Diskuze

Děláme maximum, tvrdí bezmocně dopravci i správce železnic

Ostřílení železničáři v oranžových vestách takovou kalamitu nepamatují. Od noci až do úterního poledne marně otloukají led na trakčním vedení, zatímco ve stanicích se bezmocně hromadí lidé a v nich kypí hněv. Správa železnic i dopravci však krčí rameny: víc jsme udělat nemohli, situace je extrémní.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Tak jsem se vrátil z hradu (jedno nejmenované opravdu velké nádraží ČD) a mám pro české dráhy jeden poznatek: slušně jsem přišel, slušně pozdravil, slušně se zeptal na INFORMACÍCH a na dotaz, jestli se zítra dostanu vlakem do prahy mi bylo sděleno doslovně "nejsem bůh" a pokračováno otázkami "a vy víte, jaké bude třeba v sobotu počasí,"v tom zbytku jsem se dozvěděl, že ví, že nic neví. já složitost té situace chápu, ale pokud byste potřebovali nějak pomoct s krizovou komunikací a PR obecně, v klidu se na mě obraťte. fakt si myslím, že nemůže být žádný problém co hodinu poslat mail s aktuálním vývojem na všechny informace alespoň velkých nádraží a upozornit dámy na informacích, že komunikace se zákazníkem je jednou z nejdůležitějších věcí úspěšné firmy. jen dodám, že já situaci chápu, na nic jsem si nestěžoval, jen jsem chtěl banální informaci, v kolik zhruba mám přijít zítra na nádraží, aby alespoň něco jelo. ani jsem nevyžadoval konkrétní informaci, ale slušnou odpověď.

1 0
možnosti
PN

Nejsou schopni na elektronickou odjezdovou tabuli vyvěsit informaci, kterou 100% vědí. Přece byste po nich nechtel vědět, co bude zítra. :-)

0 0
možnosti
RD

R25a88d30i38m 75D83u32d86a

3. 12. 2014 12:23

Jestli SŽDC dělá, stejným tempem jako v průběhu roku, tak vlaky nepojedou ještě týden. U nás se platí za žel. cestu skoro nejvíce v Evropě, ale rychlost a kvalita služeb provozovatele dráhy je na úrovni Afriky. Když se musí na opravu výhybky čekat 14 dní, nebo na posečení metr a půl vysoké trávy v kolejišti měsíc, tak to o něčem svědčí.

0 0
možnosti
DK

Dnes ráno mě úplně šokovalo vyjádření ředitelů obou firem, českých drah i pražské dopravy, na ČT, že situaci zvládli!!! Za kalamitu nikdo nemůže, ale jak je možné v 21. století, že dráhy NEVĚDĚLY  že mají někde uvízlý vlak! Ředitel pražské dopravy se zase pochlubil, číslovkou, kolik mají autobusů a vzápětí, číslovkou, řekl, že NEVYJELY VŠECHNY. Proč? PROTOŽE ŘEDITELE DĚLÁ ZNÁMÝ ZNÁMÉHO A O DOPRAVU JDE AŽ NA POSLEDNÍM MÍSTĚ.

1 0
možnosti

Tak je to problém ta ledová námraza to je fakt.Ale protože toho o elektřině hodně vím a také vím že elektřinou se pomoí odporového drátu ohřívají neje el.kamínka ale i další věci ,například se rozmrazovalo i zamrzlé vodovodní potrubí dokud bylo z kovu ,tak nevím proč by tolik odborníků a inženýr které máme nedokázali udělat topný drát

ochopitelně se sníženou výkoností a od rozvodny k rozvodně rozmrazovat místo otloukání kladívkem jak jsem o dnes viděl v televizi .Jenom to zorganizovt a poučit i strojvůdce nebo řidiče tranvají co mají udělat v případě těchto opatření.Pokyny se dají dát i vysílačkou nebo mobilem .Tak nevím.Fyzyk je jenom jedna a stále platí !!!

1 3
možnosti
IH

I41v25a19n 83H57o12l68a73s

2. 12. 2014 20:57

> Fyzyk je jenom jedna a stále platí !!!

No právě proto, že je fyzik(a) jen jedna, tak tenhle nápad moc fungovat nebude.

2 0
možnosti
VV

Nejhorší na tom celém je, že většina lidí se cítí naštvaně a zarputile hledá nějakého viníka. Ale ten není, to je příroda, byla to evidentně souhra náhod a obrovský rozsah. Buďte rádi, že nikdo neumřel, a aspoň máte co vyprávět vnoučatům za 20 let. Naučte se to hodit za hlavu a jen kroutit hlavou nad tím, co se může stát. Nějaká zlost a vztek je naprosto k ničemu.

6 0
možnosti
ZD

Kdy pojedeme?

Až roztaje led na troleji!

0 0
možnosti
JK

tak už vím, proč vlaky nejezdí.

Když je vše venku kromě vedení. No bez drátů to nejede :-(

1 0
možnosti
RR

Vedení venku je. Ale nesmí se na něm dlouho postávat.:-)

0 0
možnosti
Foto

I60v95a59n 43M61a51r26e27k

2. 12. 2014 17:00

Ještě mi chybí vjádřeni vševědoucích pánů z Drážní inspekce a RBŽD  ? ? ? 8-o Rv Rv Rv

0 4
možnosti
Foto

„Znám situaci ze Slovinska, tam bývá situace podstatně horší. Slovinské železnice loni nejezdily na některých tratích dokonce několik týdnů a některé trasy byly obnoveny až na jaře,“ říká mluvčí ČD Šťáhlavský.

A co teprve v Grónsku, tam vlaky nejezdí vůbec.

2 0
možnosti
RJ

Slovinsko je 250 km od nás.

10 0
možnosti
JJ

J45a92n 49J38e74m85e47l34k80a

2. 12. 2014 16:19

Tak tahle situace je asi vyjimečná, že včera dešťový mrak seděl přesně nad koridorem Praha Ostrava a namrzlo to v celé délce.

V 16:30 situace venku v Ostravě byla špatná, ale vlaky se tvářily, že jezdí. Sem tam klasické přidávání zpoždění po 10 minutách. Nikde žádné info nejezděte nemá to cenu. 

Na nádraží klasicky kosa. Sice máme prachy na boření funkčních nádraží, stavění nových nádraží případně drahých rekonstrukcí, ale na topení a servis dveří evidentně prachy nejsou.

Zajimavé, že ve vlaku již zasvěcení z dobře informovaného personálu ČD věděli, že se dostanou do Přerova a dál ale vlak nepojede. A že to nepůjde rozchodit nejméně do rána.  A přesně se to vyplnilo.

A ten problém musel být ještě dřív, protože předcházející spoj (odjíždějící před 2 hodinami) jsme v Přerově  dojeli. Pendolíno stálo taky zamrzlé po cestě..

Na webu sždc, však nebylo nic. Na webu ČD pokud se v tom člověk nevyzná taky. S grappu taky to nešlo moc poznat. Nikdo nenapsal hlavní stránku, sorry, není to jen Olomouc, je to Třebová, Kolín a další. Zapomeňte na vlak do Prahy. Dokonce personál tuším do 8 hodin nevěděl jestli se pojede dál.

Na nádraží v Přerově to pak v 10 hodin u čd zavánělo lehce i defenestrací:-), přeplněné nádraží, ne příliš vytopené a útulné. A to borci ještě v 11 hodin, přesto, že museli moc dobře vědět, poslali do Přerova narvaný mezinárodní vlak Polsko, Vídeň.  Taky zamrznul tam. A v Přerově nejsou ani moc hotely. V Ostravě by to problém nebyl. Nevím jak to tam dopadlo :-)

 Zabezpečení přejezdů je mizerné. Včera to byl prý nějaký uvízlý traktor na přejezdu. Příště to může být kamion na přejezdu v zatáčce. A zrušíme další soupravy za 300M plné cestujících? Vlak rozjetý na 130 s min dvojnásobnou či trojnásobnou brzdnou dráhou nestačí udělat nic - například na přejezdu u Polanky, který je v zatáčce a je vidět na poslední chvíli. Jednak SŽDC  by mělo omezovat rychlost za těchto situací třeba na 100 km/h obratovost, neobratovost.  A jsou dneska jsou ip kamery + slušné datové bezd

2 0
možnosti
JJ

J90a91n 60J50e83m19e85l54k35a

2. 12. 2014 16:26

bezdrátové přenosy. Co by jim udělalo, kdyby Sždc operátoři meli pohled na přejezdy. Zároveň lze detekovat něco cizího na přejezdu.  Nouzová tlačítka by taky bodla. Nebo ať jsou konečně ty mimo úrovňová křížení.

A ty disely. Je to zajimavé. Jsem si myslel, kolik v ČR je nadbytečných diselových loko.. Nevím, jestli nemohou vzít z Carga? Minimálně ČD mají v Ostravě brejlovce na Ostrava Frýdlant. Stejně to tam jezdí s 3 vagonky. Mohli je nouzově nahradit 810kama a poslat na Prahu.

0 1
možnosti