vlak do Vídně za pět hodin a za tu dobu se nám tu dobu podařilo snížit zhruba o čtyřicet minut,“ netajil svou skepsi k podpoře právě železniční dopravy státní tajemník pro Evropské záležitosti Prouza.
Ale to nemusi byt vubec pravda, ze se doba cestovani do Vidne zkratila o 40 minut.
Pan Prouza je prikladem tragicke kvality statnich zamestnancu, jelikoz neumi sdelit, zda se jedna o stejnou vyjezdni stanici na trase do Vidne kdysi a dneska.
Kdyby ČNB devalvovala víc, mohli jsme získat miliardu...
Násobky 10 a jejich názvy jsou učivem 5 třídy ZŠ. Doporučuji nastudovat, ať nejste svými příspěvky za b*ba
To zase budou cyklostezky do lesa agd