Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy jezdí na lokálkách o čtvrtinu levněji. Aby nalákaly cestující

České dráhy prodlouží o další rok slevovou akci, která má do vlaků zejména na některých lokálních tratích přilákat více cestujících. Slevy se vztahují na cestující, kteří nemají zákaznické karty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R36i22c59h61a30r31d 42M47e47r55h56a49u39t 4956726137510

Jen at se trapi , jen at se trapi .Jen at mistni modre mozky nas idnes jsou bez prace.;-). Yellow forrever!!!:-P

0/−4
2.12.2014 12:28

R73a95d60i15m 98Š13o95l35c 1105205745884

To jste trošku zaspal, ne? Už od 1.1.2014 dle PTV 298/80/51-52/2013 platí bez in-karty sleva 25% na 43 tratích a 50% na jedné trati. Takže teď se asi jedná jen o upravenou vyhlášku (rozšíření či snížení počtu tratí).

0/−1
2.12.2014 8:42

R67a75d56i87m 11Š97o98l81c 1325555765784

Je možné, že ten článek vypadal před chvílí úplně jinak nebo někde něco zamrzlo? ;-D

0/0
2.12.2014 8:44

R92a16d12i52m 86Š33o54l10c 1555965425424

No prostě jedna půlka mozku myslela něco a druhá půlka něco. Tak mi to nedalo a zapátral jsem. Tak ta sleva bez prokázání platí už od roku 2012 - vyhl. 233/33/21-22/2012 potom vyhl. 261/12/9-10/2013 a pak jak je psáno výše. ;-) Jo tady ta republika je zvláštní - pokud chce člověk něco ušetřit a vyzískat, tak musí znát takových vyhlášek, zákonů, nařízení... ;-D

0/0
2.12.2014 9:14

J33a60n 19S56ů52r79a 4705973683472

Jde o prodloužení. Což je v textu napsáno.

+1/0
2.12.2014 16:05

V96l89a79d95i95s26l66a98v 95D59u19b11a 3540208298918

No jo, když chci jet na chatu tak sem mi to vyplatí v jednom člověku vlakem a ve dvou již autem. Ale na vlak musí člověk na čas, musí mít hotovost a z nádraží mhd nebo tam parkovat auto celý víkend, kdy ho vykradou (Jihlava). Tak se vyplatí jet autem i v jedné osobě... Dráhy tak jak je známe jsou za zenitem, odsouzeny k zániku.

+2/−15
2.12.2014 8:17

K35a43r29e39l 76Ř81e74h30á23č98e33k 9982310171422

Máte internet, tak hotovost nepotřebujete. Já už drahám nedal hotovost hodně dlouho. A s aplikací Můj vlak nakupuji cestou na nádraží. A to, že vám vykradou auto není chyba drah, ale ten argument samozřejmě chápu

+7/0
2.12.2014 9:17

J14a55k36u64b 29Š58a10f25a74n37d60a 7725177321161

Odsouzeny k zániku jsou možná tak lokálky. Hlavní tratě určitě ne, na některé se ani všechny požadované vlaky nevejdou.

0/−4
2.12.2014 9:34

J97a36r60o53s37l78a38v 70K58o31m68o65ň 1950714274441

když  zrušíte lokálky tak  kdo bude přijíždět na ty ostatní vlaky? Parkovacích ploch je pomálu ( aby nahradily lokálkové přípojáře ) ve městech u nádraží, a vykrádání je taky běžné, nebo i úplné odcizení. A když vemu v úvahu "návaznost" busů a vlaků tak je to k ničemu a budou prázdné i ty spoje mimo lokálky a auta zaplní silnice. Což asi není to pravé

+4/0
2.12.2014 9:43

J91i63ř55í 62E74r89b89e69n 1903194676917

Zrušením lokálek zrušíš návazné spoje těch hlavních tratí a zrušíš jejich pasažéry.

Takových kouzelníků Pokustónů jsme na našem území za posledních 40 let zažili až moc a nikdy to neudělalo dobrotu. Třeba Kozí dráha je temným příkladem.

+1/0
2.12.2014 17:33

J78a13k74u52b 24Š24a71f72a55n93d37a 7145437961141

1. Neříkám, že je chci nějak hromadně rušit. Ale jejich rušení je neodvratné pokud se starostové okolních obcí rozhodnou podporovat třeba autobusy

2. To je nesmysl, návazné spoje mohou klidně dál existovat. Autobusy mají většinou terminál vedle nádraží a návazným spojem nejedou pouze cestující z lokálky ale i mnoho dalších. Lokálka jede typicky do nějakého městečka a odtud vede hlavnější trať do většího města. 

Postě pokud je BUS rychlejší a levnější, není vyhnutí.

0/−1
2.12.2014 17:37

P94e62t62r 38N97e39c44h96a27n53i56c25k17ý 7663686438690

Základem je, aby to navazovalo, pak to má všechno naději. A konec Kozí dráhy osobně nechápu, ta trať má potenciál na to být regionální S-BAHN, kdyby se o ni někdo staral.

0/0
4.12.2014 19:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.