- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Snad nás ťok zachrání a postaví do tří let alespoň R35, D1 u přerova, R49 a nějakou část D3..
ASEK by měl kontrasign​ovat parlament http://iuhli.cz/asek-by-mel-kontrasignovat-parlament/
Nevím přesně, kolik takový "šéf" Skansky vydělává, ale jestli je ochotný jít dělat ministra (tím spíše tohoto rezortu) za pár šupů ve srovnání s dosavadními výdělky, tak je buď hlupák nebo zloděj. Ani v jednom případě to není pro MD příliš dobrá vyhlídka.
Ne všichni mají pokřivený žebříček hodnot jako vy a ne pro všechny jsou středobodem všeho prachy.
Sám Ťok spolupracoval na nové podobě zákona o veřejných zakázkách, kritizoval zejména systém takzvaných losovaček nebo fluktuaci na Ředitelství silnic a dálnic. I přes otevřený postoj se firmě nevyhnuly problémy. Tehdejší ministr dopravy Vít Bárta se v roce 2011 pustil se Skanskou do ostré bitvy. Vytýkal jí špatně odvedené práce a na některé úseky dálnic nechal Ředitelstvím silnic a dálnic umístit cedule s nápisem "Zde stavěla Skanska". Celý spor skončil smírem až za ministrování Pavla Dobeše, kdy obě strany uznaly svou část viny. Skansku tehdy oprava reklamovaných staveb stála 20 milionů korun, oproti Bártou avizované miliardě.
Odmítání zákulisních dohod a snaha nepodílet se za každou cenu na podřadných zakázkách, se Skansce vrátilo propadem zisku už v roce 2010. Ten se tehdy snížil o 11 procent na 1,01 miliardy korun. Špatné kroky minulých manažerů přinesly ještě větší propad v roce 2011, tehdy zisk firmy klesl na 155 milionů. "Tento výsledek je způsoben zejména nutností sanovat problémy z minulosti. Museli jsme vytvořit opravné položky a rezervy na některé projekty realizované před rokem 2008. A na těchto projektech dochází k plnění záručních závazků a řešení dalších problémů,“ řekl tehdy Ťok.
Principů transparentnosti se firma držela i v momentě, kdy odhalila machinace v účetnictví, za kterými stáli manažeři jedné z divizí. Sama nechala situaci prošetřit a sama o ní informovala v momentě, kdy prezentovala výsledky hospodaření za loňský rok - ztrátu 888 milionů korun. "Transparentnost je pro nás prvořadá, a i z toho důvodu považujeme za nutnost prezentovat naše výsledky v kontextu těchto událostí," komentoval situaci Ťok.
Zdroj :
--------------
Možná by bylo dobré si o Ťokově působení ve Skansce a zjistit něco více, než tady hned na Ťoka házet špínu. Ještě budeme za tohoto ministra dopravy hodně rádi, ale spoň ti inteligentnější.
Ti inteligentnější vědí, jaké je to neštěstí, že se stal ministrem dopravy právě on - řeší se střet zájmů, ale vůbec ne jeho kvalita. Člověk, který je před vyhozením ze Skansky jde dělat ministra... On je ztělesněním neschopnosti... Vinu za vše hází na jiné... on o ničem nevěděl, nic netušil...
Tak uvidíme, zda bude nebo nebude kozlem
Opravdu může být v naší republice ještě někdo takový bezbřehý optimista?
O kropk blize k Česká Republika, a.s.
No, když si vzpomenu, jak Skanska zuřila, když Bárta tam nechal rozmístit cedule, že to byla jejich práce ...
Ty dálnice ... to opravdu bude jízda ťok ťok ťok ťok ťok ťokťokťokťokťok ťok ... a všechny plomby venku
Dobrá pověst je to, jak nakydal veškerou špíchu na umírajícího Burdu za machinace v účetnictví Skansky, ačkoliv měl dost másla i na hlavě on? Tak to jo.
Machinace v účetnictví neměly nic společného s Burdou. To jste si nejspíš něco přečetl a pak to popletl dohromady
Řebíček pomohl Viamontu, Ťok Skansce. Jeho nástupce tipuji z Metrostavu a to bude teprve fičák. Při těch ministrech na dopravě buďme vůbec rádi že na silnicích je asfalt.
V čem konkrétně pomohl pan Ťok Skansce? Pořád lidé volají, že tam má být odborník a kde jinde, než ve stavebních firmách, jej chcete vzít?
Pana Ťoka provází poměrně dobrá pověst. Teď, když bude více na očích, snad to potvrdí. Být v ČR ministrem dopravy je, v momentálním ovzduší, nezáviděníhodné.
Pověst je jedna věc. Čísla druhá. Za jeho šéfování obrat a zisk podniku prudce klesly .... a lze jen přemýšlet, co je příčína a co následek.
Zda mu nejdříve klesly a potom začal vykřikovat něco o korupci ... anebo naopak ...